23 Kwiecie 2019 20:35:35
Zdjęcia użytkowników
Kristofero radzio87
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem po wymianie sprzęgła 
CheesteR34
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2017 17:08
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Witam. Wczoraj wymieniono mi sprzęgło specjalnie kupiłem sprzęgło LUK'a żeby moja Renata nie była ulepem + nowa łapa sprzęgła z teflonikiem + nowa oryginalna linka sprzęgła . Całość grało pięknie ładnie , jeździłem wczoraj i było ok dzis dojechałem do szpitala i było prawie ok bo dymiło mi lekko z pod maski dym wydobywał się górą po przedniej szybie . Wracajac do domu w ostrzejszym zakręcie pod górkę musiałem dodać więcej gazu i przy skręcaniu poczułem coś takiego jak by mi sworzeń wypadł i jak by się koło ujebało . Wyprostowałem kierownicę i dojechałem powoli do miejsca gdzie bezpiecznie mogłem stanąć , ale gdy jechałem to auto tak jechało jak by koło było tylko troche złapane śrubami (jak by zacisk walił o felgę itp) i to mnie nie pokoi , dym z pod maski też ale wyczytałem że dymić się może od węża chodnicy pod filtrem . Moje pytanie czy ktoś z was wie co to może u mnie być z autem ? jak pchałem samochód na zgaszonym silniku (oczywiście nie skręcałem prawie wcale) to nie było problemu a jak tylko odpale i spuszczę ze sprzęgła o dodawaniu gazu nie wspomnę to efekt wraca tak jak mówiłem jak by koło ledwo się trzymało piasty

R19 1.8 110KM

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 16-02-2017 17:08
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2017 18:43
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Moze Ci nie dokrecili polosi kola sprawdz.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
ANDI
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2017 01:27
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Jak odpalasz silnik to na luzie cos stuka ? Ten dym mnie niepokoi

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
jonowaty
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2017 14:20
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Mi się kiedyś kopciło jak smar z osłony przegubu wewnętrznego leciał na rurę wydechową Smile

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
CheesteR34
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2017 13:18
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ANDI napisał(a):

Jak odpalasz silnik to na luzie cos stuka ? Ten dym mnie niepokoi


Nie nic nie stuka , ten dym to moim zdaniem cos od chłodzenia albo chłodnica ma dziurkę albo któryś wąż

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
TermiFNFAL
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2017 01:48
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 607

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

A czy któregoś z płynów eksploatacyjnych ubyło?

Możesz wrócić do tych, co sprzęgło wymieniali na reklamację - i sądzę tak powinieneś zrobić.

Ciekawe czy oleju do skrzyni nie zapomnieli dolać z powrotem i stąd ten dymek... Przy mechaniźmie róźnicowym bez grama oleju mógłbyś mieć takie efekty po całym dniu jazdy... I ja bym tak właśnie obstawiał, jeśli wszystko jest dokręcone.
Wracasz do nich na reklamację to raz. Tylko teraz jak to rozegrać... Skrzynia ma swój korek wlewu i jednocześnie kontrolny. Taki motylek od strony pasa przedniego. Jak go odkręcisz i nic się nie wyleje to znaczy że raczej nie zalali.
Mogli też zalać to co zlali minus to co gdzieś uciekło - co też będzie na nich.
Główny atut- jeśli nie widzisz pod tym motylkiem świeżych śladów oleju lub wycierania. Powinni zalać do pełna, aż się uleje. Nawet jeśli zlali tylko litr, powinni zatankować 3 litry, pod korek, aż się uleje. Są mechanikami i mają znać się lepiej niż klient. Do wymiany sprzęgła spuszczali olej ze skrzyni, bo nie wierzę że nie, z półosiami trochę trudno się skrzynię zrzuca, nie wierzę, że górą wyciągali silnik (i to też raczej łatwiej bez półosiek. Po wykręceniu prawej półosi od skrzyni wylewa się prawie cały olej.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
ANDI
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2017 23:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

I jak sytuacja Smile?

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
CheesteR34
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 07:29
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Jeszcze nic nie robiłem bo czekałem na $ . Zamówiłem 2 nowe półosie (Prawa + Lewa) , na ten brak napędu ja sam diagnozuje że to krzyżak się rozpadł , jeśli chodzi o dym to jeszcze nic z tym nie zrobiłem bo bez napędu nic nie zdiagnozuje , przyznam że dym wydobywał się też (nieco mniej) przed oddaniem do naprawy a przed oddaniem on stał długo i zimował (cały samochód stał pod domem ok miesiąca nie odpalany)

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
TermiFNFAL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2017 23:27
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 607

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Sprawdź ten olej w skrzyni dla pewności

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: