Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 17:48 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Teraz to zgasł całkiem i nie ma iskry wcale. Cewkę się da jakoś sprawdzić? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-07-2015 17:48 |
Kujtek |
Dodany dnia 19-07-2015 17:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 czujnik położenia wału sprawdź najpierw, ma być 200-250ohm
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 20:43 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Ma 230 czujnik |
|
|
ANDI |
Dodany dnia 19-07-2015 21:06 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@lukasz1988 potrzebujesz dwie osoby do sprawdzenia iskry i jakas swiece stara najlepiej.
1. wpinasz stara swiece w kabel miedzy cewka a kopulka, przykladasz swiece do glowicy a ktos kreci i patrzysz czy skacze iskra i w jaki sposob - to ogolnie czy jest iskra 2. robisz to samo wpinajac sie po kolei do kazdego przedowu miedzy kopulka a swieca, jedna osoba kreci zaplonem druga obserwuje Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-07-2015 21:28 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Z cewki juz nie wychodzi prąd. Bo podlaczylismy bezpośrednio do cewki przez kabel iskry i nie ma.
Treść dodana dnia 19 lipiec 2015 21:32: Z cewki juz nie wychodzi prąd. Bo podlaczylismy bezpośrednio do cewki przez kabel iskry i nie ma. Treść dodana dnia 19 lipiec 2015 21:34: Ale znowu do cewki w kostce powinien być prąd? Czy dochodzi do cewki prąd jak to sprawdzić? Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 00:30: ja mam taką cewkę na niej są 3 kostki i pod nimi jest taka jedna jednożyłowy kabelek na nim jest taka jakby mały plastikowy prostokąt jakby jakiś bezpiecznik nie wiem. To jest przykręcone to jednej z śrub mocowania cewki. Do czeki służy ten kabelek? Masa jakaś? Po co na nim jest jakiś rezystor czy coś takiego? I to możliwe że przez to nie ma iskry? Edytowane przez lukasz1988 dnia 20-07-2015 00:30 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 00:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to o czym piszesz na końcu to kondensator przeciwzakłóceniowy
kostka 3 pin: A - plus po zapłonie B - masa C - obrotomierz kostka 2 pin B - pin z komputera, ma iść do pinu numer 27 sterownika silnika hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 20-07-2015 00:53 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No to tak jest podłączone. A ten kondensator ma jakiś wpływ na iskre? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 09:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
coś mi świta że kiedyś jak go odpiąłem to chyba właśnie jej nie było
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 20-07-2015 09:23 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No bo jak biorę miernik i podłączam do tej kostki przy cewkę od tego rezystor a drugi gdzieś do masy na silniku to raz pokazuje że jest przepływ a raz nie. Wziąłem na krótko masę zrobiłem bezpośrednio to tej wtyczki i przez chwilę iskra była tylko się bezpiecznik pali wtedy |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 10:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 to kondensator przeciwzakłóceniowy, dobrze jak tam będzie
sprawdziłeś czy kabelki z wtyczek cewki idą tak jak ci wyżej napisałem? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 20-07-2015 13:10 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Tak idą. Wczoraj przeglądałem kable i stały plus co idzie do przekaźników był przecięty silnikiem i dlatego tak szarpało bo się masowal z budą. Tzn tak myślę. Dzisiaj to po pracy zrobię i dam znać. Tylko ciekawe czy nic się nie popaliło. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 13:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Tylko ciekawe czy nic się nie popaliło. to chyba główny trop czemu nie odpala hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 20-07-2015 21:13 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Możliwe jest że ten kondensator przeciwzakloceniowy jest zepsuty i nie daje iskry? A jak regulator w artelnatorze by był spalony to by była iskra? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 23:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nawet jak odepniesz alternator to ci odpali
nie pamiętam oznaczenia i wartości, ale to zwykły kondensator hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 21-07-2015 07:50 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No to nic innego nie zostaje jak cewka zjarana. Prąd do niej dochodzi z komputera sygnał dochodzi masa jest albo ten kondensator przeciwzakloceniowy. Ma ktoś możliwość u siebie odpiąć wtyczkę od niego i zobaczyć cze samochód zapali? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 21-07-2015 09:30 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
zapali bez tego Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 22-07-2015 18:58 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Cewka wymieniona i dalej nic. Komputer zmieniany też
Treść dodana dnia 27 lipiec 2015 11:51: Takie pytanie bo iskry nie ma dalej. Kiedyś gdzieś słyszałem że jak impulsator jest dobry to powinny na zagrach skakać obroty przy kręceniu rozrusznik em a u mnie stoi wskazówka na dębowa. Prawda to? Edytowane przez lukasz1988 dnia 27-07-2015 11:52 |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 27-07-2015 13:43 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wskazówka skacze jak jest układ czujnik połozenia wału-cewka zapłonowa sprawny. Impulsator liczy predkość na kołach a nie prrdkosc obrotowa silnika jak wkazówka Ci nie drga to albo czujnik na wale albo cewka albo obrotomierz Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 27-07-2015 15:02 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Problem rozwiązywany z iskra. Sam byłem zaskoczony bo już próbowałem i wymieniałem wszytsko. Dzisiaj przekładałem bezpieczniki które są obok cewki i zamieniłem bezpiecznik 2 na 15 I zapalił a ten 2 na pewno jest dobry. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-07-2015 15:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
bezpieczniki obok cewki? aaa masz w piatce, bezpieczniki zaraz przy kostce glownej wiazki silnika?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |