Menu główne
Forum
Klubowicze
jonowaty |
Dodany dnia 03-10-2015 14:06 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Wydawać by się mogło, że aby wymienić poduszkę silnika pod osprzętem trzeba wyjąć alternator, kompresor od klimatyzacji i pompę od wspomagania kierownicy..
Jest na to prostszy sposób :> Wystarczy zdemontować zderzak, osłony plastikowe obok chłodnicy, sygnał dźwiękowy, wypiąć wtyczkę od włącznika wentylatora i mamy taki widok na sytuację. Teraz bez problemu można włożyć klucz płaski lub oczkowy 16 na nakrętki i małymi ruchami odkręcić poduszkę... potrzeba ok. 30 minut gimnastyki Jakby gwint był czysty, to szłoby kręcić śmiało palcami... ale nie można mieć wszystkiego po 20 latach i mamy wszystko odkręcone do przykręcenia można użyć nowych nakrętek na klucz 17 lub zostawić obecne jak są w dobrym stanie Później standardowo podkładamy jakąś deskę pod miskę olejową, delikatnie podnosimy silnik do góry, wyciągamy starą poduszkę, wkładamy nową, skręcamy wszystko, zakładamy zderzak, osłony i gotowe 2 godziny pracy i mamy samochód gotowy do podróży. Ps. Choć stara poduszka na postoju może wyglądać nie najgorzej, może okazać się, że tak naprawdę jest zerwana " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-10-2015 14:06 |
Kujtek |
Dodany dnia 03-10-2015 18:44 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ale super, jak tam zaglądałem to byłem przekonany że bez ruszania całej sterty osprzętu nie da rady
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
pawee79 |
Dodany dnia 20-09-2016 20:46 |
Postów: 43 Data rejestracji: 21.08.2015 10:21 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
dzięki za wyczerpującą informacje pod koniec tygodnia będę działał i dam odpowiedz jakie osiągnąłem efekty Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 222000km
|
|
Przejdź do forum: |