Menu główne
Forum
Klubowicze
talgo1 |
Dodany dnia 23-01-2016 17:24 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Witam
wymieniłem dziś rozrusznik na nowy(regenerowany) od tego gościa http://allegro.pl...5910786081 wszystko ładnie pięknie wszystko poskręcałem chce odpalić i dupsko rozrusznik kręci ale robi jakby puste obroty czyli kręci ale tak szybko bez próby ruszenia silnika. i tu pytanie czy można coś spartolić przy wymianie że tak się dzieje czy z tego co wyczytałem jest możliwe że bendiks do wymiany Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-01-2016 17:24 |
Kujtek |
Dodany dnia 23-01-2016 20:58 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a w które otwory go przykręciłeś?
różowe i niebieski czy żółty? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 23-01-2016 21:27 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek rozrusznik pewnie wystarczy poluzować i przekręcić lekko ku górze żeby lepiej zazębiał o wieniec
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
talgo1 |
Dodany dnia 23-01-2016 21:38 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Tak mi wbiłeś klina że aż poszedłem zobaczyć i wychodzi że zacząłem od śruby nr1 potem w dziurę nr2 i skończyłem na 4 bo tak mi pasowały otwory porównałem stary rozrusznik i wychodzi że tam było zamiast w nr 2 w nr3 wkręcone
talgo1 dodał/a następującą grafikę:
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-01-2016 21:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 nie ma tak łatwo, jak kolega przykręcił w inny otwór niż ten co trzeba będzie haczyć
@talgo1 wykręć i wkręć w drugą dziurkę, ja już to u siebie przerabiałem, wkręciłem w złą i było aby głośnie HRHRHRHRHRHRHRHRRRHHRRHRHHRH hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 23-01-2016 21:42 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A pytanie zasadnicze, była tulejka ustalająca? Jest na miejscu?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
talgo1 |
Dodany dnia 23-01-2016 22:03 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
obstawiam że tulejki żadnej tam nigdy nie widziałem więc jej raczej nie ma
no cóż mam nadzieję że faktycznie mój błąd i jutro walczę z tym dalej w takim razie Treść dodana dnia 24 styczeń 2016 16:38: kurcze faktycznie wystarczyło przesunąć druga śrubę na otwór 3 i odpala bez problemu aż się wierzyć nie chce Edytowane przez talgo1 dnia 24-01-2016 16:38 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-01-2016 16:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hehe no mi też się wierzyć nie chciało bo byłem przekonany że wszystkie 4 miejsca są okej
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 24-01-2016 17:12 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek czyli wyszlo ze wystarczylo podniesc rozrusznik do gory i po robocie jak pisalem.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-01-2016 17:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 przełożyć śrubę z otworu 2 na 3
bo jest taki myk że dla cleonów i energetyków wsadza się śruby w dziury 1, 2 i 4 a dla F w 1, 3 i 4 gdzieś nawet w dokumentach to widziałem, jak znajdę i będę pamiętał to tu wrzucę hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |