Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 25-10-2015 22:31 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witajcie kolejny problem otóż odpalam auto a tu ni z gruchy ni z pietruchy wentylator nie działa i szyby zaparowane i włączam go a on nic i musiałem w nocy wracać bez ogrzewania i z zaparowanymi szybami i pytanie do was o co chodzi bo dziś z wentylatora wymontowałem takie dziwne coś (na zdjęciu ) i prosił bym przy okazji objaśnić od czego to jest i gdy to wymontowałem okazało się że to nie daje prądu na silnik od wiatraka więc pomierzyłem i tam jest taki rezystor i on nie puszczał prądu więc go wyciąłem i wstawiłem drut i działa ale zastanawia mnie od czego to jest i dodam że na tym niby rezystorze było napisane "temp" i jakieś numerki Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-10-2015 22:31 |
jonowaty |
Dodany dnia 25-10-2015 23:37 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Jak cos to mam komplet na sprzedaż.
Sprawdź także wtyczkę za panelem nawiewu " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 26-10-2015 13:20 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Oki ale pytanie nadal co to jest to na zdjęciu i od czego jest ten rezystor ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 26-10-2015 13:37 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jeszcze jakbyś zdjęcie dodał tam jest tylko bezpiecznik topikowy który przepala się przy określonej temperaturze (i powyżej). Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 27-10-2015 01:50 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
dodalem zdjęcie ;/ ale ok czyli to cos z napisem temp to bezpiecznik topnikowy yhm a pytanie po co on tam ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-10-2015 02:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ nadal nie ma zdjęcia
wrzuć tutaj: http://imgur.com/ hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 27-10-2015 12:19 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Bezpiecznik jest po to, że jak cały ten "rezystor" się zagrzeje bardziej niż powinien to bezpiecznik ten się przepala. I wtedy w ogóle nie działa nawiew Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 28-10-2015 12:36 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-10-2015 12:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no, to rezystor nawiewu
wymień i będzie okej w każdej 19 clio i kangoo bez klimy taki jest, albo kup tu od kogoś albo jedź na szrot albo kup nowy: http://allegro.pl...03289.html hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 28-10-2015 13:24 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
ten rezystor wywaliłem i wstawiłem drut miedziany może być na chwile obecną czy lepiej nie ryzykować ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-10-2015 13:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ załóż normalny rezystor bo ci upali wiązkę a nie drut i dopiero będziesz w ciemnej dupie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 28-10-2015 15:20 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak tylko bezpiecznik topikowy zastąpił drutem to ok, bo ja też tak robiłem ale warto sprawdzić wtyczkę za panelem nawiewu czy nadmiernie się nie grzeje Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 29-10-2015 00:06 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Oki na razie obczaję tą kostkę i tyle a jak znajdę ten rezystor topikowy to go zamówię
Skóra, alu speedline 16v, full opcja i coś czego nie posiadają nowe plastiki - DUSZĘ
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 29-10-2015 01:18 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Szybciej dostaniesz cały rezystor nawiewu, a żeby bezpiecznik topikowy wymienić to już trzeba się namęczyć bo trzeba go wgniatać - lutowanie odpada bo on się grzeje i cyna może nie wytrzymać. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 29-10-2015 10:07 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Yhm jak go wyciągałem to on jest wgnieciony w takie blaszki więc zobaczę co uda mi się szybciej dorwać dziękuję za pomoc
Skóra, alu speedline 16v, full opcja i coś czego nie posiadają nowe plastiki - DUSZĘ
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-10-2015 12:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ nos se odrutuj, zrób jak trzeba a nie jakieś cytrynowo - gumiakowe patenty
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 29-10-2015 12:20 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Kujtek sory ale na razie muszę tak przejeździć bo nie mam tego nigdzie dostępnego i też czekam na wypłatę a dodatkowo będę gaźnik czyścił i układ chłodzenia więc od razu zrobię wentylator jak bym miał robić wszystko na glancuś to uwierz mi że już dawno bym umarł z głodu w tą renatę już tyle forsy poszło że masakra
Skóra, alu speedline 16v, full opcja i coś czego nie posiadają nowe plastiki - DUSZĘ
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 29-10-2015 16:07 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Prawda jest taka że jak wsadzisz bezpiecznik topikowy to pewnie znowu siądzie - najbardziej się wszystko grzeje na 1 biegu wentylatora. Drut potrafią wsadzić nawet w warsztatach elektromechanicznych tak jak mi w żółtej wsadzili jak jeszcze się nie znałem i tak chyba 6 lat jeździ . Jeżeli już się przepalił to obojętnie co się wsadzi, ale powinno się wtedy wszystkie wtyczki rozpiąć, psiknąć preparatem do styków i nawet podgiąć delikatnie bo bezpiecznik najprawdopodobniej siadł od złego styku (jakaś wilgoć się dostała itp). Pewnie że lepiej wstawić bezpiecznik bo on jest zabezpieczeniem samego rezystora i wentylatora, bo jest on chłodzony właśnie powietrzem z wentylatora. Tyle że dałbym bezpiecznik o ciut wyższej granicy, jak tam jest chyba 121 to dałbym 140. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |