Menu główne
Forum
Klubowicze
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 13:12 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Witam postanowiłem zamontować klimatyzację do swojego auta i mam kilka pytań jak co powinno iść i tu moja prośba czy ktoś z was posiada Renie z silnikiem F3P wyposażony w klimatyzację ja posiadam wersje z osuszaczem gdzie gniazda ma w kształcie litery L chodzi mi konkretnie o zdjęcie chłodnicy jak to tam wszystko powinno wygladac oraz jak powinny być przymocowane łapy do sprężarki
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-06-2015 13:12 |
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 13:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@spaywer kolego no litości, zajrzałeś chociaż tutaj? http://renault19....d_id=28725 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 13:56 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Oczywiście że tak tylko ten ma inny osuszacz a ja posiadam jeszcze inny zdjęcie w załączniku
spaywer dodał/a następującą grafikę:
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 15:44 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a to ja mam taki sam.
w faq faktycznie jakiś dziwny, wygląda jak od meganki? jak osuszacz od strony żeńskiej przykręcisz do węża idącego od grodzi to złącze męskie w nim będziesz miał w stronę błotnika a nie silnika i tak ma być, bo wąż od chłodnicy klimatyzacji do osuszacza właśnie nachodzi na niego "od zewnątrz" w każdym razie, taki jest dobry: Edytowane przez Kujtek dnia 25-06-2015 15:50 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 15:51 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Że on jest dobry to już wiem ale nadal nie wiem gdzie powinien być zamontowany w pojeździe dodam że dopiero montuje klimatyzację
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 15:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@spaywer jak masz podłużnicę, to na podłużnicy fabrycznie był taki uchwyt, był on przynitowany do podłużnicy wykombinuj coś, np. mocowanie od gaśnicy, opaski plastikowe, albo wcale nie dawaj nic, powinien się trzymać na samych wężach też tego nie mam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 16:16 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
a zrobisz mi zdjęcie bardzo by mi to pomogło i jak ułożone masz przewody niskiej i wysokiej strony
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
milas92 |
Dodany dnia 25-06-2015 16:55 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 17:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@milas92 u ciebie będzie inaczej Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 18:00 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
tzn jak
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 18:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@spaywer czekaj, akurat swoje składam, poszukam wężyka od chłodnicy do osuszacza i ci pokażę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 19:30 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Będę czekał
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-06-2015 22:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
proszę, tak to będzie u ciebie wyglądać przewód wysokiego ciśnienia to ten cieńszy, niskiego to ten grubszy
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 25-06-2015 22:50 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Wiem kolego pracuję w serwisie klimatyzacji
Treść dodana dnia 30 czerwiec 2015 08:01: koledzy a ma ktoś zdjęcie jak przymocować łapy silnika w F3P Edytowane przez spaywer dnia 30-06-2015 08:01 Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 08:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ma jakichś kombinacji, jedna jest pod osprzętem, druga przed skrzynią, trzecia z tyłu do skrzyni jest przykręcona
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 30-06-2015 09:53 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
chodziło mi o łapy mocowania sprężarki alternatora i wspomagania
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 12:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@spaywer to osprzętu łapy
musisz kombinować, wrzucaj je i przykręcaj, dobieraj śruby żeby nie były za długie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
spaywer |
Dodany dnia 07-07-2015 15:00 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
WSZYSTKO ZAŁOŻONE KLIMA DZIAŁA PROBLEM MAM JESZCZE ZE ZNALAZIENIEM PRZEWODU KTORY POWINIEN ZAŁĄCZAĆ SPRĘŻARKE Z PANELU WYCZYTAŁEM ŻE PIN 22 Z KOSTKI KOMPUTERA SILNIKA ALE CO KOMPUTER SILNIKA MA ZWIAZANEGO Z KLIMA
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-07-2015 15:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
spaywer napisał(a): PROBLEM MAM JESZCZE ZE ZNALAZIENIEM PRZEWODU KTORY POWINIEN ZAŁĄCZAĆ SPRĘŻARKE Z PANELU nie rozumiem pin 22 to pin z sygnałem dla sterownika silnika że klima jest załączona i żeby podniósł obroty jałowe hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misha |
Dodany dnia 07-07-2015 15:57 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
spaywer napisał(a): WSZYSTKO ZAŁOŻONE KLIMA DZIAŁA PROBLEM MAM JESZCZE ZE ZNALAZIENIEM PRZEWODU KTORY POWINIEN ZAŁĄCZAĆ SPRĘŻARKE Z PANELU WYCZYTAŁEM ŻE PIN 22 Z KOSTKI KOMPUTERA SILNIKA ALE CO KOMPUTER SILNIKA MA ZWIAZANEGO Z KLIMA Ok ale sygnał do sprężarki idzie ze sterownika klimy bo to on najpierw sprawdza, czy jest gaz w klimie czy nie zamarzł parownik i czy na panelu jest włączone AC i minimum wentylator na 1 biegu. Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |