28 Marca 2024 14:11:07
Zdjęcia użytkowników
Szymon1301 FRYCU
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
opis gniazda ECU silnika F3P 706 
fawor
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 10:08
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

Witam
Jako nowy na forum, chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów.
Poszukuję opisu złącza komputera wtrysku do F3P 706
Numer kompa 7700860338
Dodałem klimę do mojego kabrioleta,ale nie mam gdzie wpiąć przewodu włączającego kompresor.
Złącze opisane na forum z numerem 22 jest w moim kompie zajęte.Wnioskuję z tego ,że jest to opis do kompa SIEMENS.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 24-08-2016 10:08
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 10:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

http://www.fotosi...830c5905f9

http://www.fotosi...526144e950

pin numer 22 to masa wystawiana przez sterownik ze zgodą na załączenie kompresora

na piny 30 i 34 idzie "żądanie" uruchomienia kompresora klimatyzacji
będę przy swoim komputerze to zobaczę co tam ma być dokładnie

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
fawor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 11:52
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

Dzięki ,ale ten opis pasuje tylko do kompa SIEMENS, taki był u mojego "dawcy". Ja mam wtrysk MAGNETI MARELLI i te piny są zajęte

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Lesiu11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 13:02
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@fawor magneti nie obsługuje klimy, auta z klima do konca produkcji wychodziły na Boschu (kompie siemens)

ale to nie komputer włacza kompresor tylko presostat, taki pin masz w brazowej kostce w czarnej skrzynce na nadkolu, chyba brązowy albo zielony pin po stronie kokpitu, zasila on presostat a presostat decyduje czy zalaczyc kompresor. Pin do kompa tylko podnosi wolne obroty i bez niego sie obedzie

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
fawor
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 13:35
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

Dzięki Lesiu11
Właśnie chciałbym podnieść obroty pozałączeniu klimy,więc opis pinów byłby pomocny

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 16:18
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Lesiu11 komputer oraz presostat
jak ilość czynnika jest ok to przez presostat przechodzi plus i idzie do cewki przekaźnika kompresora, z drugiej strony cewki pojawia się masa jak sterownik zostanie poproszony o uruchomienie klimatyzacji

jak odpalisz klimę na panelu to kompresor nie uruchamia się natychmiastowo, ale jak się uruchamia to w jednym momencie z uchyleniem przepustnicy przez komputer by podnieść jałowe

@fawor masz dawcę pod ręką boscha? o ile sprawny to wolałbym przełożyć osprzęt z niego i wywalić magneti marelli

Edytowane przez Kujtek dnia 24-08-2016 18:18
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Lesiu11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 19:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

nie wiem gdzie Ci to wrzucić, ale masz na moim chomiku

http://chomikuj.p...072479.rar

skany książki do magneti, ale nie ma obsługi klimy, więc nie ma co podnosić obrotów. Nawet w tej książce jest to napisane (na pierwszej stronie)

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
fawor
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 19:22
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

Dawca klimy był pocięty na szrocie.
Zastanawiam się,czy MAGNETI było w innych, nowszych autach, jak Twingo czy Clio ?
Ten typ wtrysku był nowszy niż Bosch?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 20:42
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@fawor był stosowany zamiennie, bosch potrafił też iść w aucie bez klimy i automatu

masz linkę z impulsatorem? albo kompa pokładowego?
sprawdź jak się toczysz na luzie jakie masz obroty jałowe, a jakie jak stoisz w bezruchu


Treść dodana dnia 24 sierpień 2016 20:43:

ps. masz F3P-760, 706 to bosch

Edytowane przez Kujtek dnia 24-08-2016 20:43
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
fawor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2016 21:48
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

Wydaje mi się, że jak się toczy, to ma wyższe obroty. Gdzie szukać kabli od inpulsatora, przy zegarach?
nie mam komputera pokładowego.
Tabliczka na silniku ma oznaczenia F3P 706,auto jest z Niemiec, nie sądzę, by ktoś cos zmieniał.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Artutitu82
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 06:52
Awatar


Postów: 291

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

To wstaw zdjęcie silnika i się wyjaśni wszystko

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
 
fawor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 09:12
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

oto kilka zdjęć silnika i owalu
fawor dodał/a następującą grafiki:
20160825_085214.jpg 20160825_085137.jpg 20160825_085241.jpg

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Lesiu11
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 15:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

po vinie wychodzi, że mogłeś mieć 706 na boshu (jakby była fabrycznie klima) albo 760 na magneti. Skoro masz osprzet magneti to zakładam, że ktoś podmienał blok. Nic to nie zmienia w Twojej sytuacji. Podaj masę na odpowiedni przekaźnik i sprawdz jak bedzie sie auto na wolnych zachowywac

impulsator jest na lince zaraz za licznikiem, ale co tam chcecie szukać? na bank podnosi obroty jak się auto toczy, miałem taki silnik, przy zakładaniu klimy zmieniłem na boscha.

Jak będziesz chciał zmienić na boscha to tylko przypomnę, że wiąże się to ze zmianą również koła zamachowego, docisku sprzęgła i cewki Smile

będziesz potrzebował wiązki silnika, kompa ECU, koło zamachowe, cewkę, komplet wtrysku z podstawką i przepustnicą na kolektor, siłownikiem wolnych obrotów i czujnikiem połozenia przepustnicy, zaworka odpowietrzania baku ( w boshu jest koło kompa i ma inna wtyczke), trochę przewodów podciśnienia, jak jest gaz to jeszcze inny mikser. Kolektor ssący jest juz taki sam.

Edytowane przez Lesiu11 dnia 25-08-2016 15:16
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 15:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Lesiu11 jak kolega nie ma kompa pokładowego to wstawić generator impulsów który oszuka sterownik że auto się porusza i podniesie obroty
impulsator uruchamiać po przekręceniu pokrętła

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
fawor
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 20:07
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

jest jakiś gotowy impulsator , czy trzeba zbudować go specjalnie?
Sprawa się wyjaśniła, byłem w RENAULT POLSKA i po numerze VIN okazało się , że silnik ma inny numer , więc ktoś zmienił.
Dziękuję za pomoc i materiały,
Jak nabiję klimę, zobaczymy co dalej

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Kujtek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2016 20:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@fawor masz na nowe złączki czy na r12? osuszacz kupiłeś nowy? oringi nowe?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
fawor
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2016 21:08
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 24.08.2016 09:50
Skąd: mazowieckie
Legionowo

@Kujtek osuszacz zawiozłem do specjalistów, aby coś znalezli, oringi będą nowe, złączki są sterego typu,ale kompresor przerobiony na nowych uszczelkach.
Może ma ktoś namiary na symbol osuszacza?
Przy okazji pojawił się nowy problem, potrzebny jest silniczek od sterownika klapy obiegu wewnętrznego. W moim jedna zębatka ma wycięte kilka zębów.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
 
Kujtek
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2016 13:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

7700805606, 7700272486
pokaż fotkę tego czego potrzebujesz
jak nie znajdziesz nowego ori osuszacza to pomyśl nad wstawieniem innych złączy na końcach przewodów i wstawieniu nowego osuszacza od golfa czy czegoś innego do czego dostęp jest spory

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: