Menu główne
Forum
Klubowicze
kimada |
Dodany dnia 17-08-2015 09:15 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Nie wiem dokładnie jaki mam model, dzisiaj zajrzę, może uda się odczytać. Pytanie dotyczy wymiany regulatora niepięcia, bo potrafi mi spadać podczas jazdy nawet do 12,8V z 13,8 i potem wracać na 14. Wiecie może czy jest dostępny i jakie ma oznaczenie katalogowe aby go wymienić i czy ta operacja jest opłacalna na grzebanie, czy lepiej zaryzykować kupując używany, ale sprawny? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-08-2015 09:15 |
jonowaty |
Dodany dnia 17-08-2015 09:21 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
jak masz alternator Valeo to wjęcie regulatora wiąże się z odłączeniem akumulatora, odkręceniem 2-śrub, 2 nakrętki, odpięciu przewodów i wyjęcie robiąc to pierwszy raz zejdzie ci może z 10 minut.
Jak już go wyciągniesz to ocenisz stan szczotek i będzie wszystko wiadomo " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
kimada |
Dodany dnia 17-08-2015 09:42 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@jonowaty Dzięki, wyciągnę, spojrzę jaki mam model i obejrzę stan mojego zabytku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Przejdź do forum: |