Menu główne
Forum
Klubowicze
perk3p |
Dodany dnia 26-12-2016 12:28 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Panowie padł mi komputer w silniku f8q zasadniczo nie jest mi on już potrzebny bo pompa bosch ale bez komputera nie pokazuje mi obrotów silnika. Jak zrobić jakieś obejście? jak podpiąć zegar bezpośrednio pod czujnik |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-12-2016 12:28 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 26-12-2016 12:31 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Obroty w klekocie masz sygnał z alternatora (o ile masz alternator do diesla, gdzie masz wyjście z sygnałem na obrotomierz), tam musisz podpiąć odpowiedni pin w wiązce do obrotomierza.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-12-2016 13:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a jak masz alternator bez wyjścia "W" to wystarczy się do jakiejś diody przylutować w alternatorze
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
perk3p |
Dodany dnia 26-12-2016 13:52 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
no właśnie jest taka dziwna kostka w alternatorze tylko panowie jak zlokalizować w kostce od liczników gdzie się wpiąć samochód to suzuki samurai z silnikiem f8q |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-12-2016 16:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@perk3p hola hola, zaczynają się schody
miałeś jakiegoś swapa w samuraju? coś wspominasz o padniętym sterowniku opisz od a do z pokaż jakieś fotki jak wyglądają zegary hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
perk3p |
Dodany dnia 26-12-2016 17:39 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Samurai oryginalny z silnikiem f8q 1.9d renault wymieniłem pompę Lucas na bosch całkowicie mechaniczna. Przerobiłem cała elektrykę manualne grzanie świec żarowych załączanie wentylatora. Tylko teraz padł mi komputer silnika ten co był od pompy lucas i nie pokazuje mi obrotów silnika. Samurai rocznik 2001 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-12-2016 17:58 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ogarniam elektryki w samuraju, ale jak chcesz to ci mogę oddać licznik z 19stki z obrotomierzem od diesla
pożyczysz sobie plus po zapłonie i ten sygnał z alternatora i będziesz miał obrotomierz hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
perk3p |
Dodany dnia 26-12-2016 18:00 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
nie rozumiem poka zdjęcie
Treść dodana dnia 26 grudzień 2016 19:05: Wyjąłem liczniki i do obrotomierza idą 4 ścieżki. masa +12v i dwa jakieś sygnałowe jeden opisany jest jako senal RPM . Czy podte sygnałowe trzeba się wpiąć z czujnika wału bo właśnie z niego wychodzą dwa przewody. Edytowane przez perk3p dnia 26-12-2016 19:08 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-12-2016 22:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak dla mnie to podaj na signal rpm sygnał z alternatora z wyjścia W
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
perk3p |
Dodany dnia 27-12-2016 08:03 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
z neta wyczytałem ze umnie idzie sygnał z czujnika wału. Czujnik ma dwa przewody sygnałowe czy ma jakieś znaczenie gdzie którym się podepnę a pod wyjście na alternatorze w nic nie jest podłączone . jednak obrotomierz bierze sygnał tylko z jednego przewodu bo w koce nie ma przewodu od tej drugiej lini co jest na liczniku
Edytowane przez perk3p dnia 27-12-2016 10:30 |
|
|
Fizol |
Dodany dnia 27-12-2016 14:52 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
@Kujtek ma racje powinneś mieć alternator od diesla i pin W, pewnie ktoś kombinował.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
perk3p |
Dodany dnia 27-12-2016 15:00 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.11.2016 15:00 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
nic nie było kombinowane to jest oryginalnie jest tak ze czujnik wału podaje sygnał do komputera a komputer steruje obrotomierzem komp mi padł i obrotomierz tez nie działa i chce go ozywić bez komputera bo jest mi i tak zbedny
Treść dodana dnia 27 grudzień 2016 16:03: jak podpoiłem pod alternator nic a jak pod czujnik wału to wskazówka pokazywała 2 tys na biegu pokazywała 2 tys na obu przewodach od czujnika Edytowane przez perk3p dnia 27-12-2016 16:03 |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |