Menu główne
Forum
Klubowicze
orgowit |
Dodany dnia 15-06-2016 13:47 |
Postów: 57 Data rejestracji: 30.01.2016 21:37 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Witam Dzisiaj rano zobaczyłem że są świeże kropki pod samochodem .Na olej ani benzynę to nie wyglądało .Popołudniu pojechałem na kanał i znalazłem takie oto dwa wężyki z czego jeden strasznie "upocony" : Są one po lewej stronie pasażera przy chłodnicy. Jeszcze mam pytanie czy ktoś wie jaka jest temperatura silnika na poszczególnych kreskach wskaźnika temp. ? U mnie najczęściej jest tam gdzie czarna strzałka na zdj,i nie wiem czy to trochę nie za wysoko,potrafi też wyjść troszeczkę za jak się wlokę w godzinach szczytu po mieście.Wentylator się załącza ,czasem chodzi nawet jak zgaszę silnik ale to raczej norma. Zdjęcie poglądowe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 202000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-06-2016 13:47 |
Przemo_16V |
Dodany dnia 15-06-2016 16:40 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
Wentylator sie będzie załączał w mieście dość często. Też tak miałem. Zmieniłem na chłodnicę od wersji z klima jest lepiej ale temperatura podobna tylko mniej włącza się wentylator. A to zapocone to jak sie nie mylę to chłodnicza płynu od wspomagania. Zmień opaskę może pomoże.
Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
ANDI |
Dodany dnia 15-06-2016 21:31 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Kreska nad wskazówka to 90*, mniej więcej na niej powinien się otworzyć termostat i załączyć wentylator. Wentylator będzie chodził także po zgłaszania auta do czasu schłodzonia. Wskazówka nie powinna przekraczać tej górnej kreski.
Ta rurka upocona to tak jak pisze Przemo, chlodniczka płynu wspomagania Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 15-06-2016 22:43 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Generalnie robiłem kiedyś pomiary wg. książki i oporów na czujniku to wyszło mi, że jedna kreska to 10*C
Czarną strzałką zaznaczone jest 90*C ( 3cia kreska ) " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 16-06-2016 09:35 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Przy czwartej kresce włącza się wentylator więc przy temperaturze ok 95 - 97 stopni. Jak ktoś ma interfejs to można to łatwo sprawdzić w wartościach rzeczywistych Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |