Menu główne
Forum
Klubowicze
revolution |
Dodany dnia 09-03-2016 20:03 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Witam. to mój pierwszy post więc chciałbym się od razu przywitać. Dodam też, że jestem totalnie początkujący z tym autem (125p po gór i nie wiem na ich temat za wiele. Tydzień temu przypadkiem nabyłem 19 II 16v (bezdasznik jeśli to ma znaczenie) ze 'zmielonym' mechanizmem różnicowym (wg właściciela). Tak czy siak skrzynia na żadnym biegu nie przekłada napędu. Kupiłem na stacji demontażu skrzynię od silnika 1.8 (wg sprzedawcy do 16tki) a dopiero później spostrzegłem, że rozstrzał mocy był tak duży przy tej pojemności. Dwa pytania. Czy skrzynie od 1.8 różnią się od siebie w zależności od mocy? Jak wygląda demontaż i ponowny montaż skrzyni w tym modelu? Jak skomplikowany jest to proces i czy są rzeczy, na które trzeba uważać? Powtórzę, że jestem totalnie początkujący z przódpędami bo do tej pory robiłem same rwd gdzie demontaż to odkręcenie wału, poduszki i samej skrzyni. Pozdrawiam edit: Auta jeszcze nie odebrałem i nawet nie wiem czy da się skrzynię wyciągnąć dołem. Jutro się za to zabieram Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-03-2016 20:03 |
arczycho |
Dodany dnia 09-03-2016 21:09 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
na sam początek to wykręć lewą pół oś i zobacz czy nie wypadł seger czyli zabezpieczenie różnicówki bo prawdopodobnie tylko tyle się stało
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 10-03-2016 21:53 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Albo półoś pękła. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
revolution |
Dodany dnia 10-03-2016 23:50 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Jutro się zabieram za auto, sprawdzę najpierw zabezpieczenie i półosie a następnie założę mu temat bo się kilka rzeczy nie zgadza z nim Dzięki Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
revolution |
Dodany dnia 17-04-2016 19:34 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Założyłem temat zanim fizycznie dopadłem auto w swoje ręce. Obyło się bez wymiany skrzyni, winny był seger, który wypadł. Teraz zostałem z całkowice zbędną skrzynią JB3037 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
danielb1986 |
Dodany dnia 18-04-2016 22:13 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@revolution Zasada jedna jest . Raz wyskoczyło wyskoczy i następny jak dasz na skręconych kołach w gaz za mocno . Na prostych możesz dawac ale nie na skręconych . Skrzynie sobie zostaw bo prędzej czy później będziesz ją zmieniać
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
revolution |
Dodany dnia 19-04-2016 14:56 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Zdaję sobie z tego sprawę więc uważam na to No i mam w aucie na wszelki wypadek narzędzia i 2 komplety seger + podkładka bo często i gęsto robię nim trasy. Od 6k jest spokój. Jak się zacznie sypać regularnie będzie rzeźba z przykręcanym zabezpieczeniem wykonanym na tokarce Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-04-2016 16:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
bardziej rzeźbą bym nazwał wstawianie nowego segera po wypadnięciu bez tego pierścienia
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |