23 Kwiecie 2019 21:14:26
Zdjęcia użytkowników
patrick_LCH ernesto_r19
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
R19 1.8 . Problem z temperaturą 
CheesteR34
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2017 19:39
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Witam . Jak widać po moich wcześniejszych tematach zacząłem doprowadzać do porządku moją Renatkę. Ale mam kolejny problem i mam nadzieje że ktoś z was mi pomoże z nim. Na wstępie powiem co powymieniałem już : 2x półoś GSP , kpl sprzęgło LUK , Mapsensor GM , Pasek wielorowkowy BOSCH , Wężyk 10mm od zbiorniczka wyrównawczego bo ciekł i przewody też BOSCH. Renatka po wymianie tych części wraca do normalności coraz mniej wariuje silnik i cały osprzęt ale jak to na wiek auta i wymianę po kolei jest kolejny problem. Otóż tym razem problem z temperaturą , Po przejechaniu dystansu rzędu 8-10 km wskazówka od temperatury niemal stoi pionowo (aczkolwiek nadal nie załącza się kropka czerwona od przegrzania) , i moje pytanie brzmi : Co jest grane , co by wymienić , dodam że ewidentnie płynu ubywa ale nie mam pojęcia gdzie on ucieka. I znów zaczął dymić z pod maski na gorącym silniku tylko tym razem zauważyłem że dym wydobywa się z okolic filtra oleju. Jeśli macie jakieś pomysły dajcie znać proszę.

Renault 19 ph II | 1.8 | 8V | F3P | BC538 700 | 110 KM |

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-05-2017 19:39
Awatar
valdezdle
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2017 19:48
Awatar

Klubowicz #0476

Postów: 657

Data rejestracji: 08.03.2011 21:45
Skąd: dolnośląskie
Chojnów

Może gdzieś jest nieszczelność i się zapowietrza, albo czujnik robi Cię w bambuko

Moje auto: Fiat 126p, 1988r., benzyna, (652/24KM)

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2017 20:16
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Jak chcesz na szybko to poszukaj w moich postach bedzie gdzies opis oporu czujnika temperatury tego od przodu glowicy, kremowego. Moze ten od zegarow to smiec i wariuje po prostu.

Dym z okolic filtra? Moze ktorys waz przy pompie wody dobrze nie naszedl i puszcza

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
CheesteR34
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2017 21:52
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Kujtek napisał(a):

Jak chcesz na szybko to poszukaj w moich postach bedzie gdzies opis oporu czujnika temperatury tego od przodu glowicy, kremowego. Moze ten od zegarow to smiec i wariuje po prostu.

Dym z okolic filtra? Moze ktorys waz przy pompie wody dobrze nie naszedl i puszcza


Nie moge znaleźć

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2017 22:32
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk


GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
CheesteR34
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2017 13:44
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dzięki ale to w sumie mi w niczym nie pomaga . Musze szukać dalej. Może ciśnienie za duże i któryś wąż puścił bo to się stało jakieś pare dni po wymianie tego 10 mm wężyka od zbiornika wyrównawczego co blisko kolektora ma miejsce. A może być też tak że mam gdzieś dziurkę mniejsza lub większą i jakaś część płynu wylatuja a jakaś część leci w obieg . Lub może termostat nie zawsze działa bo raz mi się wlączy wentylator a raz nie

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2017 15:02
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

te wartości pomogą ustalić czy masz czujnik temperatury od zegarów dobry czy nie

a na wyciek to tylko uzupełnienie płynów, grzanie na postoju i szukanie gdzie to leci

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
CheesteR34
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-05-2017 15:25
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Zastanawiam się nad taką inwestycją bo w Polszy nie moge znaleźć firmy która wykona mi na zamówienie taki zestaw.
https://pl.aliexp...3ffca7db03

CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-05-2017 19:55
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

twoje sparciałe, dziurawe?
do f3p nie ma dedykowanego, tylko tak jak pokazałeś do 16v są
sprawdzałeś temperaturę silnika na czujniku?
znalazłeś skąd leci woda?

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
CheesteR34
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-05-2017 23:00
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Kujtek napisał(a):

twoje sparciałe, dziurawe?
do f3p nie ma dedykowanego, tylko tak jak pokazałeś do 16v są
sprawdzałeś temperaturę silnika na czujniku?
znalazłeś skąd leci woda?


Siemanko. Nie jeszcze nie zajmowałem się tym nie miałem kiedy (praca) ale mogę swoje auto robić w pracy więc sobie wstawie go do garażu i zaczne przegladać cały ukąłd chłodzenia i pewnie cały wymienie łącznie z nagrzewnicą , chłodnicą itp


Treść dodana dnia 15 maj 2017 01:16:

i też rozmyślam nad SWAPem na F4R tylko szukam informacji czy wszystkie podzespoły napędowe i z komory silnika będą pasowały pod ten silnik F4R z Clio 2.0 16V

Edytowane przez CheesteR34 dnia 15-05-2017 01:16
CheesteR34

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2017 09:49
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@CheesteR34 do wspawania masz półkę na łapę silnika od strony rozrządu, trzeba z jakiegoś diesla przeszczepić
no i pamiętaj o immo

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: