Menu główne
Forum
Klubowicze
Yorg13 |
Dodany dnia 26-06-2015 22:42 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
Witam. poszukuje kompletnej głowicy do reni 19 -1,8 benzyna 1994 r. proszę o informacje . moze byc po regeneracji- koszta nie wazne. Pozdrawiam
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-06-2015 22:42 |
Kujtek |
Dodany dnia 26-06-2015 22:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
twoja pęknięta czy po zerwanym pasku? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 27-06-2015 10:15 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Nie podałeś najważniejszej informacji szukając głowicy do silnika.
Jakie jest jego konkretne oznaczenie wybite w pierwszym rzędzie tabliczki na bloku. Będzie to coś w stylu F3P N706, generalnie trzyliterowe oznaczenie typu silnika (F - rodzina Fote, 3 - wtrysk i 8 zaworów, P - pojemność, w tym przykładzie 1794ccm), a i tak, gdy szukasz głowicy pod swój blok najważniejsze jest to co jest dalej, czyli literka i trzy cyferki oznaczające konkretną wersję silnika, w podanym przykładzie N706 to mono na osprzęcie Bosha pełne 90 KM. Teoretycznie nie musisz dobierać głowicy pod swój silnik, bo bloki o tych samych pojemnościach są identyczne, ale wówczas potrzebujesz nie samą głowicę tylko jeszcze kompletny jej osprzęt, czyli kolektory, przepustnicę, wtrysk, dolot oraz niektóre czujniki, w zależności od tego, na co swapujesz głowicę to możesz potrzebować też linkę gazu i różne mocowania do różnych rzeczy. Pamiętaj, że wymieniając głowicę bezwzględnie zakładasz nowy rozrząd! "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-06-2015 10:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sam pasek wystarczy, a następną wymianę zrobić przy terminie poprzedniego paska, napinacza i rolki Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 27-06-2015 10:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek Ja wiem, że w teorii wystarczy sam pasek o ile masz pewność co do rolki i napinacza, bo niestety zatarta rolka czy napinacz ładnie rwie nawet nowiutki pasek, a jeżeli powodem wymiany głowicy jest strzelony rozrząd to bezwzględnie zakłada się nowy komplet.
@Yorg13 Oryginalny rozrząd do ośmiozaworowego silnika typu F (jest identyczny we wszystkich benzynach nie ważne czy pod maską Renault, Volvo czy innych wynalazków jak na przykład Wołga) w ASO kosztuje zawrotne 800 PLN, ale w pierwszym lepszym sklepie z częściami do francuskich aut ten sam komplet, czyli pasek Gates i rolki INA kosztują koło 200-250 PLN. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Yorg13 |
Dodany dnia 27-06-2015 11:58 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
Niestety mam peknieta głowice miedzy zaworami na 2 tłoku dlatego poszukuje kompletnej głowicy.Jestem obecnie za granicą - w polsce nie było by problemu ale niestety we Francji ceny sa kosmiczne. Próbuje tutaj znależdż głowicę ale sa problemy pomimo ze Renia to francuska.Może ktoś wie o jakiejś firmie co sprzedaje regenerowane głowice kompletne.Pozdrawiam
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 27-06-2015 22:50 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Yorg13 Przede wszystkim podaj co pisze na tabliczce znamionowej silnika, pierwszy rząd, drugi to numer seryjny konkretnego silnika, co nam nie potrzebne, ale bez typu silnika nikt ci nie dobierze głowicy.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-06-2015 23:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo pewnie głowica do f3p mono @Yorg13 parę ogłoszeń z olx.pl http://olx.pl/ofe...05d2aeb9ff http://olx.pl/ofe...598702694e http://olx.pl/ofe...598702694e gdzie jesteś we francji? to może bym w klubie francuskim zostawił ogłoszenie z kontaktem do ciebie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Yorg13 |
Dodany dnia 28-06-2015 11:33 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
Jestem W Dunkierce.Tabliczkę zobacze dopiero w poniedziałek bo samochód mam od siebie jakies 20 km u znajomego mechaniora.Wszystkie dane zamieszcze w poniedziałek- pozdrowienia
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-06-2015 11:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Yorg13 wystarczy nam 7 pierwszych znaków vin z dowodu rejestracyjnego założę się że masz: VF1D53Y Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Yorg13 |
Dodany dnia 28-06-2015 12:20 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
Wszysto Podam jutro bo dowód mam w pracy
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-06-2015 11:17 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Yorg13 Nie dowód, tylko dane z tabliczki znamionowej silnika, nie auta. Vin niby wskazuje na F3P MM 88KM, ale zdarzają się przypadki, że się fabrycznie nie zgadza kompletny typ silnika z Vinem...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-06-2015 14:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo chcesz się znowu kłócić o to? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-06-2015 14:48 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak się może takie coś fabrycznie nie zgadzać oczywiście że się zawsze zgadza. Jedynie może się nie zgadzać jak ktos robił przekładkę silnika albo numerów Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Yorg13 |
Dodany dnia 29-06-2015 18:29 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
VF1D53Y numer z tabliczki
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-06-2015 18:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Yorg13 no to tak jak ci pisałem na pw, musisz znaleźć głowicę od 1.8 jednopunktowego wtrysku. 19, laguna i clio ma to samo.
@Lesiu11 dj_mafiozo uparcie twierdzi że VF1x53Y to magneti marelli mimo że przedstawiałem mu dowodu pod tytułem "z klimą i automatem zawsze bosch" bez klimy i automatu jak popadło, raz bosch raz magneti marelli hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Yorg13 |
Dodany dnia 29-06-2015 19:27 |
Postów: 38 Data rejestracji: 11.09.2010 21:55 Skąd: zachodniopomorskie Kamień Pomorski |
Nie wiesz czy scenik byłby dobry- wizualnie wyglada tak samo - i jest po regeneracji
jurekyorg13
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 160000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 00:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
niestety, tak jak mówiłem ma dziury na wtryski czyli to głowica pod pełny wtrysk
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 01-09-2015 11:36 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@rolando VIN w Renault 19 masz zawsze w taki sposób:
VF1x53y05*, gdzie: VF1 - Renault, x - oznaczenie wersji nadwoziowej (L - sedan, B - Htb5, C - Htb3, D - Cabrio, ewentualnie może być liczba wskazująca ilość drzwi, przy czym cabrio ma wówczas 8), 53 - kod konkretnego modelu marki, czyli dokładnie w tym przypadku R19, y - wersja silnikowa, może być literą lub cyfrą, cała lista tego, czemu dana litera/cyfra odpowiada pod maską jest na forum. 05 - ponoć jakiś numer kontrolny i ponoć zawsze jest taki sam, chociaż słyszałem, że bywa co innego. Natomiast sam VIN masz w dwóch rzędach na tabliczce znamionowej, pierwszy rząd to właśnie to VF1x53y05, a drugi to numer identyfikujący konkretny egzemplarz, oraz wybity na prawym kielichu obok poduszki amortyzatora. Samą tabliczkę znamionową można w zależności od rocznika znaleźć albo na prawym kielichu z przodu za obudową rozrządu, albo na pasie przednim nad prawą lampą, albo na słupku po otwarciu przednich drzwi pasażera. Natomiast typ silnika nie zgadza się z VINem tylko i wyłącznie jeżeli ktoś wcześniej wymieniał silnik na inny o innym oznaczeniu. Ale i tak patrząc na typ silnika najważniejsze są trzy cyferki po oznaczeniu typu silnika poprzedzone literką (jak chociażby F3N L742, F3P N706, czy C3J 710). Co więcej, jeżeli masz oznakowane szyby to numer na każdej jednej powinien być tożsamy z tym drugim rzędem VINu na tabliczce znamionowej. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |