Menu główne
Forum
Klubowicze
Bartekkk |
Dodany dnia 23-08-2016 14:37 |
Postów: 5 Data rejestracji: 21.08.2016 23:29 Skąd: wielkopolskie Nowy Tomyśl |
Witam jestem tu Nowy i mam pytania odnośnie tarcz i klocków czy jak tarcze mają rowki i klocki są nie równo starte to znaczy ze muszę wymienić tarcze razem z klockami ? Dołączam zdjęcia a i jeszcze jedno pytanie tam gdzie są te gumki te 2 śrubki to jedna chodzi lekko i luźno a drugiej nie idzie ruszyć kluczem czy ma to jakiś wpływ na hamowanie oby dwie powinny luźno chodzić czy jak proszę o pomoc z góry dziękuję
Bartekkk dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez Bartekkk dnia 23-08-2016 14:57 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-08-2016 14:37 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 23-08-2016 14:48 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
tak, powinienes wymienić tarcze i klocki, a te prowadnice powinny chodzić lekko, bo inaczej zacisk pracuje nieprawidłowo i powoduje złe zużycie klocków i tarcz (nie mówiąc już o słabym hamowaniu) pewnie masz pękniętą gumkę, albo prowadnica była nienasmarowana, dostała się woda i zardzewiało. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Bartekkk |
Dodany dnia 23-08-2016 15:01 |
Postów: 5 Data rejestracji: 21.08.2016 23:29 Skąd: wielkopolskie Nowy Tomyśl |
aha okey dzięki wszystkie chodzą lekko prócz jednej wgl nie moge jej ruszyć nawet kluczem jak mam ją wyjąć , i tak gumki są popękane czy można je kupić te prowadnice w raz z gumkami normalnie w sklepie ? i jaka cena, no i nie wiem jak mam wyjąć tą jedną bo kluczem nie moge nawet tak jest zapieczona tam no i dodałem drugie zdjęcie tarczy tak oby dwie wyglądają Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 23-08-2016 15:24 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
podgrzej palnikiem, zalej jakimś penetrantem... tak gumki można kupić i prowadnice także, smar też, byle nie miedziany bo to zabójstwo dla prowadnic Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Bartekkk |
Dodany dnia 23-08-2016 15:25 |
Postów: 5 Data rejestracji: 21.08.2016 23:29 Skąd: wielkopolskie Nowy Tomyśl |
Ok wielkie dzięki jak czegoś jeszcze bym nie wiedział to napisze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 23-08-2016 16:16 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Jak chcesz, to mam tarcze wentylowane, klocki, zaciski w dobrym stanie za 50 zł do oddania spokojnie pochodzą
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Bartekkk |
Dodany dnia 27-08-2016 21:32 |
Postów: 5 Data rejestracji: 21.08.2016 23:29 Skąd: wielkopolskie Nowy Tomyśl |
Mam znów problem proszę o pomoc , zmieniłem tarcze klocki i odpowietrzylem i pedal tak jak wpadał w podłogę zanim wymieniłem tak teraz to samo co to może być , w czasie jazdy zanim zachamuje i podpompuje szybko i zachamuje to jest twardszy a tak to wpada do końca pompa hamulcowa siada czy co może być Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 27-08-2016 22:11 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Może z tyłu ci leci?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Bartekkk |
Dodany dnia 27-08-2016 23:04 |
Postów: 5 Data rejestracji: 21.08.2016 23:29 Skąd: wielkopolskie Nowy Tomyśl |
Oj nie wiem właśnie jutro sprawdzę i zobaczymy a może to być od tego ze styl już też szczenek nie ma bo jak hamuje to słychać styl tarcie blachy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-08-2016 00:41 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Schyl się pod auto, zerknij na tylne koła od środka, czy nie są mokre, czy ew. bębny nie są mokre, jeśli mówisz że już szczęk nie masz i słyszysz tarcie blachy to mogły Ci tłoczki z cylinderków wypaść, jeśli sucho to niestety, najlepiej z kanału całość przejrzeć, czy gdzieś przewód nie walnięty. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |