Menu główne
Forum
Klubowicze
CheesteR34 |
Dodany dnia 05-05-2017 19:39 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.12.2016 23:35 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam . Jak widać po moich wcześniejszych tematach zacząłem doprowadzać do porządku moją Renatkę. Ale mam kolejny problem i mam nadzieje że ktoś z was mi pomoże z nim. Na wstępie powiem co powymieniałem już : 2x półoś GSP , kpl sprzęgło LUK , Mapsensor GM , Pasek wielorowkowy BOSCH , Wężyk 10mm od zbiorniczka wyrównawczego bo ciekł i przewody też BOSCH. Renatka po wymianie tych części wraca do normalności coraz mniej wariuje silnik i cały osprzęt ale jak to na wiek auta i wymianę po kolei jest kolejny problem. Otóż tym razem problem z temperaturą , Po przejechaniu dystansu rzędu 8-10 km wskazówka od temperatury niemal stoi pionowo (aczkolwiek nadal nie załącza się kropka czerwona od przegrzania) , i moje pytanie brzmi : Co jest grane , co by wymienić , dodam że ewidentnie płynu ubywa ale nie mam pojęcia gdzie on ucieka. I znów zaczął dymić z pod maski na gorącym silniku tylko tym razem zauważyłem że dym wydobywa się z okolic filtra oleju. Jeśli macie jakieś pomysły dajcie znać proszę.
Renault 19 ph II | 1.8 | 8V | F3P | BC538 700 | 110 KM | CheesteR34
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-05-2017 19:39 |
valdezdle |
Dodany dnia 05-05-2017 19:48 |
Postów: 656 Data rejestracji: 08.03.2011 21:45 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
Może gdzieś jest nieszczelność i się zapowietrza, albo czujnik robi Cię w bambuko Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-05-2017 20:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Jak chcesz na szybko to poszukaj w moich postach bedzie gdzies opis oporu czujnika temperatury tego od przodu glowicy, kremowego. Moze ten od zegarow to smiec i wariuje po prostu.
Dym z okolic filtra? Moze ktorys waz przy pompie wody dobrze nie naszedl i puszcza hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
CheesteR34 |
Dodany dnia 05-05-2017 21:52 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.12.2016 23:35 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek napisał(a): Jak chcesz na szybko to poszukaj w moich postach bedzie gdzies opis oporu czujnika temperatury tego od przodu glowicy, kremowego. Moze ten od zegarow to smiec i wariuje po prostu. Dym z okolic filtra? Moze ktorys waz przy pompie wody dobrze nie naszedl i puszcza Nie moge znaleźć CheesteR34
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-05-2017 22:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@CheesteR34 http://renault19....ost_598957
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
CheesteR34 |
Dodany dnia 06-05-2017 13:44 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.12.2016 23:35 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dzięki ale to w sumie mi w niczym nie pomaga . Musze szukać dalej. Może ciśnienie za duże i któryś wąż puścił bo to się stało jakieś pare dni po wymianie tego 10 mm wężyka od zbiornika wyrównawczego co blisko kolektora ma miejsce. A może być też tak że mam gdzieś dziurkę mniejsza lub większą i jakaś część płynu wylatuja a jakaś część leci w obieg . Lub może termostat nie zawsze działa bo raz mi się wlączy wentylator a raz nie
CheesteR34
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-05-2017 15:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
te wartości pomogą ustalić czy masz czujnik temperatury od zegarów dobry czy nie
a na wyciek to tylko uzupełnienie płynów, grzanie na postoju i szukanie gdzie to leci hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
CheesteR34 |
Dodany dnia 07-05-2017 15:25 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.12.2016 23:35 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zastanawiam się nad taką inwestycją bo w Polszy nie moge znaleźć firmy która wykona mi na zamówienie taki zestaw.
https://pl.aliexp...3ffca7db03 CheesteR34
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-05-2017 19:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
twoje sparciałe, dziurawe?
do f3p nie ma dedykowanego, tylko tak jak pokazałeś do 16v są sprawdzałeś temperaturę silnika na czujniku? znalazłeś skąd leci woda? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
CheesteR34 |
Dodany dnia 14-05-2017 23:00 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.12.2016 23:35 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek napisał(a): twoje sparciałe, dziurawe? do f3p nie ma dedykowanego, tylko tak jak pokazałeś do 16v są sprawdzałeś temperaturę silnika na czujniku? znalazłeś skąd leci woda? Siemanko. Nie jeszcze nie zajmowałem się tym nie miałem kiedy (praca) ale mogę swoje auto robić w pracy więc sobie wstawie go do garażu i zaczne przegladać cały ukąłd chłodzenia i pewnie cały wymienie łącznie z nagrzewnicą , chłodnicą itp Treść dodana dnia 15 maj 2017 01:16: i też rozmyślam nad SWAPem na F4R tylko szukam informacji czy wszystkie podzespoły napędowe i z komory silnika będą pasowały pod ten silnik F4R z Clio 2.0 16V Edytowane przez CheesteR34 dnia 15-05-2017 01:16 CheesteR34
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-05-2017 09:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@CheesteR34 do wspawania masz półkę na łapę silnika od strony rozrządu, trzeba z jakiegoś diesla przeszczepić
no i pamiętaj o immo hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |