28 Marca 2024 15:47:03
Zdjęcia użytkowników
borewicz078 bartek17-08
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Da radę uzbroić F3N w graty z volvo B18FT? 
PyzioSlaw
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2015 22:48
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Mam pytanie do kogoś ogarniętego w tych tematach.
Czy dało by radę uzbroić F3N w osprzęt od Volvovego B18ft?
Czy podjedzie i czy wytrzyma ten nasz idiotoodporny F3N Mono takie obciążenie.

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-07-2015 22:48
Awatar
arczycho
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 00:00
Awatar


Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

trochę chęci i wszystko się da ale pytanie czy się opłaca

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 00:42
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@PyzioSlaw nie ma sensu, a co z tym turbo nie tak?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 10:39
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@PyzioSlaw i tak potrzebujesz wówczas kompletną głowicę, oraz miej na uwadze, że BFT ma z bloku wyprowadzone smarowanie suszarki, do tego dochodzi natrysk oleju na denka tloków. Poza tym Volvo Turbo Intercooler ma kute graty, a wyczyn odlewane. Nie mówię, że wyczyn z głowicą volvo na turbinie nie odpali, bo odpali, prawdopodobnie na hamowni będzie tyle samo, tylko pytanie, jak blok niewysilonego wolnossaka, który jako taki jest niezniszczalny zniesie dodmuch, jak co to łatwiej i szybciej będzie wsadzić kompletnego B18FT.


Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 10:43:

Natomiast glowica monowyczyna nie nadaje się za bardzo do modów i nie mówię tu tylko o emeryckim wałku rozrządu, poza tym miej na uwadze, że turbobenzyna musi być odprężona.

Edytowane przez dj_mafiozo dnia 20-07-2015 10:43
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Lesiu11
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 11:35
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

głowica w mono nie ma miejsca na wtryskiwacze z multi, wałek jest zapewne inny, zawory inne podobno sodowane tak?...

to jest tak na prawde inny silnik, tylko z wyglądu przypomina f3n

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
dj_mafiozo
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 13:00
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Czyli reasumując i tak potrzebna jest kompletna głowica, a i tak blok z volviaka się rozni od tego z wyczyna.


Treść dodana dnia 20 lipiec 2015 13:03:

@Lesiu11 a wałek na bank jest inny, bo na tym od mono f3n nie wyobrażam sobie, zeby to ciągło tak jakciągnie, wałek w l740 jest strasznie tępy i ten silnik ciągnąć zaczyna dopiero od jakichś 2500rpm.

Edytowane przez dj_mafiozo dnia 20-07-2015 13:03
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
edzio
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 13:14
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Hehehe znowu ktoś się na księżyc porywa Shock
Pomijam sterowanie tym silnikiem, kalkulator z F3N na pewno tego nie ogarnie no i stopień kompresji w B18FT wynosi 8,5
Pozdrawiam Smile

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
monterek5
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 14:52
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

mam kompletnego bf juz z wiazka pod r19 latwiej szybciej i mniej zabawy

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
dj_mafiozo
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 14:55
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

monterek5 napisał(a):

mam kompletnego bf juz z wiazka pod r19 latwiej szybciej i mniej zabawy

I to jest najlepsza opcjajjak ktoś chce się bawić z VTI pod maską R19.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
PyzioSlaw
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2015 01:53
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Pytałem tylko i wyłącznie czysto/teoretycznie Smile zawor do suszary mozna dorobic,odprezyc tez mozna pewnie dwiema uszczelkami (nie zwyklymi) ale nadlew oleju na denko nie dorobi a walek tez by trzeba bylo przekladac.
Jak tylko moze i sprzedam pewne felgi to bedzie mnie stac na zakup calego volvacza.Jak bd czas i dalsza kasa to bede sie bawić.
Dzięki chłopaki za odp. Smile

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
jachu190
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-07-2015 00:02
Awatar


Postów: 405

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Nie lepiej kupić Volvo i się nim bujać? Komfort i bezpieczeństwo o wiele wyższeSmile

Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
PyzioSlaw
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2015 23:23
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Tak trzeba zrobićGrin

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: