Menu główne
Forum
Klubowicze
perk3p |
Dodany dnia 23-11-2016 07:27 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Witam zmieniłem pompę lucas na bosch w silniku f8q. Nie mogę wgl odpalić samochodu teraz na wtryskach nie ma paliwa. Wykręciłem elektro zawór i bez żadnego napięcie ten tłoczek jest luźno. Gdy podałem napięcie 12v tłoczek wysunął się do przodu i był sztywno. Zdziwiło mnie to bo jak jest w pozycji najbardziej wysuniętej to chyba na odcina paliwo. Czy naturalne jest to że pompa nie kreci się normalnie swobodnie tylko tak sprężynuje? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-11-2016 07:27 |
kozi-24 |
Dodany dnia 26-11-2016 18:07 |
Postów: 81 Data rejestracji: 24.12.2007 20:09 Skąd: podkarpackie Krosno |
A pompę wymieniałeś z przewodami do wtryskiwaczy? Z tego co pamiętam to BOSCH ma inną kolejność wtrysku niż LUCAS wiec przewody są inaczej pogięte, Od tego bym zaczął sprawdzać.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 305000km
|
perk3p |
Dodany dnia 27-11-2016 13:13 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Tak z przewodami niestety ten elektro zawór co pokazałem nie jest od odpalania tylko od czegoś wgl innego. Czego? Pompa i tak cieknie wiec muszę oddać do uszczelnienia |
|
|
bej |
Dodany dnia 28-11-2016 16:47 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Zawór jest od gaszenia, wtryski podobno tez ida inne przy pompie Boscha, rozrząd tez trzeba zlozyc inaczej
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
jachu190 |
Dodany dnia 28-11-2016 20:32 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Rozrząd róźni się długością paska. Nie pamiętam który jest dłuższ, ale na pewno się różni. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
perk3p |
Dodany dnia 28-11-2016 21:05 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
co wy gadacie rozrząd ten sam mowie pompa zamontowana silnik już odpalał ale pompa ciekła i zostanie oddana do regeneracji tylko ciekawi mnie od czego jest ten elektro zawór http://abload.de/...1hrupd.jpg wtryski też mam od pompy Lucas tylko przewody wtryskowe rozrząd jest ten sam gdyż koło zębate jest to samo co w lucasie |
|
|
bej |
Dodany dnia 29-11-2016 12:03 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
kolo to samo, pasek tez ale trzeba zlozyc na zankak B na pompie a nie na L jak w lucasie
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
perk3p |
Dodany dnia 29-11-2016 15:44 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
wiem wiem tylko nie wiem od czego jest ten elektro zawór |
|
|
123zbycho |
Dodany dnia 18-12-2016 11:44 |
Postów: 22 Data rejestracji: 01.05.2012 08:32 Skąd: małopolskie Tuchów |
Witajcie
Właśnie wymieniam pompę z lucasa na boscha bo tamta zaczęła cieknąć z między korpusem a głowicą. Mnie okazuje się ,że pasek stał się za długi brakuje skoku napinacza żeby go naciągnąć. Pytanie jaki teraz ten pasek dokupić ,żeby pasował. Dziwne że Tobie perk3p nie wystąpił ten problem bo średnica kółek w obydwu jest zawsze ta sama , jest zawsze dwa razy większa od średnicy kółka na wale.Może być to z tego powodu że ty wymieniłeś samą pompę bez podstawy do korpusu silnika a ja wymieniłem razem z podstawą , i pompa się trochę przybliżyła do silnika. Ten elektrozawór to nie wiadomo o który Ci chodzi bo jest ich tam dwa. Jeden w górnej tylnej części to od gaszenia.A drugi z boku od alternatora do przestawiania kąta wtrysku , albo większej dawki paliwa przy rozruchu zimnego silnika. Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
jachu190 |
Dodany dnia 18-12-2016 15:33 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Ktoś tu pisał, że długość paska nie zależy od rodzaju pompy wtryskowej. Otóż ja przerabiałem ten problem i na pewno są dwa rodzaje pasków o róźnej dlugości. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
123zbycho |
Dodany dnia 18-12-2016 15:53 |
Postów: 22 Data rejestracji: 01.05.2012 08:32 Skąd: małopolskie Tuchów |
Też tak sądzę lecz jaki jest rozmiar tego krótszego ?
Treść dodana dnia 18 grudzień 2016 16:00: A czy ktoś mi podpowie jaki jest kształtem znaczek na kole zamachowym ZZ w wzierniku obudowy sprzęgła ,bo ja tam widzę obracając zgodnie z kierunkiem zegara taki mały trójkącik potem po po około 15 stopniach pojedynczą kreskę i zaraz podwójną kreskę ? Treść dodana dnia 18 grudzień 2016 17:54: Jeżeli pasek jest krótszy przy pompie Bosch , czy to znaczy że między znakami paska będzie mniej zębów między rozrządem i pompą pompą . Edytowane przez 123zbycho dnia 18-12-2016 17:54 Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
perk3p |
Dodany dnia 26-12-2016 12:25 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Ja wymiałem to w samochodzie suzuki samurai właśnie z tym silnikiem. I wymieniałem też z cała podstawa pompy pasek pasuje idealnie dokładnie 153 zęby. Tylko mam taki problem z katem wtrysku jak ustawie że silnik cicho chodzi ciężko odpala a jak ustawie że głośno pali od strzału. |
|
|
123zbycho |
Dodany dnia 10-01-2017 21:54 |
Postów: 22 Data rejestracji: 01.05.2012 08:32 Skąd: małopolskie Tuchów |
Nie zdecydowałem się na dłuższy pasek 153 zęby , bo bałem się właśnie tego problemu wyprzedzenia zapłonu.Ten problem co masz może być przyczyna niesprawnego z boku elekrtrozaworu , który poprawia rozruch silnika. Ja natomiast przełożyłem podstawe od lukasa do boscha i zamontowałem na pasku tym samym co był z Lucasem 151 zębów.Jednak problem mam w ogóle zapalić , przy próbie rozruchu łapie na kilka obrotów i gaśnie , tak się powtarza co pięć sekud jak kręce cały czas rozrusznikiem .Odpowietrzone jest dobrze z nadmiaru wypływa czyste paliwo , założyłem też nowy filtr i nie wiem co jest problemem.
Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
perk3p |
Dodany dnia 11-01-2017 16:47 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
to nie wiem co jest nie tak umie ciężko palił bo koło zębate od popy było nie na tym klinie. A jak właśnie sprawdzić ten zawór od odpalania bo czy dam +12v czy nie silnik odpala tak samo |
|
|
123zbycho |
Dodany dnia 11-01-2017 21:49 |
Postów: 22 Data rejestracji: 01.05.2012 08:32 Skąd: małopolskie Tuchów |
Można by zmierzyćj jego opór elektryczny o ile pamiętam powinno być chyba koło 5 om, Jutro zmierze na swoim to napisze .Ten elektrozawór pisze w książce działa na początku rozruchu zimnego silnika przez około 10 -15 s.Objawem jego prawidłowej pracy jest na słuch włąsnie na początku jakby głośniejsze klekotanie poczym jak się wyłaczy to silnik ciszej pracuje.Mnie jak się jednego razu rozłaczył na kostce to silnik bardziej dymił na biało i było znacznie tgrudniej uruchomić .
Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
perk3p |
Dodany dnia 12-01-2017 09:14 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
ja to ustawiłem sobie kat wtrysku tak że łatwo odpala ale klekocze gorzej |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |