Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 15-10-2015 17:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Linkę to ja musze chyba miec do Laguny z tym impulsatorem bo jak mniemam ta od renault 19 może wysyłać inne impulsy U mnie sygnał wchodzi na 17 pin kompa czego sygnał? Skóra jest pompowana ale wypas, dużo szersze są fotele z r25? ile trzeba z 25 wyciągnąć żeby sterowanie nimi działało? Edytowane przez Kujtek dnia 18-10-2015 18:01 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-10-2015 17:17 |
MarekCorso |
Dodany dnia 15-10-2015 21:20 |
Postów: 11 Data rejestracji: 13.10.2015 18:14 Skąd: dolnośląskie Bardo |
1Sorry Pin 3 2wyciagamy fotele + przyciski same fotele mają pod spodem silniczki i wiazki wyciagamy w całości. Potem pozostaje nam kilka problemów. Szerokosć miesci się w mała piatkę bez problemu łacznie z tylnią kanapa wiec w 19-stke wejdzie. Trzeba spawać spody foteli poucinać to co z 25 i dospawać do swoich stelarzy Potem podłaczyć elektrykę -dużo obciąza grube kable. Potem sterowane te przyciski ja zrobiłem mocowanie z plastiku i osadziłem przyciski przy lewarku no i przewody podłaczyć gdzieś pochować. dzien roboty Widzę że kolega z Mławy będac w Warszawie kolega da znać pokaze. Wiec szukam od 19 stki linki |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-10-2015 21:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
MarekCorso napisał(a): 1Sorry Pin 3 U mnie sygnał wchodzi na 17 pin kompa no no, ale nie zrozumiałem z czego idą ci które kable gdzie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MarekCorso |
Dodany dnia 16-10-2015 14:36 |
Postów: 11 Data rejestracji: 13.10.2015 18:14 Skąd: dolnośląskie Bardo |
Na razie to mam problem te osoby z forum co sprzedają cisza I nie za bardzo mam skąd tą linkę wytrzasnać w sklepach dzwoniłem Po takich pewnikach jak Drobiarska Automazowsze Jadexim Eurofrance nie mają |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-10-2015 14:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
powtarzam, sprawdź TPS, nie musisz go przestawiać ale sprawdź jakie ma wartości
mówiłem że oprócz aso to nie będzie nigdzie bej ma chyba na dole ogłoszenia numer telefonu, przez niego się może kontaktuj dobrze by było jak byś sprawdził jak z tyłu masz podpięte podciśnienia od lewej 1. możesz wywalić i zaślepić (przestawia klape zimne/ciepłe powietrze pod puchą filtra, zablokuj też klapę) 2. idzie do trójnika, od odmy, ma być dobre 3. mapsensor, ma być dobre 4. zaślepiaj, to od tego filtra par paliwa którego pewnie nie masz hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MarekCorso |
Dodany dnia 16-10-2015 21:07 |
Postów: 11 Data rejestracji: 13.10.2015 18:14 Skąd: dolnośląskie Bardo |
1.Podcisnienia mam ok to ja przeglądałem ze dwa razy 2.Tps napewno sprawdzę ale nie wczesniej niż druga połowa nastepnego tygodnia mam wariatkowo w pracy 3.W sprawie linki zadzwonie do tego Kolegi może nawet jutro Clip mi się o to pluje a jaki to ma wpływ na obroty to się okaze 4.Czujnik Eps-a jakiś narazie wkrecony mieszanka ładna wzorcowa a obroty ze ssania spadają szybciej już po 3 km (na razie to rozwiazanie zastepcze) po chwili stania w korkach dziś miałem nawet 850 obrotów jałowego Na zamiennikach z intercarsu nie mam co jezdzić bo wtedy obroty są dużo wyzsze ,zresztą to nie jest wina czujnika narazie jest jak jest 5>zerknę na ta wtyczkę dodatkową obok "Mapy" co mam ją nie wykorzystaną zobacze pomierze czy i gdzie idzie czy do kompa czy gdzie indziej W przyszłym tyg sobie z tym wszystkim powalczę Dzięki bardzo |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-10-2015 21:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jakbyś przejeżdżał przez mławę to zapraszam, możemy poprzekładać z mojego
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MarekCorso |
Dodany dnia 13-11-2015 13:45 |
Postów: 11 Data rejestracji: 13.10.2015 18:14 Skąd: dolnośląskie Bardo |
Dziękuje Koledze Kujtek za pomoc Sprawa rozwiazana Musiałem załozyć po "zydowsku " zawór podciśnienia sterowany komputerem na podciśnienie z kolektora ssącego i po sprawie Obroty na ssania i ogólnie jak ta lalka Czyli czujnik predkosci na lince w lagunie F#P mono nie ma zanaczenia do obrotów Mam tylko prosbę Kto ma dialogsysa? Potrzebuje żeby ktos wypisał numery czujników ssania czyli temp wody z bloku do układu wtryskowego Bodajze tam są 4 rózne numery dla silnika f3p Laguna 1 95/96 rok Potrzebuje orginalne numery nie te zamienniki z intercasu typu fae itd Może ktoś pomóc trzeba trochę poslęczeć w dialogsysie Dziękuje |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2015 15:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
f3p-670, f3p-672, f3p-674
(na górze jest lista rozwijana "670", klikasz na to i masz 2, i 4) nie wiem o co kaman, są na schematach "obydwa", numer 5 i 11, obydwa są od wody? http://www.catcar...PT0gPSA%3D f3p-724 (występuje tylko czujnik numer 11) http://www.catcar...1OMTc1MDEz f3p-720 (występuje tylko czujnik numer 11) http://www.catcar...1OMTc1MDEz f3p-678 (występuje tylko czujnik numer 11) http://www.catcar...1OMTc1MDEz hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |