Menu główne
Forum
Klubowicze
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 21:50 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek wartosc sie nie zmienia nie maleje nie rosnie Miedzy pierwszym a drugim 9.5-9,9 a miedzy trzecim a czwartym 6.5-6.9 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-06-2015 21:50 |
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 22:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 niedobrze, to silniczek krokowy wypada podmienić, a jak nie masz to rozbierz ten i wyczyść Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 22:04 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek nowy jest krokowiec moze miecha ma bo pierwsza opcja dochodzenia padła na krokowiec i go wymieniłem ale nic nie pomogło wiec dalej zaczelem szukac a co ma kokowiec jak na wtyczce z tego co mówisz za zla opornosc to wiadome ze krokowiec nie bedzie poprawie chodził Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 22:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 czekaj, wsadziłeś miernik w złącze krokowca czy we wtyczkę z wiązki silnika? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 22:35 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek we wtyczke mierzylem tak cie zrozumialem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 22:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 no to nieprecyzyjnie się wyraziłem, oczywiście chodziło mi o to po stronie krokowego bo to jest tak że na piny 1 i 2 silnik daje 5v (na jeden albo drugi) i steruje tak jałowymi, a piny 3 i 4 to prztyczek informujący silnik że przepustnica leży na silniczku krokowym (przepustnica leży to zwarte, jak się podniesie ją z silniczka to się rozwiera) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 22:50 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek no oki ale silnik musi byc oki bo ma niecaly miesiac dopiero.i tak jak pisalem ci wczesniej raz na kilka lub kilkanascie odpalen zatrybi sanie.A tak to lipa A ten czujnik na samyn srodku brazowy od czego jest On za cos nie odpowiada ? Bo jeszcze bym obstawial ze sie Moze jakis kabel nadpalil i ma przerwe Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 23:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ten na środku to od spalania stukowego, dzięki niemu silnik opóźnia zapłon jak jest spalanie stukowe, nie jest ważny przy twoim problemie no właśnie, jak raz na jakiś czas to weź go odpal i pomajtaj wiązką w różnych miejscach, może wyjdzie że gdzieś nie łączy zobacz jeszcze czy będzie znikomy opór między 25 pinem we wtyczce sterownika a 3 pinie w silniczku krokowym (sygnał że przepustnica leży) sprawdź też: czy będzie znikomy opór między pinem numer 2 czujnika temperatury silnia a pinem numer 15 wtyczki sterownika silnika czy będzie znikomy opór między pinem numer 1 czujnika temperatury silnia a pinem numer 32 wtyczki sterownika silnika czekaj, jaki masz wtrysk mam nadzieję że boscha... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 23:10 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek no wlasnie to jeszcze mnie meczylo zeby sprawdzic
Ten opor miedzy cxujnikiem a komputerem ale nie wiedzialem Ktory to pin jest.ale co dodam jeszcze bo dzis wywalilem ta kostke od czujnika temperatury i jak jeden pin podepne do czujnika a drugi jest odpiety to podnosi obroty i trzyma je ale jak drugi pin podepne to juz obroty spadaja Czyli na to wyglada jak by przejscie bylo Treść dodana dnia 28 czerwiec 2015 18:44: @Kujtek wszystko sprawdziłem miedzy pinami jest minimalna opornosc 0.01 na kazdym wiec przejscie jest sam juz niewiem czy ten nowy czujnik nie jest jebniety stary miał opornosc na zimnym 4,40 a nowy ma 2,60 najciekawsze jest to ze w momecie pierwszego odpalenia na nowym jeszcze nie wkrecajac go odrazu wszystko zatrybilo sanie pieknie chodzilo za kazdym przekreceniem stacyjki a jak juz wkrecilem wszystko zanikło i do dzis nie trybi. a z ciekawostek których jeszcze doszłem to jak odepne kostke od czujnika i puszcze przejscie przez miernik tzn jeden kabel do jednego pinu drugi do drugiego normalnie sanie wskakuje za kazdym razem kiedy bym tak nie zrobił tylko wiadomo sanie bedzie cały czas trzymalo bo miernik nie obnizy opornosci jak czujnik dodam jeszcze ze sprawdząłem krokowego i tak jak mówiłes miedzy 3 a 4 jest zerowa opornosc zreszta wkoncu nowy jest wiec musi chodzic jak trzeba wiec co myslisz o tym wszystkim bo jak juz glupieje przy tym Edytowane przez morfi609 dnia 28-06-2015 18:46 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-06-2015 18:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 twój nowy czujnik jest nowy ze sklepu czy nowy z innego silnika? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 28-06-2015 18:50 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek nowy ze sklepu ale jak mówie zanim go wkreciłem podpiełem i palił ze saniem a jak wkreciłem wszystko znikło i chodzi i kaszle jak na starym czujniku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-06-2015 19:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie masz pożyczyć na dłuższy czas czujnika z innego auta? z szesnastki chyba taki sam bedzie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 28-06-2015 19:25 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek własnie brat ma jeszcze multi renówke tylko mieszka odemnie 100km tak to bym odrazu zobaczył bo zastanawia mnie wedługo twojego wykazu opornosci tej tabeli to mój nowy czujnik ma za mało a stary ma za duzo i a miernikiem jak spinuje te dwa kabelki sanie ładnie zaskakuje i jestem ciekaw czy ten nowy czujnik cos nie jest walniety a ty masz tez mono sprawdził bys mi moze ile ty masz opornosci na czujniku i na wtyczce Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-06-2015 20:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zmierzę ci jak silnik wystygnie bo dopiero auto zostało zgaszone Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 28-06-2015 20:20 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek spoko dziekuje ci bardzo jestem ciekaw co masz na wtyczce i na czujniku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-06-2015 21:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
na razie jest 920 Ohm, jest ciepły, na pewno ponad 40 stopni ma czyli się zgadza z tym co wrzucałem, jak chcesz całkiem zimny żebym zmierzył to chyba dopiero jutro bo strasznie wolno stygnie a we wtyczce mam około 1900 Ohm, ale to nie jest ważne i tego nie bierze się pod uwagę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 28-06-2015 21:59 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek oki to zmierz jutro bede czekał no wiem ze to co wtyczce nie jest wazne ale tak z ciekawosci czy masz to samo co ja czy jednka cos inaczej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-06-2015 14:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
rano było jakieś 4100 Ohm Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 29-06-2015 18:09 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek no to u mnie jest 4400 na zimnym a nowy kompletnie czujnik ma 2700 to juz sam niewiem co jest nie tak z tym autem dlaczego to sanie nie zaskakuje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-06-2015 18:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a tego nowego kompletnie nie trzymałeś długo w dłoniach? tzn czy go nie ogrzałeś Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |