28 Marca 2024 09:57:45
Zdjęcia użytkowników
Gitu TeDIk
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Luźne wtyczki po swapie 
jonowaty
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2016 13:50
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Podciśnienie do serwa jest w kolektorze ssącym zaślepione.

Wywalasz wszystko co jest związane z pompą hamulcową, wkładasz zestaw z normalnym serwem i normalną pompą, przewody powinny wystarczyć aby podłączyć pod pompę, i jeszcze kwestia elektryki Lesiu wyjaśnia Grin

Lesiu11 napisał(a):

w progu przy nogach kierowcy pod plastikową nakładką jest czarna kostka taka chyba 2x4 czy 5 pin. W każdym razie u Ciebie jest ona podłączona tylko do czujnika przy pedale hamulca, pozostałe piny są od czujnika poziomu płynu. Tam przykładając masę wywołujesz świecenie kontrolki. Z tego wynika że do jednego pinu czujnika wtykasz masę, do drugiego podłączasz jeden z pinów z wspomnianej kostki w progu i działa.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-10-2016 13:50
Awatar
kapikp910i
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2016 15:50
Awatar


Postów: 27

Data rejestracji: 21.12.2008 14:12
Skąd: dolnośląskie
Jelenia Góra

Ok. To wszystko juz jasne. W sumie to teraz aż żałuje bo wycinałem w grodzi pod zaślepkę co by to serwo się zmieściło. A jak oceniacie sprawę z ciśnieniem oleju z poprzednego postu?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
 
Lesiu11
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2016 17:14
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Tak. Na zimnym powinno byc maks a na cieplym wskazowka chodzi przy dodawaniu gazu. Gorzej jakby przy jednostajnej jezdzie opadalo co chwile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Przejdź do forum: