Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz609 |
Dodany dnia 19-01-2016 22:57 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Witam,
Borykam się z problemem nie osiągania silnika maksymalnych obrotów przez silnik F3n na benzynie. Silnik osiąga max 3200 obr/min a dalej występuje dławienie. Zaś jadac na LPG takich objawów nie ma. Ostatnio poleciały nowe rzeczy kable świece NGK oraz przejrzana zostala kopulka która była w tamtym roku nowa jak i filtr paliwa i powietrza. Pompa utrzymuje 1.8bara. Zawór EGR usunięty i zaślepiony. Gdzie jeszcze mozna szukac usterek Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2016 22:57 |
Rolf |
Dodany dnia 20-01-2016 00:05 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@lukasz609
A wtrysk paliwa równo BP zapodaje http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 20-01-2016 05:25 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Rolf sam wtryskiwacz też był przekładany ale każdy robi mgłe równomierna na cały wtrysk.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Rolf |
Dodany dnia 20-01-2016 12:00 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 21-01-2016 21:38 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Rolf do regulatora nie zaglądałem szczerze mówiać ale co w nim sprawdzac jak membrana tam siedzi przelozyc z innego bo mam 2szt
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Rolf |
Dodany dnia 21-01-2016 22:22 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@lukasz609
Monowtrysk to w zasadzie jest jak gaźnik. Chyba że się mylę..... tak więc może być że membrana sparciała, lub sprężynka niedomaga ""miałem podobnie z gaźnikiem Pierburg, i pompką przyspieszenia "". Jak możesz i jest dobry to przełóż regulator, nie zaszkodzi http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 21-01-2016 22:29 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Rolf jutro zrobie foto-relację z podmianki jak będzie lekko szło.
Myślałem jeszcze nad jakaś nieszczelnością lewym powietrzem ale to na LPG by się cuda działy. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-01-2016 22:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
też miewałem takie cuda na cleonie, brak mocy powyżej 3000, albo raz odcinka na 5000, raz 7000
nie doszedłem nigdy czemu tak się działo hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 21-01-2016 23:03 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek mysle nad podmianka 2 wtrysku bedzie najszybciej i nie doluj mnie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2016 11:30 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@lukasz609 Sprawdź jeszcze mapsensor, a szczególnie wężyk od niego. Mi kiedyś pękł na pół i działy się podobne cyrki, auto nie miało siły w ogóle jechać na benzynie powyżej 3 tysięcy, do tych "30" na obrotomierzu też kulało, czasem wręcz silnik gasł przy wysprzęgleniu, natomiast na lpg chodził normalnie, trochę tylko falowały obroty biegu jałowego, a poza tym chodził tak jak powinien i ciągnął równiutko, poza tym nie było w ogóle słychać tego, że ciągnie lewe powietrze. Do tego na benzynie krokowy po prostu głupiał na biegu jałowym.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 22-01-2016 16:23 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@dj_mafiozo mapa była zmieniana z 3 autek i wąż założony taki sylikonowy bo tamte były twarde ale nadal to samo.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |