Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 17-05-2016 00:57 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, mam możliwość zakupu silnika 1.8 110km byłem dziś go oglądać i no powiem jestem dobrej myśli. Silnik posiada kompletną instalacje silnika wraz z kompem, ale boję się go zakupić bo może okazać się jakiś haczyk i u mnie będzie dupa. Pierwsze pytanie nasuwa mi się czy te silniki posiadały imo, bo nie wiem jak to sprawdzić bo do tego co zostało z baccary to tylko komora silnika z przednią szybą i deską rozdzielczą. Po oględzinach silnika to brak osprzętu klimy tzn chłodnicy węży i osuszacza, kompresor nadal siedzi przy silniku. Silnik suchy bez wycieków świece wszystkie są wiązka widać na kompletną, olej w silniku również jest, ale ważną również to, że nie posiada obudowy filtra powietrza. a z tego co wiem to ciężko to dostać gdziekolwiek. widziałem również, że przepustnica jest taka jajowata więc kompletna obudowa od laguny nie podejdzie ... proszę o odpowiedzi na co muszę zwrócić szczegulną uwagę na zakup tego silnika
PS: Dodam, że dokładny nr silnika to F3P-700 Edytowane przez themati93r dnia 17-05-2016 01:10 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-05-2016 00:57 |
Kujtek |
Dodany dnia 17-05-2016 01:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
oczekujesz że cię poklepiemy po plecach i powiemy że będzie okej?
już ci pisałem o tym konkretnym silniku, nie chce mi się tego tu wklejać hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 17-05-2016 07:16 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@themati93r jak miał immo to popd deską rozdzielczą, własciwie pod schowkiem pasażera powinna być taka czarna puszka z dwoma szerokimi kostkami - dekoder. Ale skoro to baccara, to datuje to na 93/94 rok produkcji i nie spodziewałbym się tam immo. Nawet jeśli to wyczyszczenie immo kosztuje od 100 do 200zł i zrobi to pierwszy lepszy elektronik samochodowy. obudowa filtra powietrza to nie jest w cale problem, bo jest ta sama co w zwykłym f3p, nieosiągalna to jest guma łącząca filtr powietrza z przepustnicą, a siedzą w niej jeszcze przewody odmy i czujnik temp powietrza w dolocie. na tą jajowatą przepustnicę naciąga się bez problemu guma dolotu z mondeo 2.0, a takich pełno na allegro. Jeżeli chodzi o podłączenie tego do ph1 to też żaden problem, bo kostki/instalacja się nie zmieniła. A co do klimy to logiczne, że jak ją będziesz chciał posiadać to musisz dokupić brakujące elementy, jeśli nie to Twoja chłodnica z f3n wraz z wężami spełni swoje zadanie, tak samo wywalisz kompresor z mocowaniami i przełożysz swój osprzet na pasku z f3n i będzie pasować Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
themati93r |
Dodany dnia 17-05-2016 09:00 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Lesiu11, właśnie chodzi o tą gumę łączącą filtr powietrza z przepustnicą, no i ten czujniki temperatury powietrza w tej gumie, który pewnie jest potrzebny. Jak mogę rozwiązać ten problem.
Treść dodana dnia 17 maj 2016 09:01: @Kujtek, a o co dokładnie chodzi z tą jednostką hak byś mógł wytłumaczyć bym był wdzięczny. Edytowane przez themati93r dnia 17-05-2016 09:01 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 17-05-2016 09:12 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@themati93r kupujesz gume z mondeo robisz otwór i wkładasz czujnik tyle w tym temacie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
misha |
Dodany dnia 17-05-2016 11:40 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
lukasz609 napisał(a): @themati93r kupujesz gume z mondeo robisz otwór i wkładasz czujnik tyle w tym temacie Sorry za wtrącanie się do tematu ale z którego mondziaka pasuje i czy jest P&P czy na zasadzie owal pasuje a dół nie? Oryginalnych rur nie ma w ASO nawet we francji i to od kilku lat... a jak były cena zabijała trzema zerami z tyłu Przy silniku sprawdź czy nie ma dużo oleju w dolocie bo przez odmę olej idzie właśnie tam wykręć świece zobacz jaki miały kolor okopcone czy nie równomiernie czy nie, samochód z jarmirowic wisi na ogłoszeniu już ponad 6 miesięcy więc ważne gdzie był wtedy silnik pod dachem czy nie... Reszta to ryzyko zobaczysz jak odpalisz... Pompa wody na 99% i tak out a kanały wodne do płukania... Kupiłem kiedyś sobie na zapas takie F3P700 niby na oko super silnik. Miał stać i czekać więc dostał trochę oleju w cylindry i dużo do michy żeby nic się nie zapiekło ale jak majster go kupił to i tak się okazało (o ile dobrze pamiętam) że głowica była nie halo czy jakoś tak... Auto o ile pamiętam nie było po dzwonie więc coś musiało z nim być nie tak, że trafiło na złom... Pozdrawiam M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
themati93r |
Dodany dnia 17-05-2016 12:14 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@misha, ech tak z tej wsi rację masz auto po lekkim dzwonie z przodu lewe mocowanie lampy pogiete, właściciel mówił, że wjechał nim na podwórko jak je scoagal z lawety. Auto z Niemiec a i dodał jeszcze, że długo stało w garażu właśnie w Niemczech. Ech nie biorę go, a zależało mi na czymś mocniejszym nic 73km z F3N-a ale mam u siebie na miejscu właśnie taki silnik f3n goły bez instalacji elektrycznej ale za to z przebiegiem 150k i to z całymi sankami tzn skrzynia silnik maglownica i przedni zawias za 200 zl Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 17-05-2016 14:01 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
rura z mondeo 1.8 16v/ 2.0 16v cos takiego http://sprzedajem...v,15380587
wymaga trochę inwencji, ale daje radę Edytowane przez Lesiu11 dnia 17-05-2016 14:14 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
misha |
Dodany dnia 17-05-2016 16:14 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
za 200 pln jak pewne to jak za darmo a jak chcesz mocniejsze to szukaj b18ft albo renufkowe 2.0t jak szaleć to szaleć...
Bo taka zmiana 73 na 105 (115) wystarczy na kilka miesięcy... Jak masz 100% zdrową budę to warto pomyśleć o czymś mocniejszym... Dzięki za info lesiu na zapas poszukam Pozdrawiam M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
themati93r |
Dodany dnia 17-05-2016 16:52 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@misha , myślałem również na jednostką z megane 2,0 sanki takie same mocowanie silnia również, ale z tego co pamiętam ktoś pisał, że trzeba przerobić kostki pod Renie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 17-05-2016 22:51 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
...i wywalic immo z kompa bo megana ma kazda takowy. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Radson |
Dodany dnia 17-05-2016 23:39 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
@themati93r z tymi kostkami aż takiej tragedii nie ma @Lesiu11 ładnie opisał sam robiłem swap-a więc wiem strasznie to wyglada jak się patrzy
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
themati93r |
Dodany dnia 18-05-2016 01:18 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Radson @Lesiu11 , jutro pojadę na szrot i obczaję ten silnik. głównie będzie chodziło o kompletną instalacje z kompem jak i wydechem, bo z tego co widziałem idzie całkowicie inaczej. A co do kostek Lesiu opisał chyba bo silnika 1,6 a do tego 2.0 16v będzie tak samo Tzn : dziś się dowiem czy silnik jest nadal w tej megane jeśli tak spróbuje go tam uruchomić bo z tego co mnie pamięć nie myli ktoś nim przyjechał i go ze złomował, z powodu stanu karoserii. Ale to wówczas by było coś wsadzić 2.0 i mieć te 147 kucy. oczywiście na pierwszym miejscu zamontował bym również, serwo od scenika jak i tarcze wraz z jażmami od laguny bo mają 240mm z tego co pamiętam.
Treść dodana dnia 18 maj 2016 01:20: PS: nie zapomniałem również o wzmocnieniu zawieszenia z przodu bo jednak więcej by to wszystko ważyło. Edytowane przez themati93r dnia 18-05-2016 01:20 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |