Menu główne
Forum
Klubowicze
lkrencik |
Dodany dnia 29-11-2015 09:26 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witajcie w swoim F3P posiadam mam standardowa skrzynię i o ile w miescie jest wszystko ok, tak na trasie jazda z prędkościa 130-140 powoduje juz spore spalanie Zastanawialem sie czy daloby rade zmienic przelozenie V biegu na jakies inne które sluzyloby za cos w stylu Nadbiegu na trasie Macie moze jakis pomysl? Po pierwsze czy jest to wykonalne, po drugie jesli tak to z jakiej skrzyni szukac V biegu? A moze kompletną skrzynię zapodac? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-11-2015 09:26 |
TermiFNFAL |
Dodany dnia 02-12-2015 22:02 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kiedyś mi się obiło o uszy że jest wykonalne przełożenie samego biegu bo nawet mam takie dalekosiężne plany. Obiło mi się też, że cała skrzynia np od scenika jb5 byłaby kompatybilna i tam są długie przełożenia ale niech mnie ktoś poprawi lub potwierdzi Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 02-12-2015 23:00 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
z dT skrzynię zamontuj JC5002 jeżeli się nie mylę
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 03-12-2015 07:08 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ale mi biegi I-IV pasują idealnie. krótkie i na miasto idealne. Jedynie na Skach czy Autostradach jest lipa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 03-12-2015 08:17 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Nic z tym nie zrobisz, albo chcesz długa skrzynię albo krótką. Da się złożyć z trzech jedna ale to spec jest potrzebny. Jest na forum arkusz kalkulacyjny skrzyń biegów, przeglądając można dojść do wniosku ze prawie wszystkie V biegi sa podobne, różnią sie minimalnie co nic nie daje. Główną różnica jest przełożenie główne czyli mechanizm różnicowy. Swego czasu kombinowałem, szukałem ale stwierdziłem ze szkoda czasu. Wiec albo emeryt albo sprinter. Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
borek88 |
Dodany dnia 03-12-2015 10:22 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
A nie są się od meganki czy innego modelu wsadzić skrzyni sześciu biegowej? może coś wam podpasuje i jakimś cudem się zmieścić Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 03-12-2015 12:24 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
1-4 sa razem nic nie pokombinujesz 5 bieg jest osobno mozna spokojnie zmienic sam raz mialem tska skrzynie i widzialem inne biora 5 bieg z diesla Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |