22 Luty 2019 23:51:50
Zdjęcia użytkowników
brozo maciass
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy wnętrza
 Drukuj temat
Naprawa zablokowanego pasa bezpieczeństwa 
jonowaty
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 18:58
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Mały poradnik jak naprawić pasy bezpieczeństwa z tyłu i z przodu ( nie wiem jaka jest zależność, ale miałem oba typy więc są małe różnicy )

1. Przód - cała filozofia polega na tym, aby rozebrać obudowę pasa z dobrej strony, wybijając kołki

i.imgur.com/jM8zZQo.jpg

Zazwyczaj problemem jest wyskakujący plastik ze swojego gniazda, i blokuje koło zębate, wystarczy włożyć go na swoje miejsce

i.imgur.com/mZpq6pU.jpg

i.imgur.com/dnt5AB6.jpg

2. Tył - rozbieramy tak samo, tutaj co ciekawe miejsce mechanizmu z kulką można rozpoznać po kolorowym kwadraciku

i.imgur.com/VhpNBCr.jpg

Robiłem te zdjęcia z rok temu, nie pamiętam dokładnie o co chodziło, ale trzeba było rozwinąć pas trzymając podniesiony niebieski plastik, do momentu aż biały plastik wjedzie pod niego..

i.imgur.com/FEJbYFf.jpg


Składamy wszystko w odwrotnej kolejności i jeśli zrobimy to dobrze, powinno działać Smile

UWAGA ! Jeżeli otworzycie pas z złej strony, wyskoczy wam sprężyna i czasami już go więcej nie złożycie.

i.imgur.com/QXJfosM.jpg

Edytowane przez jonowaty dnia 22-11-2015 19:04
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-11-2015 18:58
Awatar
ANDI
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 21:11
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

nie ten temat ale..
..mi się pasy ledwo zwijały, więc delikatnie rozebrałem stronę ze sprężyną ale nie do końca aby wyskoczyła ale tak, aby można było okręcić obudowę Smile 2, 3 obroty (naciągnięcia sprężyny) i różnica nie do poznania,a później porządne wypranie pasa i jak nowe

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
tomek1405
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2015 21:44
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Mi wywalilo ta sprezyne ale poskladalem calosc do kupy;P Ale nie jest to takie proste;P U mnie tez sie wolno zwijalo czasem wcale i mocniejsze naciagniecie nie pomoglo. U mnie odpowiedzialny za ten problem byl ten plastik ktory prowadzi pas.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Przejdź do forum: