Menu główne
Forum
Klubowicze
Swiezy |
Dodany dnia 15-09-2015 16:26 |
Postów: 53 Data rejestracji: 11.11.2013 11:05 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Mam pytanie dotyczące wałka. Czy ktoś stosował inny, ostrzejszy wałek w F3P multi, bądź podpasował z innego silnika? Jaki jest jeszcze stopień sprężania w F3P multi? |
renault19.pl | Dodany dnia 15-09-2015 16:26 |
Kujtek |
Dodany dnia 15-09-2015 17:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
z tego co czytałem na forum najostrzejszy wałek jest w F2N, gaźnikowcu
stopień to 9.8:1 jeśli chodzi o wałki to jeszcze można poszukać wałków od volvo w których były renówkowe silniki czyli 440/460/480 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Swiezy |
Dodany dnia 15-09-2015 17:54 |
Postów: 53 Data rejestracji: 11.11.2013 11:05 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Muszę ustalić w takim razie jak bardzo różnią się wałki z Volvo i ogarnąć wzniosy F2N |
Kujtek |
Dodany dnia 15-09-2015 18:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
niestety tuning renault jest słabo rozwinięty jeśli o te silniki chodzi i ciężko znaleźć jakieś dane na temat wałków w poszczególnych silnikach
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Swiezy |
Dodany dnia 15-09-2015 19:11 |
Postów: 53 Data rejestracji: 11.11.2013 11:05 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Trzeba to zmieniać |
Kujtek |
Dodany dnia 15-09-2015 22:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Swiezy |
Dodany dnia 15-09-2015 23:13 |
Postów: 53 Data rejestracji: 11.11.2013 11:05 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Przeczytałem to, szukam, jak znajdę zamontuję w głowicę i pomierzę parametry żeby można było skorzystać. Porównam wtedy z f3p multi, którego też muszę pomierzyć bo nie mam danych dotyczących tego wałka A tu dane dotyczące wałków Volvo które udało mi się znaleźć: "B18U unknown B18EP inlet 10.45 (liftheight) outlet 10.28 (liftheight) 0.5 mm ( free space above valve) inlet 7 and 50 ((degreeds before upper death point) and (degreeds after lower death point)) outlet 51 and 6 ((degreeds before lower death point) and (degreeds after upper death point)) B18KP inlet 9.42 outlet 9.42 0.5 mm inlet 8 and 52 outlet 52 and 8 B18E inlet 10.49 outlet 10.49 0.5 mm inlet 16 and 64 outlet 64 and 16 this is what i know from a book." "B18FT (old) 9.49 9.13, 5 and 55, 43 and 9 B18FT (new) 9.49 9.13, 14 and 58, 55 and 7 B18F 9.42 9.42 8 and 52, 52 and 8" "so the E cam is 260deg std FT cams are 240/252deg EP and kp are 237 and 240 respectively" Próbuję znaleźć jakiś wałek B18E ale jak na razie bez efektu |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |