Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz609 |
Dodany dnia 11-04-2017 23:37 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Hejo w ostatnim czasie F3n pojawił sie objaw tak jakby niedopalania na 1 cylinder regularnie powtarzajace sie co 5sec. Objaw pojawia sie po wyl ssania czyli obroty jak tylko spadna na 900 po wylaczeniu ssania potem zaczynaja sie spadki 700 i do 900 co 5sec. Zaplon wymieniany cały autko ma taki objaw na PB I LPG.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2017 23:37 |
hubikas |
Dodany dnia 12-04-2017 23:17 |
Postów: 155 Data rejestracji: 22.11.2016 21:45 Skąd: wielkopolskie Skoki |
Możne świeca do wymiany ?
Renault 19 Chamade TSE 1.7 73 KM
Renault Laguna II 2.0 16v Grandtour DP0 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 241920km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 13-04-2017 05:26 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Tak jak pisałem układ zapłonowy nowy wsio NGK.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Fizol |
Dodany dnia 13-04-2017 12:59 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Wyczuwam tutaj za nisko ustawiony silniczek krokowy, który się zacina i nie nadąża podnosić obrotów. Sprawdź go.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
lukasz609 |
Dodany dnia 13-04-2017 19:08 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Silniczek nic nie ma do rzeczy trzymasz noge na gazie np 1500 na stalym poziomie a obroty i tak spadna.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
jonowaty |
Dodany dnia 13-04-2017 19:17 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Edytowane przez jonowaty dnia 13-04-2017 19:22 " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 13-04-2017 19:22 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Cos na podobnej zasadzie chodzi i co 5 sec obroty w dol na max 2sec i znow wyrownuja sie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
jonowaty |
Dodany dnia 13-04-2017 19:27 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
u mnie było podejrzenie kończącej się uszczelki pod głowicą , zrobiłem remont głowicy ( szlifowanie zaworów, planowanie, wymiana uszczelniaczy i może coś tam jeszcze ) ale jednocześnie zakładając nową głowicę wymieniłem parownik od LPG i wszystkie problemy zniknęły.
Może odłącz parownik od kolektora ( wyciągnij wąż ) i pojeździj na benzynie chwilę a jak jesteś 100% pewny parownika to nie masz powyżej dobrych wiadomości Ale to był mój przypadek, u ciebie wcale tak być nie musi " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 13-04-2017 19:49 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Parownik Byl regenowany cisnienie 240tys 13 do 12.5bar na benz wiecej niz na lpg jezdzi bo dojazd do szkoly raz w tyg trasa 100km.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |