23 Kwiecie 2019 21:06:14
Zdjęcia użytkowników
ANDI mareczek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
Komputer 1.9d 
perk3p
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 12:28
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

Panowie padł mi komputer w silniku f8q zasadniczo nie jest mi on już potrzebny bo pompa bosch ale bez komputera nie pokazuje mi obrotów silnika. Jak zrobić jakieś obejście? jak podpiąć zegar bezpośrednio pod czujnik
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-12-2016 12:28
Awatar
dj_mafiozo
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 12:31
Awatar

Klubowicz #0485

Postów: 1871

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Obroty w klekocie masz sygnał z alternatora (o ile masz alternator do diesla, gdzie masz wyjście z sygnałem na obrotomierz), tam musisz podpiąć odpowiedni pin w wiązce do obrotomierza.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km

Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 13:13
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

a jak masz alternator bez wyjścia "W" to wystarczy się do jakiejś diody przylutować w alternatorze

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
perk3p
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 13:52
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

no właśnie jest taka dziwna kostka w alternatorze tylko panowie jak zlokalizować w kostce od liczników gdzie się wpiąć samochód to suzuki samurai z silnikiem f8q
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 16:20
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@perk3p hola hola, zaczynają się schody Grin
miałeś jakiegoś swapa w samuraju?
coś wspominasz o padniętym sterowniku
opisz od a do z
pokaż jakieś fotki jak wyglądają zegary

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
perk3p
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 17:39
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

Samurai oryginalny z silnikiem f8q 1.9d renault wymieniłem pompę Lucas na bosch całkowicie mechaniczna. Przerobiłem cała elektrykę manualne grzanie świec żarowych załączanie wentylatora. Tylko teraz padł mi komputer silnika ten co był od pompy lucas i nie pokazuje mi obrotów silnika. Samurai rocznik 2001
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 17:58
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie ogarniam elektryki w samuraju, ale jak chcesz to ci mogę oddać licznik z 19stki z obrotomierzem od diesla
pożyczysz sobie plus po zapłonie i ten sygnał z alternatora i będziesz miał obrotomierz

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
perk3p
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 18:00
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

nie rozumiem poka zdjęcie


Treść dodana dnia 26 grudzień 2016 19:05:

Wyjąłem liczniki i do obrotomierza idą 4 ścieżki. masa +12v i dwa jakieś sygnałowe jeden opisany jest jako senal RPM . Czy podte sygnałowe trzeba się wpiąć z czujnika wału bo właśnie z niego wychodzą dwa przewody.

Edytowane przez perk3p dnia 26-12-2016 19:08
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2016 22:42
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak dla mnie to podaj na signal rpm sygnał z alternatora z wyjścia W

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
perk3p
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2016 08:03
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

z neta wyczytałem ze umnie idzie sygnał z czujnika wału. Czujnik ma dwa przewody sygnałowe czy ma jakieś znaczenie gdzie którym się podepnę a pod wyjście na alternatorze w nic nie jest podłączone . jednak obrotomierz bierze sygnał tylko z jednego przewodu bo w koce nie ma przewodu od tej drugiej lini co jest na liczniku

Edytowane przez perk3p dnia 27-12-2016 10:30
 
Fizol
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2016 14:52
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

@Kujtek ma racje powinneś mieć alternator od diesla i pin W, pewnie ktoś kombinował.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
perk3p
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2016 15:00
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.11.2016 15:00
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

nic nie było kombinowane to jest oryginalnie jest tak ze czujnik wału podaje sygnał do komputera a komputer steruje obrotomierzem komp mi padł i obrotomierz tez nie działa i chce go ozywić bez komputera bo jest mi i tak zbedny


Treść dodana dnia 27 grudzień 2016 16:03:

jak podpoiłem pod alternator nic a jak pod czujnik wału to wskazówka pokazywała 2 tys na biegu pokazywała 2 tys na obu przewodach od czujnika

Edytowane przez perk3p dnia 27-12-2016 16:03
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: