17 Lipiec 2018 10:19:18
Zdjęcia użytkowników
basc borek88
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6657



Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Clark [off] 15-07-2018 22:30
Witam.Wstępnie rozglądam się za pompą wtryskową do F8Q bez turbo w rozsądnych pieniądzach Wink Dajcie znać na PW jeśli ktoś coś wie. Pozdro

Mlody405 [off] 12-07-2018 09:39
Cześć, poszukuję tapicerki skórzanej do cabrio ph2

Longer10 [off] 09-07-2018 23:05
Cześć Wszystkim Smile, zalogowalem się pierwszy raz od 2013 roku i czuje, że sentyment mi wrócił do renowki....

marco19nf [off] 08-07-2018 15:51
Prezes4performance
, 77 00 796 057

Prezes4performance [off] 07-07-2018 19:13
ma ktos nr katalogowy gumy pomiedzy maglownica a podloga r19 z wspomaganiem

SILVER [off] 07-07-2018 17:14
Ma ktoś na zbyciu czujnik położenia przepustnicy do 1.8 16V ? ?

gielab0019 [off] 07-07-2018 14:24
Marko, na zegarach jest kontrolka chyba ta na samej górze po prawej

Marko [off] 07-07-2018 14:22
A jak krzyczał o zużyciu w kabinie?

gielab0019 [off] 06-07-2018 17:26
Marko, fabrycznie był

Marko [off] 05-07-2018 22:51
Pytanie czy tam kiedykolwiek był czy tylko taka wiązkę dostał. No ale przewód jest ucięty bezsprzecznie i był schowany w stronę komory.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
swap f4p 1.8 16v 120km. z Laguna/Megane 
Fizol
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2017 09:09
Awatar


Postów: 212

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Pakowanie B18FT to tak jak wskrzeszanie trupa, już lepiej ori F7P którym objedziesz seryjne 1,7 z Volvo.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-06-2017 09:09
Awatar
satanix
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2017 10:41
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Nooo w sumie nie warto wkładać nie wiadomo czego ale sytuację mam kijową, być może w lipcu coś się naprostuje, dlatego kupię jakąś Lagunę dajmy za 1000,- albo mniej, wyciągam silnik, robię podstawę i pakuję do 19, ile wytrzyma ? HGW. Remont fajna sprawa ale nie wiadomo co wyskoczy i silnik tak będzie sobie wisiał/leżał i blokował garaż aż do rozwiązania problemu (kasa). W niedalekiej przyszłości tak zrobię, pewnie z innym silnikiem ale to musi poczekać, tym bardziej że jedna renata pójdzie do pieca, druga czeka na wydech i dowód rej., a trzecia na używane serce o większej wydajności ha, ha. F7p nie bardzo, bo zwyczajnie szkoda na jakieś dojazdy do roboty czy w teren niekoniecznie utwardzony, mało ich, a 2.0 od cholery i trochę, jak padnie to następny itd.
 
gielab0019
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2017 11:38
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4212

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@satanix dobra za 1k kupisz lagune ale przy silniku rozrzad uszczelnienia , swiece trzeba wymienic i plyny kolejny kafel leci Smile

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Concorde, benzyna, 261000km
 
satanix
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2017 17:51
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Rozrząd, oleje, filtry, płyny, a czy resztę to to już nie jest takie oczywiste, jak będzie gdzieś lało to trzeba to ogarnąć, ale jak nie to nawet nie ruszam bo prędzej czy póżniej z silnika zostanie tylko nazwa, ale do tego czasu sytuacja moja powinna się wyklarować, wtedy pomyśle nad czymś konkretnym jak na 19-stkę. Ostatnio na olx stała Laguna 2.0 8v za 500,- bez wydechu, po tyle na alegro chodzą kompletne golasy, 2 noce na spokojnie i silnik siedzi, reszta do huty, a czy silnik się "rozpadnie" za miesiąc czy za 6 to inna bajka. Po za tym czy te 2.0 8v mi wystarczy ?, może 2.0 16v też będzie mało ?, nikt za remont kasy mi nie wróci bo ludziska wolą "łod dziadka co to ino we niydzielo...", wiadomo o co chodzi. Nie jest to może tak jak powinno być ale lepiej spróbować i ew. potem się postarać, niż robić coś na cacy, a tu kij do dupy bo osiągi nie takie jak byśmy chcieli. Tak to moja pokręcona głowa rozumuje.



Siema po dłuższej przerwie. Zamiast f3r, f4r, czy też f4p, kupiłem f7r 710 razem z opakowaniem, podstawa zrobiona, 1500km zrobione i na razie jest prawie dobrze, reszta przy przekładce będzie zrobiona i w związku z tą przekładką i przekładką deski mam kilka pytań:
-Czy f7r wejdzie razem z klimą ?
-Czy graty z podszybia megany wejdą w podszybie r19, co z wycieraczkami przód, tył? , da się to połączyć, żeby chodziło jak w meganie?
-Czy wiązki drzwiowe i pasa przedniego z r19 da się bezproblemowo połączyć z resztą megankową,manetki spasują w miejsce ori z 19tki?
-Czy kto wie jaka średnica wydechu do f7r, żeby było git, bo w tej co mam był jakiś kombinowany ?
Jak klima i graty z podszybia nie wejdą to dechy nie pakuję, zostaje pytanie o średnicę wydechu, trzeba zrobić żeby to miało ręce i nogi.

Dzięki

Edytowane przez satanix dnia 07-01-2018 11:01
 
Lesiu11
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2018 11:26
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4307

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

odpowiedz brzmi "NIE"

wydech z tego co pamietam to początek 55 a potem 50 albo 55 po całości

pas przedni w meganie jest wysuniety do przodu, przez co jest więcej miejsca na chłodnice, podszybie jest tylko podobne i nie zamienne

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
satanix
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2018 07:18
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Czyli klima nie wejdzie, wentylator i reszta z podszybia też, czyli dechy nie przekładam!! Uff, a już myślałem, dzięki bardzo za ratunek. Fajnie byłoby to wszystko mieć, ale robienie tego w moich warunkach to nie robota tylko udręka, po za tym parę kilo mniej.
Co do wydechu, to w sumie 55 po całości mogłoby być, jakichś skutków ubocznych nie będzie??
 
Kujtek
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2018 07:57
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7614

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

klimę pewnie byś musiał mieć z 19 kompletną pod f7p
2.0 montujesz na łapach z 19 czy z megany? jak z megany to szukaj półki pod górną łapę do wspawania

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
gielab0019
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2018 13:33
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4212

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

Albo budy z diesla Grin

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Concorde, benzyna, 261000km
 
satanix
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2018 18:25
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Spoko, na razie "leczę" 2 x f3p 700 i muszę je do czegoś wsadzić, potem zrobić prześwit w garażu (belki,wydechy), dopiero wtedy wjedzie megana i będę ją rozbierał ze wszystkiego co jeszcze nadaje się do użytku, silnik na żurawia, a buda do huty. Silnik ogarnę jak coś tam wyskoczy i na końcu wjedzie 19 z f3p 88, który też trzeba będzie gdzieś upchać żeby nie zawadzał. Teraz robię hamulcownię w 19, jak zaciski z tyłu będą nie do uratowania to znowu stoję, i tak czas leci, a roboty jeszcze w ha.

Przy okazji zapytam co oznacza dmuchanie z odmy ? Dmuchanie dość sensowne, zapalniczkę pewnie zgasi. F3p 88 tak se dmucha teraz.

Jeszcze jedno małe pytanko, czy kto wie ile powinna jechać kupeta z f7r 710 ? Ta co mam pokazała 205 przy 5500obr. na oponach 205/50/16 i ze standartową skrzynią. Więcej nie chciała, może już nie mogła??

Edytowane przez satanix dnia 08-01-2018 19:44
 
Kujtek
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2018 19:59
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7614

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

teoretycznie - przedmuchy na pierścieniach
praktycznie - zmierz kompresję i zrób próbę olejową

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
satanix
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2018 09:16
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Może zrobię tą próbę przed wymontowaniem, ten 88 to najmniejszy problem. Żeby nie zakładać nowego tematu zadam jeszcze parę pytań w tym co pozwoli mi szybciej zabrać się za megankę i może przy okazji któreś 110 się uratuje. Ściągnąłem głowicę z jednej 110 i wyszło że szczelna, prosta, ale zawory, prowadnice i wałek do roboty, robi się już, na cylindrach widać jodełkę, ale jest też rant i co to znaczy ? Silnik palił od kopa, żwawo pomykał, chodził równiutko na wolnych ok. 800obr., kopcił (baaardzo) od 2500 do 5000obr., ale to była wina zaworów, cylindry zalałem naftą i po kilkunastu godzinach w jednym było pusto, czy tą wyciacianą głowę montować do tego dołu i testować na żywca, czy ten dół do huty wysłać ?

Z hamulcowni tylnej którą wczoraj miałem zrobić wyszła kupa, zaciski muszę wyjąć, a nie da rady bez ukręcenia przewodów, a na wymianę nie mam miejsca na razie.

Zaraz idę na garaż i odkręcę głowicę z drugiej 110, tej w której był jakiś syf/szlam? na tłokach, o co kiedyś pytałem i zobaczę co tam ciekawego, może coś się uratuje. 110 do clio 1 i fajnie jest.

Oglądnąłem sobie jeszcze raz tą pierwszą 110 i wyszło że rant na cylindrach jest ale nie taki ogromny jak myślałem, nagar się rozpuścił, albo z zimna miarę straciłem, coś z niego będzie, jeszcze belki wyeksmituję i miejsce się zrobi. Druga głowa sprawia problemy, dzisiaj próbuję dalej.

Druga głowa na stole, tłoki zawalone nagarem, a na grzybkach zaworów coś jak kamień na dnie czajnika, dolot w oleju, czyli to samo co w pierwszej, cała głowa do roboty = ok. 800,-, cylindry z mikro rancikiem i jodełkę widać, powinien być ok. Na razie f7r musi napędzać megankę, robota idzie wolno (kasa), ale idzie, do wiosny muszę zdążyć.

Edytowane przez satanix dnia 14-01-2018 08:54
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: