Menu główne
Forum
Klubowicze
nurson |
Dodany dnia 06-10-2015 20:44 |
Postów: 7 Data rejestracji: 06.10.2015 20:20 Skąd: świętokrzyskie Starachowice |
Witam chcialem podkręcić Silnik 1,8 16V typu F: F7P ale bez dodawania turbiny? Proszę o rady . Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 155640km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-10-2015 20:44 |
Kujtek |
Dodany dnia 06-10-2015 20:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a ile masz na takie zabawy?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
monterek5 |
Dodany dnia 06-10-2015 21:15 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tak conajmniej z 2k Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-10-2015 22:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to by wypadało najpierw sprawdzić w jakim stanie jest silnik po tylu latach i dopiero działać z tjuninkami
a tak to co, wydech w dobrym stanie, może kolektor wydechowy rurowy, kanały w głowicy skrobnąć... wałki, większe zawory to już jest droższa zabawa hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 06-10-2015 23:33 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dokładnie tak jak mówi kujtek, sprawdź najpierw stan tego co masz i ewentualnie go wyremontuj aby jeździł jak powinien wyremontuj dół, górę i będzie git - a jak będzie mało to wtedy pomyśl nad głębszym tuningiem.. przygotuj z 10 tysięcy i będzie latał
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
milas92 |
Dodany dnia 07-10-2015 00:38 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
f7p zostawiłbym w spokoju bo te silnik musiałbyś całkowicie zakuć, a i tak pewnie by sie rozleciał
za 10 tys można poszukać czegoś z nowszej renówki co będzie mniej więcej pasowało. no i nie seryjna skrzynia. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
nurson |
Dodany dnia 07-10-2015 06:59 |
Postów: 7 Data rejestracji: 06.10.2015 20:20 Skąd: świętokrzyskie Starachowice |
Kupiłem z jakieś 1.5 miechy temu to autko od pewnego starszego gościa podobno stało 7 lat chodzi naprawde dobrze ale znajomy mial taka i wyciognol z niej 170 km ale go nie ma i nie mam jak sie z nim skontaktowac ;/ teraz musze wymienic rorząd i płyny. Postaram sie wstawić zdjęcia dzis. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 155640km
|
|
|
Swiezy |
Dodany dnia 07-10-2015 10:34 |
Postów: 53 Data rejestracji: 11.11.2013 11:05 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pełna obróbka głowicy łącznie z zaworami, ostrzejsze wałki, dolot, wydech, strojenie. Oczywiście zmiany przeprowadzane przy okazji remontu jednostki. W zależności od jakości i ilości modyfikacji 170 km jest w zasięgu. |
ANDI |
Dodany dnia 07-10-2015 15:05 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Albo hybryda z 2.0 ...
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-10-2015 15:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak się chce mocy to najtaniej wychodzi b18ft, wywalenie gównianego wtrysku i wrzucenie megasquirta
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 07-10-2015 15:14 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Ale to i tak wymaga sporych nakładów finansowych
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 07-10-2015 18:22 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Na forum clio ogarniali właśnie b18ft i chyba nie wychodziło jakoś specjalnie drogo bo mocowania wydaje mi się pasowały. Można też zrobić zwykłą przekładkę z clio 2,0 williams czy którejś meganki (F7R). Plus oczywiście rozrząd, olej - przy samej przekładce tego typu już jesteś blisko 2k zł Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 07-10-2015 18:46 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
mam jak co swapa bef18t
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |