20 Kwietnia 2024 15:52:07
Zdjęcia użytkowników
janeklca nieckarzan
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Brak mocy powyżej 3tys obr F3n na PB 
lukasz609
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2016 22:57
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Witam,
Borykam się z problemem nie osiągania silnika maksymalnych obrotów przez silnik F3n na benzynie. Silnik osiąga max 3200 obr/min a dalej występuje dławienie. Zaś jadac na LPG takich objawów nie ma.

Ostatnio poleciały nowe rzeczy kable świece NGK oraz przejrzana zostala kopulka która była w tamtym roku nowa jak i filtr paliwa i powietrza. Pompa utrzymuje 1.8bara. Zawór EGR usunięty i zaślepiony.

Gdzie jeszcze mozna szukac usterek?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-01-2016 22:57
Awatar
Rolf
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2016 00:05
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@lukasz609
A wtrysk paliwa równo BP zapodaje?

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
lukasz609
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2016 05:25
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Rolf sam wtryskiwacz też był przekładany ale każdy robi mgłe równomierna na cały wtrysk.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Rolf
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2016 12:00
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa?

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
lukasz609
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2016 21:38
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Rolf do regulatora nie zaglądałem szczerze mówiać ale co w nim sprawdzac jak membrana tam siedzi ? przelozyc z innego bo mam 2szt

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Rolf
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2016 22:22
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@lukasz609
Monowtrysk to w zasadzie jest jak gaźnik. Chyba że się mylęWink..... tak więc może być że membrana sparciała, lub sprężynka niedomaga ""miałem podobnie z gaźnikiem Pierburg, i pompką przyspieszenia "". Jak możesz i jest dobry to przełóż regulator, nie zaszkodzi Smile

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
lukasz609
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2016 22:29
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Rolf jutro zrobie foto-relację z podmianki jak będzie lekko szło.

Myślałem jeszcze nad jakaś nieszczelnością lewym powietrzem ale to na LPG by się cuda działy.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2016 22:34
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

też miewałem takie cuda na cleonie, brak mocy powyżej 3000, albo raz odcinka na 5000, raz 7000
nie doszedłem nigdy czemu tak się działo

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz609
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2016 23:03
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Kujtek mysle nad podmianka 2 wtrysku bedzie najszybciej i nie doluj mnieGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
dj_mafiozo
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2016 11:30
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@lukasz609 Sprawdź jeszcze mapsensor, a szczególnie wężyk od niego. Mi kiedyś pękł na pół i działy się podobne cyrki, auto nie miało siły w ogóle jechać na benzynie powyżej 3 tysięcy, do tych "30" na obrotomierzu też kulało, czasem wręcz silnik gasł przy wysprzęgleniu, natomiast na lpg chodził normalnie, trochę tylko falowały obroty biegu jałowego, a poza tym chodził tak jak powinien i ciągnął równiutko, poza tym nie było w ogóle słychać tego, że ciągnie lewe powietrze. Do tego na benzynie krokowy po prostu głupiał na biegu jałowym.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
lukasz609
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2016 16:23
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@dj_mafiozo mapa była zmieniana z 3 autek i wąż założony taki sylikonowy bo tamte były twarde ale nadal to samo.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: