Menu główne
Forum
Klubowicze
PyzioSlaw |
Dodany dnia 19-07-2015 22:48 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Mam pytanie do kogoś ogarniętego w tych tematach.
Czy dało by radę uzbroić F3N w osprzęt od Volvovego B18ft? Czy podjedzie i czy wytrzyma ten nasz idiotoodporny F3N Mono takie obciążenie. PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-07-2015 22:48 |
arczycho |
Dodany dnia 20-07-2015 00:00 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
trochę chęci i wszystko się da ale pytanie czy się opłaca
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2015 00:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@PyzioSlaw nie ma sensu, a co z tym turbo nie tak?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 20-07-2015 10:39 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@PyzioSlaw i tak potrzebujesz wówczas kompletną głowicę, oraz miej na uwadze, że BFT ma z bloku wyprowadzone smarowanie suszarki, do tego dochodzi natrysk oleju na denka tloków. Poza tym Volvo Turbo Intercooler ma kute graty, a wyczyn odlewane. Nie mówię, że wyczyn z głowicą volvo na turbinie nie odpali, bo odpali, prawdopodobnie na hamowni będzie tyle samo, tylko pytanie, jak blok niewysilonego wolnossaka, który jako taki jest niezniszczalny zniesie dodmuch, jak co to łatwiej i szybciej będzie wsadzić kompletnego B18FT.
Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 10:43: Natomiast glowica monowyczyna nie nadaje się za bardzo do modów i nie mówię tu tylko o emeryckim wałku rozrządu, poza tym miej na uwadze, że turbobenzyna musi być odprężona. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 20-07-2015 10:43 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 20-07-2015 11:35 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
głowica w mono nie ma miejsca na wtryskiwacze z multi, wałek jest zapewne inny, zawory inne podobno sodowane tak?... to jest tak na prawde inny silnik, tylko z wyglądu przypomina f3n Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 20-07-2015 13:00 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Czyli reasumując i tak potrzebna jest kompletna głowica, a i tak blok z volviaka się rozni od tego z wyczyna.
Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 13:03: @Lesiu11 a wałek na bank jest inny, bo na tym od mono f3n nie wyobrażam sobie, zeby to ciągło tak jakciągnie, wałek w l740 jest strasznie tępy i ten silnik ciągnąć zaczyna dopiero od jakichś 2500rpm. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 20-07-2015 13:03 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
edzio |
Dodany dnia 20-07-2015 13:14 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Hehehe znowu ktoś się na księżyc porywa
Pomijam sterowanie tym silnikiem, kalkulator z F3N na pewno tego nie ogarnie no i stopień kompresji w B18FT wynosi 8,5 Pozdrawiam Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 20-07-2015 14:52 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mam kompletnego bf juz z wiazka pod r19 latwiej szybciej i mniej zabawy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 20-07-2015 14:55 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
I to jest najlepsza opcjajjak ktoś chce się bawić z VTI pod maską R19. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 23-07-2015 01:53 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Pytałem tylko i wyłącznie czysto/teoretycznie zawor do suszary mozna dorobic,odprezyc tez mozna pewnie dwiema uszczelkami (nie zwyklymi) ale nadlew oleju na denko nie dorobi a walek tez by trzeba bylo przekladac.
Jak tylko moze i sprzedam pewne felgi to bedzie mnie stac na zakup calego volvacza.Jak bd czas i dalsza kasa to bede sie bawić. Dzięki chłopaki za odp. PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
jachu190 |
Dodany dnia 24-07-2015 00:02 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Nie lepiej kupić Volvo i się nim bujać? Komfort i bezpieczeństwo o wiele wyższe Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 06-08-2015 23:23 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Tak trzeba zrobić
PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |