Menu główne
Forum
Klubowicze
mlodyz19 |
Dodany dnia 20-02-2016 17:34 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Witam mam problem rozebrałem silniczek według instrukcji :http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=2914 złozyłem i nie działa gdy odpalam samochód łapie mi 3tyś obrotów i nie spadają po zgaszeniu powinno byc takie tik,tik,tik 3x a tu cisza pomocy
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-02-2016 17:34 |
Kujtek |
Dodany dnia 20-02-2016 17:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wtyczkę podpiąłeś?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 20-02-2016 19:03 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
tak klemy sciągałem zakładałem i nic
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
kimada |
Dodany dnia 20-02-2016 19:15 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
ale nie klemy z aku, tylko wtyczkę przy krokowcu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 20-02-2016 20:28 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Tak zdjąłem kostke nie pomogło później ściągałem klemy i też nic w poniedziałek dowiem się czy w sklepie coś mają czy trzeba na szrocie szukać
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-02-2016 20:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja mam, z cleona taki sam jest
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 20-02-2016 21:44 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Masz na zbyciu? Treść dodana dnia 22 luty 2016 16:42: Poprawiłem silniczek ma z około 9tyś/obr nwm czy działa nie ma tych 3 stuków po zgaszeniu na razie bedzie zamówiłem drugi przyjdzie lada dzień. Edytowane przez mlodyz19 dnia 22-02-2016 16:42 mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-02-2016 18:12 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@mlodyz19 Przecież ten silnik się nie wkręca na takie obroty z w pełni otwartą przepustnicą.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 22-02-2016 18:29 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Tzn? dj_mafiozo
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-02-2016 20:32 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
To znaczy, że ten silnik w momencie kiedy otworzysz maksymalnie przepustnicę wciskając pedał w samą podłogę nie osiągnie prędkości obrotowej na poziomie 9 tysięcy obrotów wału korbowego na minutę. Abstrahując już od faktu, że przy 6 kRPM masz odcinany wtrysk paliwa, żeby nie przekraczać bezpiecznej dla silnika prędkości obrotowej. Nawet na LPG, gdzie nie ma odcinki ten silnik nie rozkręca się do poziomu rzędu 9 tyś RPM, zresztą wówczas to silnik nadawał by się jedynie na złom. Jedynym "sposobem" aby rozkręcić ten motor do takiej prędkości obrotowej to wrzucenie nagle 2go czy nawet 1go biegu przy jakichś 160 km/h.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 22-02-2016 20:39 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
No nic czekam na drugi silnik korkowy na razie i tak nigdzie nie jeżdżę dzięki za wyjaśnienie dj_mafiozo. Ale silnik normalnie pracuje jeździłem przyśpiesza obroty trzyma tylko silniczka krokowego nie słychać.
Treść dodana dnia 29 luty 2016 14:42: Założyłem ten siłownik korkowy dziwny odgłos pracy silnika, jak by nie równo pracował. I aż trzęsie budą ma na wolnych obrotach około 10tyś, ale lubi zejść 6/7tyś. Po uruchomieniu silnika powinna wskazówka skoczyć chyba do 20tyś, a dochodzi do 10 z tą dziwną pracą silnika. Po zgaszeniu słychać te 4 stuki więc działa. Edytowane przez mlodyz19 dnia 29-02-2016 14:42 mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 29-02-2016 15:25 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@mlodyz19 musisz go wyregulować w sensie wykręcić śrubę co linkę naciąga i będzie cacy.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 29-02-2016 16:06 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
lukasz 609 masz na myśli tą na klucz 8 co jest na tym trzpieniu od korkowego boje się ruszać żeby nie zjebać znowu
Treść dodana dnia 29 luty 2016 16:10: Podobno muszę odpiąć wtyczkę od korkowego i musi mieć 30tyś/obr jeżeli tak będzie to podpiąć z powrotem i powinno być. Edytowane przez mlodyz19 dnia 29-02-2016 16:10 mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 29-02-2016 16:12 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@mlodyz19 nic nie pospujesz odpinasz wtyczkę i wykrecasz tą śrubkę na 3 tys obrotów odpalasz spr czy ma 3tys obrotów gasisz podpinasz wtyke i zrobione.
Treść dodana dnia 29 luty 2016 16:12: tak tą na 8 kluczyk. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 29-02-2016 17:05 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
ok dzięki
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
kimada |
Dodany dnia 23-03-2016 14:30 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@lukasz609 a nie było to czasem inaczej, że odpinasz kostkę od krokowca, potem odpalasz i wkręcach go na 3 tysiące i gasisz. Potem podpinasz krokowca i odpalasz a obroty powinny być już oki. Jak tak robiłem i do dzisiaj mam spokój. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-03-2016 18:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kimada łukasz to samo napisał
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |