23 Luty 2019 00:44:29
Zdjęcia użytkowników
arecki spinacz12345
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F7P - sposoby na KM. 
Fizol
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2017 00:14
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Siemka temat zakładam czysto teoretyczny. Chciałbym stworzyć spis co możemy zrobić z silniczkiem F7P aby zwiększyć mu moc Wink W grę nie wchodzi kompresor ani turbo bo wiadomo nikogo na to nie stać a jeśli kogoś stać to napewno nie pcha się w R19.

Moje propozycje :
- Remont generalny.
- Dół od F7R.
- Sportowy wałek rozrządu.
- Porting głowicy
- Zawory ssące od F7R wydechowe od F7P.
- Większe wtryski.
- Dolot zimnego powietrza.
- Modyfikacja ECU.
- Wyważenie korb.
- Lżejsze koło zamachowe.

Czekam na kolejne propozycje, które dodam do spisu.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-01-2017 00:14
Awatar
jonowaty
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2017 08:28
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

http://renault19....d_id=27068 <<-- tutaj było F7R z ITB Smile

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Przemo_16V
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2017 09:57
Awatar

Klubowicz #0328

Postów: 1167

Data rejestracji: 27.08.2007 22:00
Skąd: mazowieckie
Przasnysz

Rafał s16 miał lżejsze koło zamachowe i wał z dizla był ponad kilogram lżejszy. Rożnica jest na pierwszych 3 biegach potem auto było sporo słabsze.

Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v
Volvo s 60 2.4 d5 163km.
przemo.przasnysz@gamil.com
Nr. klubowicza 0328

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
 
jonowaty
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2017 18:30
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

YouTube Video

https://www.youtu...0LPlHDP98Q

+30 KM Rotfl Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
patryk1293
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2017 18:49
Awatar


Postów: 184

Data rejestracji: 16.06.2011 13:49
Skąd: lubuskie
Międzyrzecz

Dobre To.Grin ładnie gwiżdże. Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
 
Fizol
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2017 11:59
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Dobre do wiejskiego golfa lub civika..Pfft

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
solaris
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 12:13
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 25.01.2006 11:35
Skąd: dolnośląskie
Brzeg Dolny

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.

r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx

Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
 
sobeckkk
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 14:45
Awatar


Postów: 267

Data rejestracji: 08.06.2015 00:21
Skąd: podlaskie
Białystok

solaris napisał(a):

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.


nie wypowiem się Rotfl więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Cool

Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
 
TermiFNFAL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 23:16
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 607

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Nie napisałeś jeszcze o wydechu - porządna modyfikacja wydechu potrafi dużo dać. Ja w swoim w zasadzie mam tylko zmodyfikowaną mapę silnika i nic więcej. Tyle że i tak musiałem wrócić do serii bo dzieje się coś dziwnego i muszę najpierw dowiedzieć się co się dzieje żeby zacząć bawić się dalej

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
gielab0019
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 23:47
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@solaris to ostrzejsze wałki i kute tloki nic nie daja np lżejsze kolo zamachowe ? Ehh to po co przepłacać.Owszem wydech i porzadny dolot tez coś mogą dać

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 23:59
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

oczywisty troll, nie reagujcie

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2017 23:59
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

oczywisty troll, nie reagujcie

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
gielab0019
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 00:13
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@Kujtek rok mlodszy od mojej babci Rotfl

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
solaris
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 00:14
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 25.01.2006 11:35
Skąd: dolnośląskie
Brzeg Dolny

gielab0019 napisał(a):

@solaris to ostrzejsze wałki i kute tloki nic nie daja np lżejsze kolo zamachowe ? Ehh to po co przepłacać.Owszem wydech i porzadny dolot tez coś mogą dać


Przyrost będzie owszem, lecz symboliczny. Jak to mówią czy to się kalkuluje? Ja mam watpliwości.


Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18:

sobeckkk napisał(a):

solaris napisał(a):

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.


nie wypowiem się Rotfl więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Cool


Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc...
na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń.


Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:20:

Kujtek napisał(a):

oczywisty troll, nie reagujcie


Rozwiń to ktos z rodziny?

troszkę poziomu kolego.

Edytowane przez solaris dnia 21-03-2017 00:20
r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx

Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
 
sobeckkk
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 00:42
Awatar


Postów: 267

Data rejestracji: 08.06.2015 00:21
Skąd: podlaskie
Białystok

Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18:

sobeckkk napisał(a):

solaris napisał(a):

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.


nie wypowiem się Rotfl więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Cool


solaris napisał(a):
Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc...
na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń.


Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.

Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
 
solaris
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 00:53
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 25.01.2006 11:35
Skąd: dolnośląskie
Brzeg Dolny

sobeckkk napisał(a):

Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18:

sobeckkk napisał(a):

solaris napisał(a):

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.


nie wypowiem się Rotfl więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Cool


solaris napisał(a):
Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc...
na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń.


Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.


20 Lat w motoryzacji daje mi pewność że mam pojęcie.

Masz jakieś wykresy z hamowni gdzie we przeróbki dały spektakularne efekty?
Nie mam na mysli subtelnej oceny użytkownika kierowcy, ale twarde dowody np przyrost 20 KM i 50 Mn np. ?

r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx

Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
 
sobeckkk
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 01:17
Awatar


Postów: 267

Data rejestracji: 08.06.2015 00:21
Skąd: podlaskie
Białystok

solaris napisał(a):

sobeckkk napisał(a):

Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18:

sobeckkk napisał(a):

solaris napisał(a):

po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo.


nie wypowiem się Rotfl więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Cool


solaris napisał(a):
Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc...
na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń.


Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.


20 Lat w motoryzacji daje mi pewność że mam pojęcie.

Masz jakieś wykresy z hamowni gdzie we przeróbki dały spektakularne efekty?
Nie mam na mysli subtelnej oceny użytkownika kierowcy, ale twarde dowody np przyrost 20 KM i 50 Mn np. ?


Oczywiście, turbo/kompresor daje najwięcej przyrostu mocy, ale nie wmówisz mi głupoty, że tuning silnika wolnossącego daje efekt placebo Grin Człowieku, jakby mi się chciało, przede wszystkim jakbym miał czas na dyskusję to bym ci udowodnił na 50 sposobów jak bardzo się mylisz.
Dam ci przykład - 4 lata temu na wyścigach 1/4mili motoshow w ełku 2 miejsce zajęła WOLNOSSĄCA stara corsa - tak, ścigała się z autami zaturbionymi, z kompresorami, a mimo wszystko zajęła 2 miejsce, no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się stuningować wolnossącego motoru Pfft

+20km wyciągnąć z wolnossaka? Banał Smile

Edytowane przez sobeckkk dnia 21-03-2017 01:23
Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
 
solaris
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 08:50
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 25.01.2006 11:35
Skąd: dolnośląskie
Brzeg Dolny

masz twarde dowody? 20 nawet 200 km banał.
2 miejsce w wyścigach 1,4 mili genialny przykład. Akurat ten kierowca może był wybitny. Może reszta to byli fajtłapy
Twoje dowody są banalne.
"no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się s tuningować wolnossącego motoru Pfft"
Jak widać dyskusja z Tobą nie jest konstruktywna. Nie napisałem że modyfikacje nic nie dają, ale kasa jaką trzeba włożyć plus efekty jakie się z tego biorą to moim zdaniem bardziej efekt placebo.
Jeśli czytając te posty do tej pory to jest zbyt trudne do zrozumienia to mi przykro, a i szkoda mi czasu na dyskusję z Tobą.
Zamotuj sobie 3 wałek w głowicy to będziesz miał 200 koni i 1000Mn stożek da ci dodatkowe 50, a stożek plus 33 km
Do tego zakuj dół silnika co też przełoży się na dodatkowe KM. Wtedy będziesz mógł zamontować sprzęgło i skrzynie biegów os stara ( bo w jakiś sposób będzie trzeba przenieść tą MOC a koła) by przenieść tą moc na koła, a zaś na asfalt przeniesiesz tą moc za pomocą kół i opon od traktora.
I w taki sposób wydasz milion złotych i będziesz miał 1000 KM. Ale do tego czeka cię tuning optyczny bo wiesz nowe koła... itd. Dodatkowe spoilery nakładki na progi też dają serki koni.
Wieś tuning wiecznie żywy.

Wybacz poniosło mnie, ale czytając takie głupoty nie mogłem sobie tego darować.
Na przestrzeni 13 lat trwania tego forum przekonuję się że normalni byli stary użytkownicy gdzie Ja jako stary weteran pozostałem chyba jedyny. reszta to olała.
Szkoda że czasu starych zlotów na które jeździłem już nie wrócą.

Edytowane przez solaris dnia 21-03-2017 09:10
r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx

Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
 
sobeckkk
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 12:47
Awatar


Postów: 267

Data rejestracji: 08.06.2015 00:21
Skąd: podlaskie
Białystok

solaris napisał(a):

masz twarde dowody? 20 nawet 200 km banał.
2 miejsce w wyścigach 1,4 mili genialny przykład. Akurat ten kierowca może był wybitny. Może reszta to byli fajtłapy
Twoje dowody są banalne.
"no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się s tuningować wolnossącego motoru Pfft"
Jak widać dyskusja z Tobą nie jest konstruktywna. Nie napisałem że modyfikacje nic nie dają, ale kasa jaką trzeba włożyć plus efekty jakie się z tego biorą to moim zdaniem bardziej efekt placebo.
Jeśli czytając te posty do tej pory to jest zbyt trudne do zrozumienia to mi przykro, a i szkoda mi czasu na dyskusję z Tobą.
Zamotuj sobie 3 wałek w głowicy to będziesz miał 200 koni i 1000Mn stożek da ci dodatkowe 50, a stożek plus 33 km
Do tego zakuj dół silnika co też przełoży się na dodatkowe KM. Wtedy będziesz mógł zamontować sprzęgło i skrzynie biegów os stara ( bo w jakiś sposób będzie trzeba przenieść tą MOC a koła) by przenieść tą moc na koła, a zaś na asfalt przeniesiesz tą moc za pomocą kół i opon od traktora.
I w taki sposób wydasz milion złotych i będziesz miał 1000 KM. Ale do tego czeka cię tuning optyczny bo wiesz nowe koła... itd. Dodatkowe spoilery nakładki na progi też dają serki koni.
Wieś tuning wiecznie żywy.

Wybacz poniosło mnie, ale czytając takie głupoty nie mogłem sobie tego darować.
Na przestrzeni 13 lat trwania tego forum przekonuję się że normalni byli stary użytkownicy gdzie Ja jako stary weteran pozostałem chyba jedyny. reszta to olała.
Szkoda że czasu starych zlotów na które jeździłem już nie wrócą.


Oczywiście, że trzeba wyłożyć kasę, jak na wszystko. Ale efekty są i zawsze będą jak się to zrobi dobrze, mówię tu o wynikach np. ze 150km do 180km, to jest jeszcze w granicach możliwości, po modach ECU, dobrze wytonowany dolot, dobrze wytonowany wydech, porting, rozwiercanie kolektora ssącego, ewentualnie ssący ITB, można śmiało wyciągnąć z 30 koni, a to, że ty nie potrafisz, bo chyba od zawsze jeździsz dziadkowymi dieslami, to nie znaczy, że jest to bez sensu.
I wypraszam sobie te sarkazmy.
Poniosło cię? Ojej... Który to już raz? Z tego co zauważyłem, to cały czas Cię tu ponosi, za każdym razem wdajesz się z kimś w gównoburze, piszesz, że forum umiera choć tak nie jest, wykłócasz się, starasz się udowodnić rację choć jej nie masz. Normalni ludzie? No właśnie mylisz pojęcia, ja na forum widzę, że większość ludzi są normalni, a z kolei ty nie jesteś normalny i rozkręcasz jakieś chore akcje i wypisujesz głupoty, że aż mnie krew zalewa, już nie chodzi tu o tylko ten temat, ale o całego SB i jakiś tam pare tematów. A jeżeli chodzi o wypisywanie głupot to jesteś tutaj w czołówce Wink I nie jest to tylko moje zdanie, ale kilku innych użytkowników też tak sądzi. Może 13 lat temu inaczej się zachowywałeś, bo nie uwierzę, że przy obecnym zachowaniu 13 lat temu traktowali Cię normalnie.
Co, że przybyłeś to jako "stary weteran" jak to siebie sam nazwałeś, to upoważnia Cię do stękania, gderania i wypisywania głupot? Nie, zacznij się zachowywać normalnie wobec innych użytkowników to gwarantuję, że okażą się również 'normalni'. I na tym kończę z tobą dyskusję, bo nie mam ochoty się z tobą wykłócać.

Edytowane przez sobeckkk dnia 21-03-2017 13:20
Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
 
gielab0019
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 21-03-2017 22:31
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

Kurna kiedyś jak był tylko tuning mechaniczny to ludzie wyciągali alternatory.

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: