Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 29-06-2015 20:34 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, jest możliwość wstawienia głowicy do F3-Na od silnika 1794ccm wraz z osprzętem Np taki od laguny bo budową są prawie identyczne. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-06-2015 20:34 |
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 00:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to lepiej cały silnik wstawić, immo zdjąć a reszta siada jak trzeba
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 30-06-2015 15:28 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek Gdybym posiadał taką jednostkę to było by super. wokoło mnie nie ma nikt. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 16:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a ten silnik z megany zły?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 30-06-2015 19:37 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek ,Nie chce bawić się w elektryce, chce od jakieś 19-nastki by było wszystko plug&play . Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-06-2015 19:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r opis Lesia wymaga znajomości literek, cyferek, kolorów oraz obsługi lutownicy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 30-06-2015 21:05 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Kujtek a przynajmniej taśmy izolacyjnej Podpina się najważniejsze piny, pomija klimy, immo i diagnostyczne i chodzi bez zarzutu - a to może 15 kabelków
Treść dodana dnia 30 czerwiec 2015 21:09: ale odpowiadam na pytanie : głowica z f3p tylko teoretycznie spasuje do bloku, ale taki silnik z osprzętem z f3p nie będzie prawidłowo działał, będzie muł i będzie falować i szarpać. Niestety sprawdzone, kolega kupił f3p multi z blokiem od f2N Edytowane przez Lesiu11 dnia 30-06-2015 21:09 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
themati93r |
Dodany dnia 30-06-2015 22:15 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Lesiu11 To lipa, nie wiem kto tu może teraz mieć jakąś jednostkę, a ta z megane to 600 zł i wysyłka to około 150 masakra : ( a moje sprzęgło już na wykończeniu ślizga się przy wyprzedzaniu... a lożysko słychać jak by tam kot wpadł i się darł : ( ale serio mój f3n ma strasznego móła 135km/h to max a jak lecialem ojca lalą 1.8 90km to 190 i bezproblemowo
Treść dodana dnia 30 czerwiec 2015 22:17: Przez to przy wymianie myślałem od razy przy jakimś swapie np głowicy by było taniej.. Edytowane przez themati93r dnia 30-06-2015 22:17 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |