Menu główne
Forum
Klubowicze
radosnyradek |
Dodany dnia 05-10-2016 12:16 |
Postów: 26 Data rejestracji: 26.09.2016 19:28 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Temat się powtarza ale nadal nie jestem w stanie zdiagnozować u siebie tego. Mianowicie , poprzedni wslasciciel powiedział ze do wymiany jest czujnik temperatury, powiedział ze są 3 czujniki i ten trzeci jest z tylu silnika. Problem jest taki. Kiedy odpalam auto na zapłon wszystko jest picabello (zobacz obrazek http://www.tinypi...1xst2arsdp) . jak juz odpale to wskazówką sięga górnej granicy nie zawsze co prawda , strasznie mnie to irytuje, auto nie grzeje się a potrzebuje to zrobić bo za tydzień czeka mnie trasa. Kolejny problem TK licznik po prawej od licznika tem. Cieczy chlodzocej, czy to jest tem. Spalin czy oleju? Po przekreceniu na zapłon ładnie się święci, a jak odpale to gaśnie i wskazówką lezy (obrazek http://www.tinypi...vy8992kyr6)
Moja prośbą , forumowicze jesteście w stanie mi szybko i owocnie pomoc ? Miedzy innymi które czujniki do wymiany oczy to wgl czujniki , cena tych części etc. BEDE BARDZO BARDZO WDZIECZNY, POZDRAWIAM BYŁA: Renault 19 Ph2 Cabrio 1.8 F3P 90 km
OBECNA: Renault 19 Ph2 Sedan 1.8i F3Pm 110 km Renault 19 Ph2 Hatchback 1.8 16v F7P 137 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-10-2016 12:16 |
jonowaty |
Dodany dnia 05-10-2016 12:21 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
1. Za wskazanie temperatury na zegarach odpowiada czujnik z tłu głowicy, od strony kierowcy go szukaj na brzegu silnika
2. Wskaźnik obok temperatury cieczy to wskaźnik poziomu oleju, poziom oleju mierzy tylko na wyłączonym silniku, po uruchomieniu ma leżeć poziomo 3. Wymień żarówkę od podświetlenia zegarów, bo na pewno jest przepalona. Oryginalnie są W3W ale można je zastąpić W5W odnośnie wskazania temperatury, to może być tak, że ktoś majstrował przy zegarach i wskaźnik w zegarach jest popsuty " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
radosnyradek |
Dodany dnia 05-10-2016 12:33 |
Postów: 26 Data rejestracji: 26.09.2016 19:28 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Czyli nie musi ale może to być wina czujnika ?
BYŁA: Renault 19 Ph2 Cabrio 1.8 F3P 90 km
OBECNA: Renault 19 Ph2 Sedan 1.8i F3Pm 110 km Renault 19 Ph2 Hatchback 1.8 16v F7P 137 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 05-10-2016 12:52 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@radosnyradek wiesz co ? Weź miernik i sprawdź opór na czujniku z tyłu:
opór: 3 000 - 4 000 omów / 20 °C opór: 1 000 - 1 700 omów / 40 °C " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
radosnyradek |
Dodany dnia 05-10-2016 13:00 |
Postów: 26 Data rejestracji: 26.09.2016 19:28 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No to konieczne bez diagnozy szkoda w koszty leciec
BYŁA: Renault 19 Ph2 Cabrio 1.8 F3P 90 km
OBECNA: Renault 19 Ph2 Sedan 1.8i F3Pm 110 km Renault 19 Ph2 Hatchback 1.8 16v F7P 137 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 05-10-2016 23:37 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Możesz jeszcze wykombinować oporniki wskazane przez jonowatego wartości ,podać we wtyczkę i zobaczyć co pokaże wskaźnik Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 06-10-2016 09:03 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@TermiFNFAL jakieś o mniejszym oporze, bo wskaźnik pokazuje dopiero od 60 albo 70*C
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |