Menu główne
Forum
Klubowicze
FanThomas |
Dodany dnia 30-11-2015 19:32 |
Postów: 20 Data rejestracji: 23.05.2014 22:19 Skąd: śląskie Zabrze |
Witam, czy ktos moze wie czy jak zaslepie przelew w wężach wchodzacych do nagrzewnicy to beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z chlodzeniem silnka [ temperatura cisnienie } czy nie ma to wplywu. A moze orginalnie jest tam jakis zaworek . Przyznam ze w innych autach tego nie spotkale tylko wszedzie sa dwa osobne weze do nagrzewnicy tylko w reno jest to polaczone z jakims dziwnym przelewem moze dlatego zeby za duze cisnienie nie szlo na nagrzewnice. Jesli ktos to przerabial lub wie co i jak to prosze dac znac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-11-2015 19:32 |
ANDI |
Dodany dnia 30-11-2015 20:10 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dobrze rozumiem, chcesz odciąć nagrzewnice?
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
FanThomas |
Dodany dnia 30-11-2015 20:53 |
Postów: 20 Data rejestracji: 23.05.2014 22:19 Skąd: śląskie Zabrze |
nie chce jej odciac chce zaslepic przejscie miedzy wezami ktore wchodza do nagrzewnicy ewentualnie je rozdzielic Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 01-12-2015 19:07 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Pokaż zdjęcie tego co chcesz zrobić.W aucie było kiedyś LPG? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 01-12-2015 19:37 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@FanThomas ja to przerabiałem na dwa normalne bieguny nie przejściówkę jaka jest fabrycznie i zero różnic tak szczerze powiem.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
FanThomas |
Dodany dnia 01-12-2015 21:16 |
Postów: 20 Data rejestracji: 23.05.2014 22:19 Skąd: śląskie Zabrze |
Dzieki za info. ja zaslepilem . Przed chwila wrocilem z garazu grzeje jakby lepiej ale i temperatura na dworze jest wyzsza wiec poczekam na ochlodzenie wtedy bedzie wszysko jasne czy jest poprawa czy tez nie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
wuiox |
Dodany dnia 24-12-2015 17:18 |
Postów: 8 Data rejestracji: 27.08.2015 16:55 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam wszystkich. Dziękuję bardzo za informacje. Wielki bonus dla mnie)
www.renault19.pl
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 24-12-2015 18:59 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |