Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 23-10-2015 14:31 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witajcie dziś sprawdzałem renate bo od 2 miesięcy ubywa mi oleju a co najlepsze nie ma wycieków i sie zastanawiałem o co chodzi i dziś jak jechałem trasą i rozpędziłem się do 140km/h to przy hamowaniu (pedałem i silnikiem ) zauważyłem jak kopci mi z wydechu i zrobiłem kilkanaście prób i na pewno kopci z wydechu i tylko wtedy gry prędkość jest ponad 120km/h na niższej prędkosci nic się nie dzieje, tak samo na innych biegach przy wysokich obrotach nie ma kopciucha i teraz pytanie co to siada ? Olej 15w40 wymieniany 4 miesiące temu. Jeszcze dodam że czyłem trochę u wujka google i jedni piszą że uszczelniacze zaworowe a drudzy że może być odma zatkana, więc wolę was zapytać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-10-2015 14:31 |
Kujtek |
Dodany dnia 23-10-2015 14:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sprawdź kompresję, zrób próbę olejową i będzie wiadomo
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misha |
Dodany dnia 23-10-2015 14:46 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dziwne że kopci tylko na 5 biegu... ale może to być kwestia obciążenia silnika. sprawdzenie odmy to 5 minut jest od przodu silnika i bez kluczy ją zdemontujesz.
Ja bym jednak stawiał na pierścienie olejowe... Przy uszczelniaczach kopciuch byłby na wysokich obrotach chyba że się mylę... Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 23-10-2015 14:56 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tak jak Kujtek napisal albo lyka olej uszczelniaczami zaworowymi albo co ja obstawiam pierscieniami tlokowymi. Dlaczego przy duzych predkosciach? Bo czesci szybciej pracuja i wiecej oleju zaciaga. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
lukas85 |
Dodany dnia 23-10-2015 20:31 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
pierscienie olejowe. na 1000% . szukaj silnika.
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 23-10-2015 22:35 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
pierścienie jak nic po probie u mnie też wyszły i kopci na pewno Ci przy każdym przyśpieszaniu tylko tego nie widać Kup specyfik na bazie grafitu około 43zl kosztuje i zredukujesz ubywanie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-10-2015 23:10 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
tomek1405 napisał(a): Dlaczego przy duzych predkosciach? Bo czesci szybciej pracuja i wiecej oleju zaciaga. Ten,no...a przy miższych prędkościach nie można rozkręcić silnika do odcinki? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 25-10-2015 04:01 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
łukasz609 a jak zwie się ten specyfik ? bo jest ich miliony i również miliony opinii o każdym Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 25-10-2015 07:16 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Musialbym podjechac do sklepu ruski specyfik bardzo gesty z grafitem.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
misha |
Dodany dnia 26-10-2015 09:17 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dobre opinie słyszałem o BILSTEIN R-2000 ENGINE TREATMENT i to opowiadał mi gość ze sklepu z olejami twierdził, że w jednym przypadku (na kilkaset sztuk sprzedanych) silnik klęknął. Było to w civicu przy testowaniu ile pójdzie na autostradzie. On sam zalał sobie bilsteina do skrzyni dzięki temu nie musiał robić elektrozaworów (skrzynia przestała szarpać).
Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
lukas85 |
Dodany dnia 29-10-2015 17:14 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
nie wierzcie w cudowne preparaty do silnika
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
ANDI |
Dodany dnia 29-10-2015 19:47 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
racja, mechanicznych uszkodzeń nic od tak nie naprawi jak remont .. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 29-10-2015 23:21 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Dobra to teraz podsumowanie co to dokładniej siada ? bo muszę wiedzieć na co się naszykować w wekend postaram sie zrobic próbę olejową jeżeli tylko załatwię sprzęcik do pomiaru kompresji
Skóra, alu speedline 16v, full opcja i coś czego nie posiadają nowe plastiki - DUSZĘ
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-10-2015 23:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kompresja sporo wzrośnie - pierścienie tłokowe szrot, dół silnika pada
kompresja się nie zmieni i dalej będzie do dupy - głowica do remontu hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukas85 |
Dodany dnia 30-10-2015 08:33 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
proponuje szukać silnika od kogoś zaufanego albo dolewać olej
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 30-10-2015 09:50 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Oki zobaczymy jak to bedzie narazie tak czy siak muszę przejeździć a jeżeli się okaże że koszty będą wielkie to kupuję megane 2.0 150km 16v i przekładam silnik
Treść dodana dnia 02 listopad 2015 22:59: Panowie dziś jechałem trasą i osiągnąłem 130km/h i puściłem gaz (5 bieg) i hamowałem samym silnikiem i zaczeła kopcić i gtylko na piatym biegu więc jakieś pomysły ? bo próby olejowej nie ma kiedy zrobić :/ Edytowane przez ArbuzzZ dnia 02-11-2015 22:59 Skóra, alu speedline 16v, full opcja i coś czego nie posiadają nowe plastiki - DUSZĘ
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-11-2015 23:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ no to jedyne co wiesz że gdzieś ciągnie olej, bez sprawdzenia kompresji i próby olejowej nikt ci nie powie czy to głowica czy dół, nawet wróżka
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |