Menu główne
Forum
Klubowicze
revolution |
Dodany dnia 20-06-2016 21:52 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Witam. Problem już poruszałem ale nadal nie został rozwiazany co mi nie daje spać. 19tka zaczęła przeładowywać (trochę), w regulatorze, który był w aucie zostały wymienione szczotki (nie wiem dlaczego się na to zgodziłem, przeciez to logiczne, że to nie to). Regulator został wymieniony na regulator IP1652 12V, 2 tyg spokoju i nagle jeb po żarówkach a ładowanie prawidłowe na wolnych a po wdeptaniu gazu nawet 18v, wleciał kolejny ip1652, tym razem 3 dni spokoju i znów to samo. Ostatnim i aktualnym regulatorem był Hc CARGO 130657z, który z miejsca po montażu zachowywał się jak reszta. Zanim się zorientowałem co się dzieje kable zdążyły się tak nagrzać, że w miejscu gdzie przechodzą przez budę obdarło i nadtopiło izolacię, zetknęły się z budą, auto zgasło (2 razy taka sytuacja, że je zespawało z budą). O zagotowanych na śmierć aku nie będę wspominał bo wiadomo. Alternator poszedł do sprawdzenia, niby nic mu nie jest ale w takim razie gdzie problem? Doszedłem już do momentu, że mimo iź alternator jest świeży względnie to w akcje desperacji kupię stan niewiadomy ze szrotu z regulatorem już na alternatorze. JAKIEKOLWIEK POMYSŁY? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-06-2016 21:52 |
grzes70 |
Dodany dnia 21-06-2016 07:47 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Regler. Znajdę czas popołudniu,to napiszę dlaczego. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
revolution |
Dodany dnia 21-06-2016 11:32 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Super, byłbym wdzięczny Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
grzes70 |
Dodany dnia 21-06-2016 22:13 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Jedyną rzeczą w obwodzie ładowania zdolną podnieść napięcie jest regler.Nie jest to regulacja płynna,regler włącza i wyłącza wzbudzenie kilkanaście,kilkadziesiąt razy na sekundę,tak aby utrzymać napięcie w pewnych,określonych granicach.Regulatory zdychają najczęściej w pozycji zamkniętej,tak że całkiem nie ma ładowania.Ale bywa i tak,że padnie na otwartym i wtedy napięcie potrafi wyskoczyć ponad 20V. Nie tak dawno,w zaprzyjaźnionym sklepie gdzie można kupić części typowo elektryczne,sprzedawca odradził mi zakup chińszczyzny i tureckich wynalazków,bo jak powiedział,za tydzień wrócę i trzeba będzie części wymieniać na nowe. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
revolution |
Dodany dnia 21-06-2016 22:36 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Rozumiem, że regler jest wewnatrz regulatora. Ok ale to możliwe, że 3 z rzędu padly w identyczny sposób? Pierwsze 2 były w miarę tanie bo ok 30zł ale trzeci kosztował już 60. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 21-06-2016 23:39 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ło panie, dobre regulatory ponad stówę. Ostatnio na warsztacie mieliśmy problem w jednym oplu, dwa nowe zamienniki regulatorów nie działały (po prostu nie ładowało). Wsadziliśmy regulator boscha i ładowanie wróciło Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |