Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz609 |
Dodany dnia 09-10-2015 22:38 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Siemanko mam zamiar zaadaptować klimę do swojej 16V co wiąże się z kilkoma problemami:
- pompa wspomagania elektryczna (podłączenie pod magiel od zwykłej) - łapa do mocowania kompresora - instalacja wersja z klimą Teraz takie gdybanie czy wsio będzie można przełożyć z F3p mono Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-10-2015 22:38 |
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2015 22:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jakbyś zespawał inny kolektor ssący to może by podeszły łapy osprzętu z f3p bo w f3p zobacz ze bardzo wysoko jest alternator
w razie braków (łapy 16v) to proponowałbym pomyśleć nad przeniesieniem poduszki silnika spod osprzętu na kielich w wersji dieslowej i załatwić łapę z osprzętem (alternator + kompresor klimy + pompa wspomagania) z f7ra tam wszystko jest niżej i przez to nie ma dolnej łapy silnika tylko jest na kielichu oraz zmieścili wszystkie trzy graty na pasku wtedy jak byś dorwał kompresor klimy z f7r to dochodzi ci dorabianie węży klimy, a przynajmniej końcówek hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 09-10-2015 22:59 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek teraz znalazłem tematy z klima i widzę że gra nie warta zbytnio świeczki duszo "maszczenia'. Mocowanie od dt z clio mam akurat w rozrzad przykrecasz tylko teraz to na kielich przenosić nie widzi mi się. Tak jak kumpel do clio 1 włożył 1.7 turbo to maszczenia było z poduchami bo grucha turbiny biła w grodz.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2015 23:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 jamlasica miał wsporniki pod klimę, chyba mu brakowało wiązki silnika i wiązki pod deskę do kompletu
ale nie odbiera telefonu, dzwoniłem milion razy i nikt nie odbiera, raz aby odrzucił samemu, sms też mu słałem i nie odpisywał jak chcesz to próbuj nie wiem czy dobrze kojarzę ale marana87 też miał chyba kiedyś klimę 16v hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 09-10-2015 23:34 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
w 16v to wszystko jest na mega ścisk,
dodatkowo musaiłbyś mieć do pompy wspomagania na skrzynie biegów dodatkową półeczke mocowania. sama pompa chyba wychodziła jeszcze do kangoo. łapy kompresora możesz sobie dorobić/zwymiarować w programie autocad. koszty pewnie nie wielkie, nie bedzie to orygianł ale będzie działało. węże można dosztukować, reszta jest taka sama jak w innych 19. wiązka klimy do wydłubania, sterowane wszystko masą kwestia zrobienia sobie wiązki do wspomagania komp silnika zostaje ori, bez zbędnego dłubania. mi działa klima na kazdym kompie z 16v. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2015 23:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
elektrohydrauliczne wspomaganie było w clio, express, kangoo
komp silnika zostaje ori, bez zbędnego dłubania. mi działa klima na kazdym kompie z 16v. no i wychodzi to przy czym się upierałem że kompy silników mają w standardzie obsługę klimy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 10-10-2015 00:02 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Kujtek napisał(a): elektrohydrauliczne wspomaganie było w clio, express, kangoo komp silnika zostaje ori, bez zbędnego dłubania. mi działa klima na kazdym kompie z 16v. no i wychodzi to przy czym się upierałem że kompy silników mają w standardzie obsługę klimy dokładnie, przynajmniej w moim przypadku na każdym kompie (5 sztuk) klima się odpala Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
ANDI |
Dodany dnia 10-10-2015 02:07 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Odpala, potwierdzam, pisalem ze dziala nie raz ale nigdy nie zwróciłem uwagi czy tak jak na moim po zalaczeniu klimy podnoszą się automatycznie obroty w górę tak o ok 200/300
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 10-10-2015 09:13 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Wiazka deski to nie problem bo mam full tylko panelu sterowania nie mam. Zlacze do dmuchawy tez full tylko brakowaloby mi pompy wspomy wezy oryg sterowania pompa wspomy i wiazki silnika bo to najwazniejsze.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 10-10-2015 12:05 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
No i panel nawiewu inny musisz mieć ale tu akurat najmniejszy problem Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 10-10-2015 12:07 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@lukasz609 panel mam ph2
sterowanie pompą to jest: albo działa, albo nie działa. przekaźnik załącza ja po odpaleniu chyba jak czujnik cisnienia oleju da sygnał Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-10-2015 12:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wspomaganiem to bym się najmniej martwił, można zrobić na milion sposobów odpalanie pompy, dostępność wsporników to problem
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 26-10-2015 17:19 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Jednak rezygnuje z klimy wystarczy mi zimny lokiec
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 26-10-2015 19:54 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Haha Masz rację - moja matula w clio ma przy silniku 1,4 właśnie klimę bo ma najbogatszą wersję auta. Jak z samym autem przez 5 lat nie było nigdy żadnych problemów, to tak z tą klimą wiecznie. Albo sprężarka przestała działać, albo rezystor padł (dopaść używany to trzeba mieć szczęście, nowy kilka tys), albo wtyczki się palą. Ta klima w naszych modelach to niestety strasznie awaryjna jest Lubię modzić w swoim aucie ale znałem temat klimy, więc nigdy nawet nie pomyślałem żeby ją do siebie wrzucić, mimo że nienawidzę upałów Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-10-2015 20:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@TermiFNFAL hmmm wręcz przeciwnie, nie wiem co tam jest do popsucia. to jest toporne do bólu, czujnik ciśnienia pozwala włączyć albo nie, tranzystory 50zł...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 26-10-2015 20:21 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Tylko kwestia miejsca pod maska bo wtedy z klima ciasnota a teraz idzie cos zrobic bez demontazu i rozszczelniania. Mialem F3p z klima ale chlodnica byla walnieta i przewody wiec poszlo w zlom bo po dzwonie byla
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 26-10-2015 23:38 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kujtek, chyba że wszystko jest zalane jakimś dziwnym silikonem. Tranzystory 50 zł ale chyba 10 szt w paczce i z wysyłką Niestety nie mam dobrych doświadczeń z tym ustrojstwem bo właśnie ciągle trzeba było robić. I na krc to samo (może do R19 lepsze robili ale na zdrowy rozum były takie same) . Fakt, narobiłem się przy tym u matuli sporo, nie powiem, że źle się jeździ, bo jeździ się w lecie super Tyle że jak drzwi otwierasz to tak jakbyś w mordę dostał Dostępność do czegokolwiek przy F7P a zwłaszcza w clio, gdzie ta komora maski o wiele mniejsza - swoją drogą tam i bez sprężarki jest problem Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-10-2015 23:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@TermiFNFAL no chyba w tych nowszych cliówkach to tam powalone jakieś multikostki i inne dzikie węże, zero zmian a psuje się gorzej niż w 19
nie no, dwa tranzystory mj11015 to 30zl, ze 20 wysyłka i masz 50 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 27-10-2015 19:00 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
szczerze mówiąc włożyć skarbonkę co ma się psuć jak źle coś podłącze nie dla mnie autko ma być użytkowe a klima jednak w sedanie wystarczy bo jak przymiar robiłem z kompresorem do 16V miejsca tak mało że jeju.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 27-10-2015 21:13 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@lukasz609 Dlatego seryjnie jak klima była w 16v to kompresor był zamiast pompy wspomagania, a wspomaganie miało elektryczną pompkę, a co za tym idzie to inną obudowę filtra powietrza, aby ją upchać pod maską.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |