Menu główne
Forum
Klubowicze
Patryk1803 |
Dodany dnia 12-01-2016 19:05 |
Postów: 5 Data rejestracji: 22.11.2015 19:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Sirmanko, chciałbym przerzucic swój silnik z r19 po dzwonie do meganki 1 bo tamten bierze olej, da radę to zrobić? Moze juz ktoś próbował, dajcie info W megance mam 1,4 8v a tu 1,7 73km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-01-2016 19:05 |
fed21 |
Dodany dnia 12-01-2016 19:34 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
musisz zrobić przejściówke kostek przy błotniku po lewej stronie Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
Patryk1803 |
Dodany dnia 12-01-2016 20:01 |
Postów: 5 Data rejestracji: 22.11.2015 19:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Ale tak po za tym ti będzie git? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-01-2016 20:53 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
tak da rade zrobić, ale musisz przerzucić z całym osprzętem, czyli wspomaganiem, alternatorem i ich mocowaniami, tak samo z wężami od wspomagania. Ze strony maglownicy powinno być to samo, ze strony pompy moze nie pasować. Mocowania w 1.4 w meganie są dolne, tak jak w r19 1.7, czyli pasują (sanki megane i r19 są te same) Skrzynia moze być z r19 a moze zostać z megane, ale trzeba tulejki ustalające poprzekładać albo wywalić, tak samo z rozrusznikiem. Rozpiske kostek masz w dziale FAQ, sam robiłem -> http://renault19....d_id=44337 oczywiście tłumik będziesz musiał kombinować i spawać. Układ chłodzenia przełożyć najlepiej z r19, przynajmniej stronę za silnikiem i do zbiorniczka, do chłodnicy być może dopasujesz węże silnik będzie chodzić, ale obrotomierza pewnie nie podłączysz, w meganie chyba każdy silnik miał dwie cewki zapłonowe, w r19 jest jedna Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 12-01-2016 21:08 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Lesiu11 E7J był na jednej cewce jak w R19, osprzęt się różnił ale silnik był na jednej cewce z klasycznym rozdzielaczem zapłonu. ;-) Tu masz zdjęcie Energy pod maską megi, zważ że cewka jest identyczna jak w R19:
dj_mafiozo dodał/a następującą grafikę:
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-01-2016 21:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Patryk1803 |
Dodany dnia 13-01-2016 15:04 |
Postów: 5 Data rejestracji: 22.11.2015 19:48 Skąd: lubelskie Lublin |
@Kujtek to Energy przełożone do r19? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-01-2016 15:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Patryk1803 nie, to meganka z F3N, to co chcesz zrobić
tak jak wyżej napisali, jeśli masz tam e7j na jednej cewce to powinien ci działać obrotomierz, ale jak masz komputer pokładowy w zegarach tam na dole to nie będzie ci działać bo F3N nie wystawia żadnego sygnału spalania hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |