Menu główne
Forum
Klubowicze
Marianek1995 |
Dodany dnia 24-10-2016 19:16 |
Postów: 1 Data rejestracji: 23.10.2016 17:46 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Witam
Mam renaulta 19 z 1992 r, 1.7 z gazem. ten samochod zostal lekko uszkodzony po kolizji i nie oplaca sie remontowac . wiec zwracam sie do was o pomoc poniewaz chce instalacje gazowa przełozyc do citroena xsara 1.6 i nie weim czy sie nada poozcie Edytowane przez Marianek1995 dnia 24-10-2016 19:22 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-10-2016 19:16 |
maksiu432 |
Dodany dnia 30-11-2016 13:33 |
Postów: 7 Data rejestracji: 02.11.2016 10:09 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A jakieś zdjęcia mógłbyś może podrzucić ? Obsługa księgowa firm Białystok Centrum |
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 30-11-2016 13:45 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
napewno sie nie nada butle i ewentualnie parownik można przełożyć emu i mikser lub wtryski do sekwencji trzeba dołożyć.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
misha |
Dodany dnia 01-12-2016 13:31 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Silniki 1,4/6/8 PSA miały plastikowe kolektory w których trzeba było montować klapy (zawory zwrotne) najlepiej zainwestować w sekwencję bo ze śrubą możesz mieć same problemy, niestety spalanie tego silnika szałowe nie jest choć w korkach warszawskich mieszczę się w 10/100 po trasie w 7 a 1,8 renufkowy palił mi po mieście nawet do 2-3 litrów więcej więc kwestia czy się opłaca. Tak jak ktoś pisał zbiornik powinien przejść może nawet parownik, wielozawór i rurki ale elektryka już moim zdaniem do zmiany... no chyba że nie obawiasz się o wybuchy i ew wypalenie gniazd zaworowych to możesz kombinować z przekładaniem reszty, chociaż ja bym poszedł w stronę sekwencji...
Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
yszkyry |
Dodany dnia 01-12-2016 16:34 |
Postów: 11 Data rejestracji: 26.08.2016 20:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Z tego co wiem to parownik od drugiej generacji nie podejdzie do sekwencji. |
|
|
maksiu432 |
Dodany dnia 02-12-2016 09:48 |
Postów: 7 Data rejestracji: 02.11.2016 10:09 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jesteś pewny ? |
|
|
yszkyry |
Dodany dnia 02-12-2016 13:26 |
Postów: 11 Data rejestracji: 26.08.2016 20:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Gazownikiem nie jestem , ale 2. generacja jest podciśnieniowa, a sekwencja pracuje na nadciśnieniu. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |