Menu główne
Forum
Klubowicze
patryk1267 |
Dodany dnia 09-03-2016 12:03 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Witam. Mam taki problem po 2 tygodniach stania samochodu na dworzu odpaliłem przejechałem się kilometr ponownie zgasiłem i po pół godz chciałem odpalić i juz nie odpalił ... gdy chce odpalić to kręci bardzo szybko i nagle silnik staje i znowu kręci tak jak byś się blokował na chwile.. odkręciłem obudowę od rozrządu pasek był całkowicie luźny napreżylem i Przy naprężaniu pękł.. ( pasek 3 miesięczny bosh ) to pomyślałem ze pewnie przeskoczył kilka ząbków tłok puknal w zawór .. i jeszcze jak odkręciłem świece to był prawie całkowity brak sprężania .. po zciągnieciu glowicy okazało się ze tloki i zawory całe .. jednak uszczelka sztywna i widać jak by miała przedmuchy w kilku miejscach .. czy silnik mógł się blokować od przestawionego rozrządu ? Czy brak kompresji mogła wywołań zurzya uszczelka mająca przedmuchy na kanał oleju na 3 cylindrach ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-03-2016 12:03 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 09-03-2016 13:48 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Mogła, masz szczęście jeżeli tłoki i zawory całe. Źle zrobiłeś, że naprężyłeś pasek, bo pewno przedtem nie ustawiłeś dokładnie rozrządu, poza tym jeżeli strzelił to go za mocno naciągnąłeś. Szczęście w nieszczęściu, że zakładasz nową uszczelkę, nowy pasek i jeździsz. Zanim założysz nową uszczelkę daj głowicę do zabielenia, koszt żaden, a spokój z nową uszczelką, której nie wydmucha po kilku tysiącach.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
patryk1267 |
Dodany dnia 09-03-2016 22:26 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Wszystko złożone nowa uszczelka nowy rozrzad .. odpalił odrazu. Czy pasem ma byś qsuniety na koła blisko silnika tak ze na kołach zębatych zostaje z 2 mm ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2016 22:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czy silnik mógł się blokować od przestawionego rozrządu ? tak Czy brak kompresji mogła wywołań zurzya uszczelka mająca przedmuchy na kanał oleju na 3 cylindrach ? tak nie ufaj oczom że tłoki i zawory ładne, złóż na nowym pasku, zabielonej głowicy i nowej uszczelce i sprawdź kompresję jak będzie dobra to się ciesz, jak nie to lipton hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
patryk1267 |
Dodany dnia 09-03-2016 22:50 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
A jeżeli przy odpalaniu strzela w gaźnik i nie chce odpalic to co za przyczyną? Źle ustawiony rozrzad ? Oczywiście zdjęła pasek i ustawiłem koła jeszcze raz na znaki . I narazie jest wszystko ok.. i czy pasek powinien być na kołach bosko silnika ? http://www.google...Vr1cLTM%3A tak jak na tym zdj
Edytowane przez patryk1267 dnia 09-03-2016 22:55 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |