29 Marca 2024 07:24:55
Zdjęcia użytkowników
blaster piotras
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Czujniki temperatury silnika 
MarekCorso
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 18:26
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Witam serdecznie
Gdzieś tu na forum widziałem rozpiskę chyba bardzo dawno temu czujników temperatury silnika (tek który daje sygnał do komputera nie na zegary)
Było to wow min 2 lata temu chyba w wątku o silnku 1,7
Były tam rozpisane czujniki kolory wtyczek /bo były biłe czarne ,rezystancje przy róznych temperaturach
Bardzo wielce się usmiecham jakby ktoś znalazł ten watek /rysunek.
Lub może ktoś ma spis tych czujników z tak podanymi parametrami.
Dodam że to czujnik dwupinowy taki
images68.fotosik.pl/1254/e90629267b1b303bmed.png


zapobiegając pytaniom do jakiego auta powiem że muszę dobrać czujnik najpózniej załaczajacy ssanie /o najniższych obrotach do mojej producji autaSmile

No i zgóry dziękuje temu kto mi taki spis dostarczy a nawet piwo postawie Smile

Pozdrawiam i dziękuje
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-10-2015 18:26
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 19:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Witaj!

i.imgur.com/RHsEByT.png

Tak to wygląda dla wszystkich silników (na wtrysku) w 19, 21, 25, clio I, megane I (i pewnie wielu innych, musiałbym popatrzeć). Nie ma znaczenia jaki wtrysk, każdy czujnik ma taką samą charakterystykę, ewentualnie piny się mogą różnić (np. w meganie bywał taki na 3 piny)
Taki sam

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
MarekCorso
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 19:27
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Dizekuje koledze lae nie do konca tak jest
dialogsys pokazuje że do jednego auta np Laguna na monowtrysku z f3p były cztery inne czujniki
W renault 25 też inaczej trochę było
Niech kolega zerknie w to http://www.datash...199450.pdf
w sekcje dane techniczne widać że róznią sie

A ja szukam z jak najmniejszym i najkrótszym "ssaniem"





B
A
T
emperature sensors 53
Dimension drawing.
S
Plug
F
Blade terminal
SW A/F size
0 280 130 026
T
echnical data
Part number
0 280 130 026 0 280 130 093 0 281 002 170 0 281 002 209 0 281 002 412
Application/medium Water Water Oil/Water Water Water
Measuring range °C &#8211;40...+130 &#8211;40...+130 &#8211;40...+150 &#8211;40...+130 &#8211;40...+130
T
olerance at +20 °C °C 1.2 1.2 &#177;1.5 &#177;1.5 &#177;1.5
+100 °C °C 3.4 3.4 &#177;0.8 &#177;0.8 &#177;0.8
Nominal resistance at 20 °C k
&#8486;
2.5 &#177;5 % 2.5 &#177;5 % 2.5 &#177;6 % 2.5 &#177;6 % 2.5 &#177;6 %
Electrical resistance at &#8211;10 °C k
&#8486;
8.26...10.56 8.727...10.067 8.244...10.661 8.244...10.661 8.244...10.661
+20 °C k
&#8486;
2.28...2.72 2.375...2.625 2.262...2.760 2.262...2.760 2.262...2.760
+80 °C k
&#8486;
0.290...0.364 &#8211; 0.304...0.342 0.304...0.342 0.304...0.342
Nominal voltage V
&#8804;
5
&#8804;
5
&#8804;
5
&#8804;
5
&#8804;
5
Measured current, max. mA
11111
Thermal time constant s 44 44 15 15 15
Max. power loss at
&#8710;
T
&#8776;
1K and stationary air 23 °C m &#183; s
&#8211;2
100
&#8804;
300
&#8804;
300
&#8804;
300
&#8804;
300
Degree of protection
1
)
IP 54A IP 64K IP 64K IP 64K IP 64K
Thread M 12 x 1.5 M 12 x 1.5 M 12 x 1.5 M 12 x 1.5 M 14 x 1.5
Corrosion-tested as per DIN 50 018 DIN 50 018 DIN 50 021
2
)
DIN 50 021
2
)
DIN 50 021
2
)
Plugs Jetronic, Compact 1, Compact 1, Compact 1.1, Compact 1.1,
T
in-plated pins Tin-plated pins Gold-plated pins Tin-plated pins Tin-plated pins
T
ightening torque Nm 25 18 18 25
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 19:47
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@MarekCorso
Przeglądam właśnie i na przykład w lagunie w silnikach f3p: 674, 678, 720, 724 były czujniki o tej samej charakterystyce co podalem (wtrysk bosch mono motronic)

spróbuj rozwinąć myśl: "A ja szukam z jak najmniejszym i najkrótszym "ssaniem"" to się coś pomyśli Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
MarekCorso
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 21:15
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Po pierwsze badrzo dziękuje Tobie za pomoc i zajęcie się tematem nie kazdemu się chcę.

Budowałem samochód Frankenstaina na monowtrysku takim jak w F3p

Ponieważ zastosowałem przepustnicę komputer itd z Laguny 1 wszystko poszło ok.
Ale uzyskałem jak to bywa kłopot Smile

Obroty biegu jałowego są za wysokie regulacje adaptace krokowy itd wszystko ok
Jestem w tym dość zaawansowany ok 10 lat.
Ale jak to w samoróbkach bywa coś mnie przerosło.

Ssanie trzyma za długo a oboty biegu jałowego są za wysokie
Pominmy lewe obroty silniczki krokowe konty przepustnicy i adaptacje itd

jedyne czego nie mam u siebie to czujnik prędkości pojazdu bo skrzynie wsadziłem od 19stki a nie laguny z elektronikiem Renault Clip pluje tym błedem
Nie mam jeszcze filtra weglowego ale nie sadze że ma wpływ na obroty


Gdybym miał czujnik od czegolowiek na ten sam gwint który by spowodował szybsze wyłaczanie wyższych obrotów ii poprawił na niższe obroty biegu jałowego
Obecnie muszę wygrzać auto z 8km aby uzyskac obroty ok 1000 /950
i to wszystko

kiedyś bawiłem się z czujnikami jakies 10 lat temu w renault 25 bo też miałem i kazdy dawał inne efekty

wiec jesli kolega moze pomóc żeby "oszukać" mój układ
to wyślę kratepiwaGrin
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2015 22:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@MarekCorso podaj dla pewności numerki ze sterownika silnika oraz z tabliczki silnika Smile

jedyne czego nie mam u siebie to czujnik prędkości pojazdu bo skrzynie wsadziłem od 19stki a nie laguny z elektronikiem Renault Clip pluje tym błedem

rozwiązanie bardzo proste!
i.imgur.com/dPMHhVsl.jpg

do końcówki linki tam gdzie idą przewody impulsatora dajesz 12v, masę, a trzeci kabelek sygnałowy ciągniesz do 3 pinu sterownika silnika
można też kombinować z czujnikami w skrzynię takimi z kangoo czy megane. ale ten temat tylko rozmyślałem, nie sprawdzałem jak to działa i czy działa i czy pasuje.
linkę z impulsatorem w sumie możesz wrzucić od jakiejkolwiek renówki byleby ci w skrzynię pasowało, na pewno do ~2000 roku jest taki sam sygnał we wszystkich autach

Gdybym miał czujnik od czegolowiek na ten sam gwint który by spowodował szybsze wyłaczanie wyższych obrotów ii poprawił na niższe obroty biegu jałowego

nie możesz kombinować w ten sposób! sterownik musi mieć sprawny czujnik który dobrze pokaże temperaturę cieczy silnika. dzięki temu może dobrze dobrać mieszankę.

Ssanie trzyma za długo a oboty biegu jałowego są za wysokie

opisz co robiłeś przy wtrysku, przepustnicy Smile
wszystko, czy jakimiś śrubkami kręciłeś, czy ruszałeś TPS itp.

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
TermiFNFAL
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 02:11
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

TPS pewnie ma przestawiony, bo jeśli czujnik temperatury sprawny to nie widzę innej opcji. Nawet jakby wszystko inne miał uwalone to te dwie rzeczy są podstawą. Lub śrubka przy przepustnicy

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
ANDI
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 10:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@TermiFNFAL mi też się tak wydaje że TPS może być źle ustawiony albo coś przepustnica się nie domyka

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
TermiFNFAL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 11:58
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

u mnie w 16V czasem jest taki problem, że jak się sinik nagrzeje i chcę ostrzej depnąć (otwiera się ta druga, duża gardziel przepustnicy) to ona potem jakby się nie domykała całkowicie i obroty są podwyższone Grin już to czyściłem, smarowałem ale w końcu się przyzwyczaiłem, tym bardziej że łatwo naprawić taką usterkę, wystarczy delikatny strzał z pedału gazu Grin Także same przepustnice też potrafią zrobić psikusa a człowiek szuka jak głupi Grin

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
MarekCorso
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 14:31
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Bardzo dziekuje na wstepie za wszystkie porady

jesli chodzi o numer komputera to
LAGUNA 1.8 8V KOMPUTER S101725114 HOM7700864275

Jesli chodzi o czujnik predkości pojazdu to chyba moge sie bez tego obejsć on nie wpływa na obroty jałowe i ssanie tak mi się wydaje chyba że się mylę ?
Klimatyzacji nie mam a piny od klimatyzacji na komputerze sa rozwarte bo jakbym zwarł to obroty ida do góry

Co ja robiłem ?

Nic kupiłem z Laguny 1 cały monowtrysk z kompem
Potem z drugiej kupiłem komplet zapasowy taki sam
Scignałem imobilisery

Zamontowałem na silnik f3p odpaliłem i tyle
Nie przestawiałem TPM chyba ze przestawiał poprzedni własciciel tego wtrysku
Podpinałem te dwa zestawy ale nie do konca

Tzn z drugiego zestawu podmieniłem komputer i tylko samą przepustnicę (ale bez góry czyli wtrysku ) nie pomogło
regulowałem tez srubkę pprzy krokowym ale to nic nie dało.
Jak to auto składałem zrobiłem cała procedurę sprawdzającą (pomiary) podaną w Workshop -ie i nie widziałem odchyłow od normy
Musiałem w skrzyni zmienić koło zamachowę bo od 95 roku w Lagunie była zmiana ilości zebów. a ja mam skrzynie od 19 stki a trysk 95 rok tak podaje clip.
Ale od razu wstawiłem czujnik halla od Laguny żeby było ok

wiem że można przestawiać tpm taką śrubką w srodku ale nie wiem do konca jak to się robi poprawnie.
Ponadto kont przepustnicy można zmieniać odkrecając torksy potencjometru przepustnicy kiedyś dawno się tym bawiłem było cięzko utrafić aby nie było dziury w pedale

Dziś zamierzam zmienić sąde lambda (mam oryginał) bo na Clipie wyszło mi obwód otwarty czujnika tlenu na goracym wyjechanym aucie .Sprawdze czy podrzewanie działa i wstawie nową sąde

Tegulacja TPM moze koledzy mają rację prosiłbym o opis tej procedury to zrobie

Dziękuje jeszcze raz wszystkim
 
TermiFNFAL
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 16:19
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Przerwany obwód to może być uszkodzony przewód sygnałowy i nie trzeba od razu sondy zmieniać ale to trzeba sprawdzić

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 16:49
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Jesli chodzi o czujnik predkości pojazdu to chyba moge sie bez tego obejsć on nie wpływa na obroty jałowe i ssanie tak mi się wydaje chyba że się mylę ?

na jałowe wpływa. podczas poruszania się auta sterownik podnosi obroty i opuszcza je po zatrzymaniu
na ssanie nie ma wpływu, na ssanie ma wpływ tylko i wyłącznie czujnik temperatury cieczy chłodzącej

regulowałem tez srubkę pprzy krokowym ale to nic nie dało.

bardzo niedobrze, to jest ustawiane fabrycznie i specjalnie zaklejali śruby żeby tego nie ruszać, jak masz przepustnicę w której tego nie ruszałeś to użyj jej do kontroli TPS, jeśli grzebałeś przy obu to weź tą która wydaje ci się mniej przestawiona

Tegulacja TPM moze koledzy mają rację prosiłbym o opis tej procedury to zrobie


weź miernik, wsadź jego próbniki w piny 9 i 17 w sterowniku, ustaw na mierzenie napięcia (np. do 2000mV)
odepnij wtyczkę od silniczka krokowego (4 pin czarna)
na dwa górne piny silniczka podaj napięcie z bateryjki (nie akumulatora! napięcie musi być mniejsze niż 5v) tak by silniczek krokowy całkowicie się cofnął
teraz zdejmij linkę gazu z przepustnicy
gdy przepustnica jest już maksymalnie cofnięta i nic do niej nie jest podpięte (ani silniczek ani linka gazu) idź do auta i włącz zapłon
teraz na mierniku powinno pokazać się napięcie poniżej 1v
gdy przepustnica jest w powyższy sposób maksymalnie cofnięta musisz ustawić TPS tak, aby na mierniku było dokładnie 0.2v
jeśli pokazuje inną wartość poluzuj cztery śruby trzymające TPS i tak nim kręć by było 0.2v

Dziś zamierzam zmienić sąde lambda (mam oryginał) bo na Clipie wyszło mi obwód otwarty czujnika tlenu na goracym wyjechanym aucie .Sprawdze czy podrzewanie działa i wstawie nową sąde


sonda ma 3 piny, A, B, C
A to +12v po zapłonie (biały przewód)
B to masa (biały przewód)
C to sygnał sondy do komputera silnika

sprawdź czy styk C sondy jest poprowadzony do sterownika silnika na pin 35

Edytowane przez Kujtek dnia 14-10-2015 17:06
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
ANDI
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 20:26
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Tak jak pisze kujtek ..
Linka ma znaczenie, a dokladniej kmpulsator - u mnie gdy jej nie było auto wariowalo Smile po odpaleniu obroty były ok, po przegazowa niu nie wracał na niskie i zatrzymywał się w granicach 2,5k Smile

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 21:03
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

TermiFNFAL napisał(a):

u mnie w 16V czasem jest taki problem, że jak się sinik nagrzeje i chcę ostrzej depnąć (otwiera się ta druga, duża gardziel przepustnicy) to ona potem jakby się nie domykała całkowicie i obroty są podwyższone Grin już to czyściłem, smarowałem ale w końcu się przyzwyczaiłem, tym bardziej że łatwo naprawić taką usterkę, wystarczy delikatny strzał z pedału gazu Grin Także same przepustnice też potrafią zrobić psikusa a człowiek szuka jak głupi Grin


miałem identyczny problem w c3j. zmęczona sprężyna przepustnicy. nie miała siły cofnąć jej na luz i dopiero "strzał z gazu" pozwalał na normalne jałowe
wystarczyło wymienić sprężynę (akurat miałem przepustnicę na zapas) i jak ręką odjął

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
jonowaty
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 21:10
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

ja do dzisiaj nie wiem, jak u mnie bez impulsatora wszystko bangla Rotfl Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
MarekCorso
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 21:10
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Wiec kolejno
1.Wymieniłem sąde bo tamta była stara i czasem "zasypaiała" na długo mam zegar Air/Fuel Ratio i na nim widziałem trzeba było ja zmienić

2.Czujnik temperatury też zmieniłem na jakiś chybił trafił z mojej szafki staroci tak dla sportu go zmieniłem zobacze rano ssanie

3.Jesli chodzi o linkę to wielka prosba od jakiego auta mam to kupić pod czym szukać moze jakiś link wskazówka itd to chętnie kupię i zamontuje
Moge prosić Kolegę Kujotka o wskazówki od czego to dobrać ,czy można kupić to nowe czy kupić używane? a może ktoś chce sprzedać?

4.Przepustnicy regulacji na razie nie bee wykonywał te przepustnce sa wyjete z jezdzących aut nie chcę ich na razie regulować /rozregulować a jesli juz to dopiero w nastepnym tyg

5.Tych prrzepustnic mam chyba ze trzy jezdze aktualnie na takiej grzie śruba przy krokowym była nie ruszana

6. Z wiązki mam nie podpięte prawdopodobnie dwie rzeczy

a)Zielona wtyczka dwupinowa do tego czujnika predkości auta (co to "pluje sie clip"

Cool Taka wtyczka (podaje załacznik foto ) z białym i fioletowym przewodem mniemam że to wtyczka do zaworka jakiegoś nie wiem tylko czy na podciśnienie czy np do filtra węglowego

images67.fotosik.pl/1259/5cc615c838652678med.jpg

7.dodam że nie mam takiego problemu że po dogazowaniu obroty mi nie spadają .Całe lato miałem obroty ok /troszke podwyższone Teraz mam meksyk na ssaniu


Dziękuje raz jeszcze z odpowiedzi

PS wszystko wpakowałem w Renault 5 dodałem wspomaganie i magiel og Clio 1.8 hamulce zrobiłem od Peugeota Serwo Od Kango wstawiłem skóre w elektryce i smigam Smile
Zawieszenie sportowe i hajda Smile a krzynie od 19 stki układ wycieraczek cały tez z 19 stki do tego zegary diagnostyki i cuda na kiju i jestem zmęczony .
Na wiosnę może wstawie motor od Scenica bo mam jako zapas
images69.fotosik.pl/1258/b42c9015617aaef4med.jpg

Edytowane przez MarekCorso dnia 14-10-2015 21:35
 
Kujtek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 22:20
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

niestabilne jałowe mogą być winą wadliwej sondy lambda bądź jej braku, sprawdź to co podałem wyżej

ooo skoro masz piąteczkę to ładuj linkę z impulsatorem z clio/19
nie wiem jak w clio ale w 19 była oryginalnie w każdym silniku na wtrysku oprócz 1.4 58km i 1.7 73km więc jak masz jakieś szroty w okolicy to czeka cię wycieczka
i tnij najlepiej z kostką od strony wiązki auta
szukaj takiej jak pokazałem w tym poście -> http://renault19....ost_599914

Zielona wtyczka
Taka wtyczka (podaje załacznik foto ) z białym i fioletowym

najlepiej jak byś podał do których pinów sterownika idą kabelki z zagadkowych wtyczek bo na lagunie słabo się znam a z niej masz wiązkę podobno

2.Czujnik temperatury też zmieniłem na jakiś chybił trafił z mojej szafki staroci tak dla sportu go zmieniłem zobacze rano ssanie

załóż odpowiedni, to bardzo ważne żeby w aucie był sprawny i odpowiedni czujnik temperatury

4.Przepustnicy regulacji na razie nie bee wykonywał te przepustnce sa wyjete z jezdzących aut nie chcę ich na razie regulować /rozregulować a jesli juz to dopiero w nastepnym tyg

to nie reguluj ale sprawdź jakie wartości podaje. w pełni zamknięta przepustnica ma mieć 0.2v na TPS, w pełni otwarta 4.7v


wstawiłem skóre w elektryce

z renówki jakiejś? Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
MarekCorso
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 23:00
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Przejrzałem katalog intercars ale tam są linki do 19-stek bez czujnika
http://e-katalog....203010200/

Poprszę o jakieś bardziej precyzyjne dane jesli można

skórka jest z Renault 25 Baccara

Na allegro jakiś gość pisze że sprzedaje linki ale czujnik trzeba sobie przełozyć
Jak to szukać szroty odpadają ?

Edytowane przez MarekCorso dnia 14-10-2015 23:07
 
Kujtek
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2015 23:16
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nowa linka z impulsatorem to tylko aso
popatrz tutaj na forum w dziale giełda
przykładowo może ten użytkownik ma linkę z impulsatorem na sprzedaż: http://renault19....d_id=44351
ten użytkownik też może jeszcze ma, po 10zł ma z impulsatorem http://renault19....d_id=33876

no mówię, wybierz się na szrot i tam poszukaj w R19 jak będą jakieś. jak z linki będzie szła wtyczka mniej więcej tak jak pokazałem wyżej to trafiłeś na linkę z impulsatorem

skórę masz z pompowaniem?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
MarekCorso
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2015 17:11
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 13.10.2015 18:14
Skąd: dolnośląskie
Bardo

Linkę to ja musze chyba miec do Laguny z tym impulsatorem bo jak mniemam ta od renault 19 może wysyłać inne impulsy
U mnie sygnał wchodzi na 17 pin kompa
Ale może się myle poprawcie mnie ?
Nowa linka kosztuje ok 300zł w aso

Skóra jest pompowana Smile

Pozdrawiam
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: