Menu główne
Forum
Klubowicze
patryk1267 |
Dodany dnia 28-09-2015 21:49 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Witam. Spaliła mi się żarówka od podświetlenie a dokładnie ta która podświetla temp.wody i połowę wskaźnika paliwa.. I teraz pytanie jak mam to wymienić? Bo ręki tak za nic nie mogę włożyć. . Musze wyciągnąć całe zegary ? ! I gdzie dostane takie żaróweczki ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-09-2015 21:49 |
Kujtek |
Dodany dnia 28-09-2015 22:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wymień palcami
tak musisz wyciągnąć zegary, chyba że masz gibkie ręce oraz wiesz którą żarówkę rwać w ciemno (czyli jednak demontujesz) w sklepie elektronicznym/motoryzacyjnym dostaniesz hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
patryk1267 |
Dodany dnia 28-09-2015 22:05 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Dużo jest rozbierania ? Trzeba całą deskę rozkręcać ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-09-2015 22:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zajrzyj do faq, jest wszystko opisane
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 29-09-2015 07:25 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Daszek nad zegarami demontujesz Dwie śruby od zegarów od razu widoczne Dwie od spodu Trzy wtyczki elektryczne, w porywach do 4 Najgorzej z linką prędkościomierza, albo szarpnąć mocniej do siebie albo podważyć szerokim płaskim śrubokrętem Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-09-2015 18:09 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Wyciągnięcie zegarów jak wiesz jak to jest pięć minut roboty. Odkręcasz osłonę pod kolumną kierownicy, odkręcasz osłonę w okół kolumny, odkręcasz daszek nad licznikiem. Linkę prędkościomierza wypinasz wsuwając między linkę a licznik płaski śrubokręt i przekręcając go lekko, sama wychodzi. Odkręcasz dwie śruby od spodu licznika (w teorii nie musisz ściągać do tego celu tej osłony składającej się z dwóch części, ale może się okazać, że trzeba wypiąć kostki ze stacyjki, bo za nią jest jedna z śrub trzymająca licznik o ile nigdy nikt go nie wyciągał, bo rzadko komu się potem chcę ją wkręcać z powrotem), dwie pod daszkiem małe torxy (T10), następnie pochylasz zegary w swoją stronę i od góry masz trzy wtyczki, które musisz wypiąć, następnie kładziesz zegary na poziomo i wyciągasz ostatnią wtyczkę (małą od zegara olejowego), następnie musisz tak przekręcić zegary, aby wyszły przez kierownicę, jak masz regulowaną kolumnę to wiele ułatwia, jak nie to musisz się chwilę nagimnastykować, bo wyjdzie w jednej tylko pozycji. Żarówki od podświetlania masz takie jak w światłach pozycyjnych z przodu w reflektorach.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-09-2015 18:09 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Wyciągnięcie zegarów jak wiesz jak to jest pięć minut roboty. Odkręcasz osłonę pod kolumną kierownicy, odkręcasz osłonę w okół kolumny, odkręcasz daszek nad licznikiem. Linkę prędkościomierza wypinasz wsuwając między linkę a licznik płaski śrubokręt i przekręcając go lekko, sama wychodzi. Odkręcasz dwie śruby od spodu licznika (w teorii nie musisz ściągać do tego celu tej osłony składającej się z dwóch części, ale może się okazać, że trzeba wypiąć kostki ze stacyjki, bo za nią jest jedna z śrub trzymająca licznik o ile nigdy nikt go nie wyciągał, bo rzadko komu się potem chcę ją wkręcać z powrotem), dwie pod daszkiem małe torxy (T10), następnie pochylasz zegary w swoją stronę i od góry masz trzy wtyczki, które musisz wypiąć, następnie kładziesz zegary na poziomo i wyciągasz ostatnią wtyczkę (małą od zegara olejowego), następnie musisz tak przekręcić zegary, aby wyszły przez kierownicę, jak masz regulowaną kolumnę to wiele ułatwia, jak nie to musisz się chwilę nagimnastykować, bo wyjdzie w jednej tylko pozycji. Żarówki od podświetlania masz takie jak w światłach pozycyjnych z przodu w reflektorach.
Treść dodana dnia 29 wrzesień 2015 18:12: Składając to z powrotem radzę sprawdzić wszystkie żaróweczki od kontrolek, bo lubią się wstrząsnąć i kilka nagle przestaje świecić. Po prostu zanim zaczniesz przykręcać licznik włóż kluczyk do stacyjki, przekręć go i włącz wszystko, co powoduje zapalenie się kontrolki na desce, jak coś nie zaświeci to można pożyczyć z nieużywanych kontrolek. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 29-09-2015 18:12 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |