26 Kwiecie 2019 14:23:48
Zdjęcia użytkowników
Dominik199220 DPM69
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy wnętrza
 Drukuj temat
Naprawa zablokowanego pasa bezpieczeństwa 
jonowaty
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 18:58
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Mały poradnik jak naprawić pasy bezpieczeństwa z tyłu i z przodu ( nie wiem jaka jest zależność, ale miałem oba typy więc są małe różnicy )

1. Przód - cała filozofia polega na tym, aby rozebrać obudowę pasa z dobrej strony, wybijając kołki

i.imgur.com/jM8zZQo.jpg

Zazwyczaj problemem jest wyskakujący plastik ze swojego gniazda, i blokuje koło zębate, wystarczy włożyć go na swoje miejsce

i.imgur.com/mZpq6pU.jpg

i.imgur.com/dnt5AB6.jpg

2. Tył - rozbieramy tak samo, tutaj co ciekawe miejsce mechanizmu z kulką można rozpoznać po kolorowym kwadraciku

i.imgur.com/VhpNBCr.jpg

Robiłem te zdjęcia z rok temu, nie pamiętam dokładnie o co chodziło, ale trzeba było rozwinąć pas trzymając podniesiony niebieski plastik, do momentu aż biały plastik wjedzie pod niego..

i.imgur.com/FEJbYFf.jpg


Składamy wszystko w odwrotnej kolejności i jeśli zrobimy to dobrze, powinno działać Smile

UWAGA ! Jeżeli otworzycie pas z złej strony, wyskoczy wam sprężyna i czasami już go więcej nie złożycie.

i.imgur.com/QXJfosM.jpg

Edytowane przez jonowaty dnia 22-11-2015 19:04
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-11-2015 18:58
Awatar
ANDI
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 21:11
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

nie ten temat ale..
..mi się pasy ledwo zwijały, więc delikatnie rozebrałem stronę ze sprężyną ale nie do końca aby wyskoczyła ale tak, aby można było okręcić obudowę Smile 2, 3 obroty (naciągnięcia sprężyny) i różnica nie do poznania,a później porządne wypranie pasa i jak nowe

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
tomek1405
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 21:44
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Mi wywalilo ta sprezyne ale poskladalem calosc do kupy;P Ale nie jest to takie proste;P U mnie tez sie wolno zwijalo czasem wcale i mocniejsze naciagniecie nie pomoglo. U mnie odpowiedzialny za ten problem byl ten plastik ktory prowadzi pas.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Przejdź do forum: