Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 02-01-2016 00:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sam tego nie robiłem. mi te bieżnie wymieniał elektryk, skasował za to 20 albo 30zł
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-01-2016 00:10 |
pawee79 |
Dodany dnia 02-01-2016 00:19 |
Postów: 43 Data rejestracji: 21.08.2015 10:21 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Ok dzięki jutro ruszam do sklepu a w poniedziałek wymiana i dam znać jak zmienię regulator jakie jest napięcie pod obciążeniem. Jakieś jeszcze wskazówki ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 222000km
|
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 06-01-2016 02:16 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Eh tak się zastanawiam co wy gadacie ;p ja zawodowo jako elektromechanik więc zdradzę kilka szczegółów, ale autorowi i tak pewnie nie pomogą - jak skończą się szczotki, to objawy są takie, jakby padł regulator napięcia - w większości regulatorów, da się wymienić szczotki - pierścienie (czyli to, po czym suną się szczotki) są też wymienialne ale trudne. (to nie jest komutator, niektórzy "elektrycy" tak to nazywają... minuta ciszy Alternatory Valeo są jedne z najgorszych do rozbierania (działać działają) Możesz próbować wyciągać osobiście regulator - jeśli widzisz, że szczotek nie ma, to kup sobie takie szczotki (znaczy se najpierw dojdź jakie, do czego, po co i czy ktoś Ci sprzeda), wyrwij tamte, wlutuj nowe. Prędzej niż szczotki, dostaniesz nowy regulator, najprawdopodobniej zamiennik. No kurde nie ma złotego środka. Tym bardziej, jeśli nie wiesz, co dokładnie wymontować... ale pytaj, jak masz coś konkretnego do zapytania autorze tematu Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
pawee79 |
Dodany dnia 06-01-2016 11:21 |
Postów: 43 Data rejestracji: 21.08.2015 10:21 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Udało się wymienić ten regulator napięcia(jedna ze szczotek była o połowę krótsza) i teraz jak się doda gazu to światła nie rosną jak wcześniej tylko są stabilne.Teraz sprawdzę co się będzie działo z akumulatorem czy też po tygodniu się rozładuje.Po pełnym obciążeniu co tylko można było uruchomić z elektryki jest ponad 12v. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 222000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |