23 Luty 2019 18:32:29
Zdjęcia użytkowników
DieselPower Mariusz14
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Automat przełącza na wysokich obrotach 
trusc
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:22
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

Witam posiadam renault 19 z automatyczna skrzynią biegów silnik F3N. Wczoraj coś się stało samochód bardzo trudno przyspiesza biegi przełącza przy bardzo wysokich obrotach. Jakby w samochodzie ślizgało się sprzęgło którego przecież nie ma w automacie w rozumieniu tarcza i docisk mam ten samochód ponad 2 lata jak dotąd wszystko działało pięknie. Czasami skrzynia szarpnęła przy bardzo ostrym dodaniu gazu. Kontrolka skrzyni nie informuje o błędzie. Samochód jest w niezłym stanie szkoda go trochę na złom.
Ma ktoś jakiś pomysł.
W ogóle są dostępne części do tej skrzyni, ktoś to naprawia ,macie jakieś doświadczenia w tym temacie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-03-2017 22:22
Awatar
gielab0019
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:25
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@trusc moim zdaniem się nie opłaca lepiej włożyc skrzynie jb3028 typową do f3n , f8q bez turba i cieszyć się niższym spalaniem Wink

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
trusc
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:33
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

z czego np taka skrzynia podejdzie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
gielab0019
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:35
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@trusc mówie o R19
JB3028 jest oryginalnie montowaną skrzynią w 1.7 F3N i w dieslu bez turbo ozn F8Q
Wersja nie ma znaczenia ph1 czy ph2
Zapomniem dodac ze to skrzynia manualna

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
trusc
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:40
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

manual to trochę roboty
Myślę ze tam jest Mb3, nie mogę znaleźć tabliczki; niby są jakieś zestawy naprawcze; znalezienie skrzyni graniczy z cudem chyba.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
gielab0019
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 22:55
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@trusc 19 jest prosta jak budowa czołgu T55
Automat:
Olej trzeba czesciej wymieniac.
Auto ma 2 dekady wiec nie wiadomo co w trasie moze sie stac
Wieksze spalanie
Manual:
Rzadsza wymiana oleju
Pewniejszy o 200%
Mniejsze zuzycie paliwa
Sam sobie wybierasz kiedy wrzucasz bieg albo redukujesz
Reasumując .
Naprawa automatu może kosztować parę tyś w aucie które jest warte do 3tyś zależy od stanu ale to mniej istotne.
Za manual z kompletem nowego sprzęgła , linką i pedałem parę stówek trochę chęci i samemu można to ogarnąć Wink
Więc ja bym się nie zastanawiał Smile

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:21
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

kiedy olej był zmieniany?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
trusc
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:32
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

Olej zmienialem z rok temu jak robilem uszczelke pod miska. Nie wiem jak poprzedni właściciel o to dbał. A do tej manualnej moje pulosie podejda?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
Fizol
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:33
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

@Kujtek Razem ze skrzynią okhahaha

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
trusc
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:36
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

masz racje jak by kostki nie brudziła to bym pewno nie wymienił


Treść dodana dnia 07 marzec 2017 23:41:

jaka skrzynia do tego jeszcze pasuje

Edytowane przez trusc dnia 07-03-2017 23:41
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:48
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jakakolwiek z 19, clio 1, megane 1 (benzynowych na pewno, nie wiem jak z dci), 5, 21 (silnik w poprzek), laguny 1 (1.8 8v, 2.0 8v)
wybór masz b. duży

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
trusc
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 23:52
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

Półosie z mojej nie będą pasować do żadnej?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
Kujtek
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 00:15
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

niestety w automatach są inne
przeczytaj ten temat -> http://www.renaul...rowstart=0
bardzo ci się przyda to co tam napisali inni użytkownicy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
trusc
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 00:34
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 05.06.2015 23:08
Skąd: podkarpackie
Łańcut

chyba lepiej oddac na złom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2000000km
 
gielab0019
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 00:46
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4225

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@trusc i kup sobie rower taniej Cie wyjdzie eksploatacja tylko kup z przerzutkami shimano , żeby się nie zaczęło sypać tak jak automat Wink
Czego oczekujesz od auta 22 letniego ?
Ma prawo się spierdzielić . Części tanie jak barszcz do R19 tylko trochę chęci

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
grzes70
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 09:25
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@trusc Popraw proszę tytuł tematu.

Sprawną skrzynię,półosie i generalnie wszystkie potrzebne graty kupisz za niewielkie pieniądze.Jeśli buda jest zdrowa,naprawdę warto zastanowić się nad wymianą skrzyni.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
ANDI
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 11:10
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Dziękuję Grzesiu.

@trusc Nazwy tematów Twoich wątków są nie zgodne z regulaminem. Popraw proszę co należy i 3majmy poziom i porządek na forum.

Pozdrawiam.

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: