26 Kwietnia 2024 12:42:57
Zdjęcia użytkowników
dkolo5 Lesiu11
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problemy z opalanie na zimnym silniku. Na ciepłym jest wszytsko ok. 
lukasz1988
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 17:48
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Teraz to zgasł całkiem i nie ma iskry wcale. Cewkę się da jakoś sprawdzić?
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-07-2015 17:48
Awatar
Kujtek
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 17:49
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 czujnik położenia wału sprawdź najpierw, ma być 200-250ohm

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 20:43
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Ma 230 czujnik
 
ANDI
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 21:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@lukasz1988 potrzebujesz dwie osoby do sprawdzenia iskry i jakas swiece stara najlepiej.
1. wpinasz stara swiece w kabel miedzy cewka a kopulka, przykladasz swiece do glowicy a ktos kreci i patrzysz czy skacze iskra i w jaki sposob - to ogolnie czy jest iskra

2. robisz to samo wpinajac sie po kolei do kazdego przedowu miedzy kopulka a swieca, jedna osoba kreci zaplonem druga obserwuje

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
lukasz1988
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 21:28
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Z cewki juz nie wychodzi prąd. Bo podlaczylismy bezpośrednio do cewki przez kabel iskry i nie ma.


Treść dodana dnia 19 lipiec 2015 21:32:

Z cewki juz nie wychodzi prąd. Bo podlaczylismy bezpośrednio do cewki przez kabel iskry i nie ma.


Treść dodana dnia 19 lipiec 2015 21:34:

Ale znowu do cewki w kostce powinien być prąd? Czy dochodzi do cewki prąd jak to sprawdzić?


Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 00:30:

images.kangoo.pl/16421189/1716/large/cewka_zaplonowa_5da006623_671.jpg
ja mam taką cewkę na niej są 3 kostki i pod nimi jest taka jedna jednożyłowy kabelek na nim jest taka jakby mały plastikowy prostokąt jakby jakiś bezpiecznik nie wiem. To jest przykręcone to jednej z śrub mocowania cewki. Do czeki służy ten kabelek? Masa jakaś? Po co na nim jest jakiś rezystor czy coś takiego? I to możliwe że przez to nie ma iskry?

Edytowane przez lukasz1988 dnia 20-07-2015 00:30
 
Kujtek
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 00:46
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

to o czym piszesz na końcu to kondensator przeciwzakłóceniowy

kostka 3 pin:
A - plus po zapłonie
B - masa
C - obrotomierz

kostka 2 pin
B - pin z komputera, ma iść do pinu numer 27 sterownika silnika

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 00:53
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

No to tak jest podłączone. A ten kondensator ma jakiś wpływ na iskre?
 
Kujtek
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 09:19
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

coś mi świta że kiedyś jak go odpiąłem to chyba właśnie jej nie było

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 09:23
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

No bo jak biorę miernik i podłączam do tej kostki przy cewkę od tego rezystor a drugi gdzieś do masy na silniku to raz pokazuje że jest przepływ a raz nie. Wziąłem na krótko masę zrobiłem bezpośrednio to tej wtyczki i przez chwilę iskra była tylko się bezpiecznik pali wtedy
 
Kujtek
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 10:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 to kondensator przeciwzakłóceniowy, dobrze jak tam będzie
sprawdziłeś czy kabelki z wtyczek cewki idą tak jak ci wyżej napisałem?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 13:10
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Tak idą. Wczoraj przeglądałem kable i stały plus co idzie do przekaźników był przecięty silnikiem i dlatego tak szarpało bo się masowal z budą. Tzn tak myślę. Dzisiaj to po pracy zrobię i dam znać. Tylko ciekawe czy nic się nie popaliło.
 
Kujtek
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 13:29
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Tylko ciekawe czy nic się nie popaliło.


to chyba główny trop czemu nie odpala

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 21:13
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Możliwe jest że ten kondensator przeciwzakloceniowy jest zepsuty i nie daje iskry? A jak regulator w artelnatorze by był spalony to by była iskra?
 
Kujtek
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 23:51
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nawet jak odepniesz alternator to ci odpali

nie pamiętam oznaczenia i wartości, ale to zwykły kondensator

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2015 07:50
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

No to nic innego nie zostaje jak cewka zjarana. Prąd do niej dochodzi z komputera sygnał dochodzi masa jest albo ten kondensator przeciwzakloceniowy. Ma ktoś możliwość u siebie odpiąć wtyczkę od niego i zobaczyć cze samochód zapali?
 
Lesiu11
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2015 09:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

zapali bez tego

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2015 18:58
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Cewka wymieniona i dalej nic. Komputer zmieniany też


Treść dodana dnia 27 lipiec 2015 11:51:

Takie pytanie bo iskry nie ma dalej. Kiedyś gdzieś słyszałem że jak impulsator jest dobry to powinny na zagrach skakać obroty przy kręceniu rozrusznik em a u mnie stoi wskazówka na dębowa. Prawda to?

Edytowane przez lukasz1988 dnia 27-07-2015 11:52
 
Lesiu11
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2015 13:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

wskazówka skacze jak jest układ czujnik połozenia wału-cewka zapłonowa sprawny. Impulsator liczy predkość na kołach a nie prrdkosc obrotowa silnika

jak wkazówka Ci nie drga to albo czujnik na wale albo cewka albo obrotomierz

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2015 15:02
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Problem rozwiązywany z iskra. Sam byłem zaskoczony bo już próbowałem i wymieniałem wszytsko. Dzisiaj przekładałem bezpieczniki które są obok cewki i zamieniłem bezpiecznik 2 na 15 I zapalił a ten 2 na pewno jest dobry.
 
Kujtek
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2015 15:19
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

bezpieczniki obok cewki? aaa masz w piatce, bezpieczniki zaraz przy kostce glownej wiazki silnika?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: