Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz1988 |
Dodany dnia 12-07-2015 02:49 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Witam Tak jak i w temacie mam problemy z samochodem jak jest zimny. Zapali, zgaśnie, szarpie podczas każdy. Przejdę z 2 km silnik złapie troche temperatury i jest wszytsko ok. Świece sprawdzone, przewody, nowa pompka paliwa. Zastanawia mnie tylko czemu tak jest na zimnym silniku a na ciepłym jest wszytsko ok. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-07-2015 02:49 |
ANDI |
Dodany dnia 12-07-2015 10:46 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Czujnik temperatury silnika walniety pewnie, w głowice jest wkrecany w okolicach silniczka krokowego. Pozdrawiam .
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 12-07-2015 16:51 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Ok dzięki. Wymienię czujnik w tygodniu i dam znać czy coś pomogło. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-07-2015 16:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 najpierw go sprawdź. tutaj napisałem jak go sprawdzić, mimo że f3p to dla 16v są identyczne wartości -> http://renault19....d_id=44659
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 12-07-2015 21:45 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Tak zapytam jeszcze to jest ten czujnik zaraz nad krokrokowym czy ten z lewej strony krokowego? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-07-2015 00:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
białokremowy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 13-07-2015 04:05 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
w F7P nie masz niczego takiego jak silnik krokowy a już na pewno nie ma przy nim czujnika - najbliższy to położenia przepustnicy Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ANDI |
Dodany dnia 13-07-2015 10:17 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@TermiFNFAL no chyba sobie jaja robisz ..
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-07-2015 23:09 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Akurat ja mam to włożone do R5 i przy krokowym mam dwa czujniki jeden do kompa drugi do zegarów. Wiec chyba coś Ci się pomyliło. Powracając do tematu czujnik wymieniony i dalej to samo. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-07-2015 23:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wymieniony ale czy sprawdzony? morfi też wymienił i nowy też nie działał jak trzeba
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 14-07-2015 03:03 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
regulator wolnych obrotów jest ale nie krokowiec, to dwie zupełnie inne rzeczy. Krokowiec "naciska" na przepustnicę a regulator steruje obiegiem dodatkowego powietrza - musiałem kiedyś czyścić to cholerstwo bo jak się zatarł to obroty biegu jałowego to były 3000 Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ANDI |
Dodany dnia 14-07-2015 13:56 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
TermiFNFAL napisał(a): http://autokult.p...cjonowanie jedno i drugie to to samo .. sprawdz ten czujnik jak pisali wcześniej, nowy nie zna czy sprawnyregulator wolnych obrotów jest ale nie krokowiec, to dwie zupełnie inne rzeczy. Krokowiec "naciska" na przepustnicę a regulator steruje obiegiem dodatkowego powietrza - musiałem kiedyś czyścić to cholerstwo bo jak się zatarł to obroty biegu jałowego to były 3000 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 14-07-2015 23:30 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No ok może jutro mi się uda sprawdzić i dam znać.
Treść dodana dnia 19 lipiec 2015 02:50: Czujnik jest dobry. Pali dobrze tylko teraz dzieje się tak, że np jadę obojętnie czy ciepły czy zimny i jak wcisnelo gaz do końca to przez chwile przyspiesza a zaraz szarpie tak jak by odcinało jej całkowicie prąd bo gaśnie dosłownie wszytsko. Światła, radio no wszytsko. Szarpie z 2 albo 3 razy i jedzenie dalej za chwile znowu to samo. Edytowane przez lukasz1988 dnia 19-07-2015 02:50 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-07-2015 12:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 sprawdź czy kable masowe są całe między silnikiem a budą oraz skrzynią a podłużnicą
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 16:41 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Masy są wszystkie ok. Dziwne to jest bi jak się stoi to jest wszytsko ok jak dodajesz gazu. Jak ruszysz to jedzie dobrze, szarpnie znowu jedzie. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-07-2015 16:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 tps wyregulowany
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 16:54 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Na 0.21 |
|
|
ANDI |
Dodany dnia 19-07-2015 16:57 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
moze byc ze pompa paliwa nie daje rady
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 17:14 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Pompa jest nowa |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-07-2015 17:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak masz możliwość to wepnij się pomiędzy listwę wtryskową a pompę i zobaczy czy ciśnienie nie świruje, jak nie masz możliwości to spróbuj podmienić regulator ciśnienia paliwa
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |