18 Kwietnia 2024 14:21:20
Zdjęcia użytkowników
Lee Carek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
falowanie obrotów brak mocy 
patryk1293
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 20:08
Awatar


Postów: 184

Data rejestracji: 16.06.2011 13:49
Skąd: lubuskie
Międzyrzecz

Silnik faluje na obrotach nie zawsze często szybko się grzeje no i dzisiaj zaczął tracić moc. Jadąc na 5 biegu i wbijać 3 auto przymula szarpnie i dopiero jedzie. Na każdym biegu tak jest. Wiem że świece mam do wymiany krokowy był wymieniany kable też. Zastanawiam się nad przepustnicą czy ją czyścić i nad tym tps czy jakoś tak pomoże ktoś jutro chcę rozebrać przepustnicę do czyszczenia ale teraz pytanie gdzie znajduje się ten czujnik i jak zrobić pomiar bo ma wynosić 0,2 do 4,7 V chyba proszę o pomoc. Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-04-2016 20:08
Awatar
revolution
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 20:32
Awatar


Postów: 55

Data rejestracji: 09.03.2016 19:23
Skąd: pomorskie
Starogard Gdański

Zmień świece, przepustnica jest na 4 śruby wczyszczenie jej to chwila moment więc też warto. U mnie za wszystko był odpowiedzialny regulator bo miałem za wysoki prąd wszędzie. Co do pomiarów tps'a to poszukaj ciut na forum bo sam już nie pamiętam ale prosta sprawa. Multimetr w kabel z sygnałem i masę.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
 
jonowaty
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 20:38
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

multimetrem w kostkę komputera silnika się wpiąć, tylko poszukaj w jakie piny konkretnie Smile

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
patryk1293
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 21:43
Awatar


Postów: 184

Data rejestracji: 16.06.2011 13:49
Skąd: lubuskie
Międzyrzecz

A gdzie znajdę ten regulator też warto sprawdzić. Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
 
revolution
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 21:51
Awatar


Postów: 55

Data rejestracji: 09.03.2016 19:23
Skąd: pomorskie
Starogard Gdański

na alternatorze

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
 
patryk1293
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2016 22:59
Awatar


Postów: 184

Data rejestracji: 16.06.2011 13:49
Skąd: lubuskie
Międzyrzecz

Ok dzięki wielkie za pomoc. Smile chodź jak by ktoś miał schemat pinow komputera było by super. Smile


Treść dodana dnia 24 kwiecień 2016 10:16:

Chłopaki obroty falują jak dodam gazu przez jakiś czas jest spokój auto na postoju i na luzie. Zrobiłem 8 km z prędkościom gdzieś 95km/h wjeżdżając na podwórko auto zaczęło falować na obrotach i zgasło.


Treść dodana dnia 24 kwiecień 2016 10:16:

Chłopaki obroty falują jak dodam gazu przez jakiś czas jest spokój auto na postoju i na luzie. Zrobiłem 8 km z prędkościom gdzieś 95km/h wjeżdżając na podwórko auto zaczęło falować na obrotach i zgasło.

Edytowane przez patryk1293 dnia 24-04-2016 10:16
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
 
danielb1986
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2016 19:48
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

oj ... tps jest tylko regulowany w 16V nie f3pMPI. alternator nie ma nic do tego .

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
TermiFNFAL
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2016 23:11
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Tu jest winny układ zapłonowy, sądzę że kopułka z palcem/ kable.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
jonowaty
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2016 07:51
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Podciśnienia masz szczelne? Map sensor sprawny?

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: