Menu główne
Forum
Klubowicze
Fizol |
Dodany dnia 07-06-2017 09:09 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Pakowanie B18FT to tak jak wskrzeszanie trupa, już lepiej ori F7P którym objedziesz seryjne 1,7 z Volvo.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
renault19.pl | Dodany dnia 07-06-2017 09:09 |
satanix |
Dodany dnia 07-06-2017 10:41 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Nooo w sumie nie warto wkładać nie wiadomo czego ale sytuację mam kijową, być może w lipcu coś się naprostuje, dlatego kupię jakąś Lagunę dajmy za 1000,- albo mniej, wyciągam silnik, robię podstawę i pakuję do 19, ile wytrzyma ? HGW. Remont fajna sprawa ale nie wiadomo co wyskoczy i silnik tak będzie sobie wisiał/leżał i blokował garaż aż do rozwiązania problemu (kasa). W niedalekiej przyszłości tak zrobię, pewnie z innym silnikiem ale to musi poczekać, tym bardziej że jedna renata pójdzie do pieca, druga czeka na wydech i dowód rej., a trzecia na używane serce o większej wydajności ha, ha. F7p nie bardzo, bo zwyczajnie szkoda na jakieś dojazdy do roboty czy w teren niekoniecznie utwardzony, mało ich, a 2.0 od cholery i trochę, jak padnie to następny itd. |
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 07-06-2017 11:38 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@satanix dobra za 1k kupisz lagune ale przy silniku rozrzad uszczelnienia , swiece trzeba wymienic i plyny kolejny kafel leci
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
satanix |
Dodany dnia 07-06-2017 17:51 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Rozrząd, oleje, filtry, płyny, a czy resztę to to już nie jest takie oczywiste, jak będzie gdzieś lało to trzeba to ogarnąć, ale jak nie to nawet nie ruszam bo prędzej czy póżniej z silnika zostanie tylko nazwa, ale do tego czasu sytuacja moja powinna się wyklarować, wtedy pomyśle nad czymś konkretnym jak na 19-stkę. Ostatnio na olx stała Laguna 2.0 8v za 500,- bez wydechu, po tyle na alegro chodzą kompletne golasy, 2 noce na spokojnie i silnik siedzi, reszta do huty, a czy silnik się "rozpadnie" za miesiąc czy za 6 to inna bajka. Po za tym czy te 2.0 8v mi wystarczy ?, może 2.0 16v też będzie mało ?, nikt za remont kasy mi nie wróci bo ludziska wolą "łod dziadka co to ino we niydzielo...", wiadomo o co chodzi. Nie jest to może tak jak powinno być ale lepiej spróbować i ew. potem się postarać, niż robić coś na cacy, a tu kij do dupy bo osiągi nie takie jak byśmy chcieli. Tak to moja pokręcona głowa rozumuje.
Siema po dłuższej przerwie. Zamiast f3r, f4r, czy też f4p, kupiłem f7r 710 razem z opakowaniem, podstawa zrobiona, 1500km zrobione i na razie jest prawie dobrze, reszta przy przekładce będzie zrobiona i w związku z tą przekładką i przekładką deski mam kilka pytań: -Czy f7r wejdzie razem z klimą ? -Czy graty z podszybia megany wejdą w podszybie r19, co z wycieraczkami przód, tył? , da się to połączyć, żeby chodziło jak w meganie? -Czy wiązki drzwiowe i pasa przedniego z r19 da się bezproblemowo połączyć z resztą megankową,manetki spasują w miejsce ori z 19tki? -Czy kto wie jaka średnica wydechu do f7r, żeby było git, bo w tej co mam był jakiś kombinowany ? Jak klima i graty z podszybia nie wejdą to dechy nie pakuję, zostaje pytanie o średnicę wydechu, trzeba zrobić żeby to miało ręce i nogi. Dzięki Edytowane przez satanix dnia 07-01-2018 11:01 |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-01-2018 11:26 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
odpowiedz brzmi "NIE" wydech z tego co pamietam to początek 55 a potem 50 albo 55 po całości pas przedni w meganie jest wysuniety do przodu, przez co jest więcej miejsca na chłodnice, podszybie jest tylko podobne i nie zamienne Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
satanix |
Dodany dnia 08-01-2018 07:18 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Czyli klima nie wejdzie, wentylator i reszta z podszybia też, czyli dechy nie przekładam! Uff, a już myślałem, dzięki bardzo za ratunek. Fajnie byłoby to wszystko mieć, ale robienie tego w moich warunkach to nie robota tylko udręka, po za tym parę kilo mniej. Co do wydechu, to w sumie 55 po całości mogłoby być, jakichś skutków ubocznych nie będzie? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-01-2018 07:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
klimę pewnie byś musiał mieć z 19 kompletną pod f7p
2.0 montujesz na łapach z 19 czy z megany? jak z megany to szukaj półki pod górną łapę do wspawania hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 08-01-2018 13:33 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
Albo budy z diesla
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
satanix |
Dodany dnia 08-01-2018 18:25 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Spoko, na razie "leczę" 2 x f3p 700 i muszę je do czegoś wsadzić, potem zrobić prześwit w garażu (belki,wydechy), dopiero wtedy wjedzie megana i będę ją rozbierał ze wszystkiego co jeszcze nadaje się do użytku, silnik na żurawia, a buda do huty. Silnik ogarnę jak coś tam wyskoczy i na końcu wjedzie 19 z f3p 88, który też trzeba będzie gdzieś upchać żeby nie zawadzał. Teraz robię hamulcownię w 19, jak zaciski z tyłu będą nie do uratowania to znowu stoję, i tak czas leci, a roboty jeszcze w ha.
Przy okazji zapytam co oznacza dmuchanie z odmy ? Dmuchanie dość sensowne, zapalniczkę pewnie zgasi. F3p 88 tak se dmucha teraz. Jeszcze jedno małe pytanko, czy kto wie ile powinna jechać kupeta z f7r 710 ? Ta co mam pokazała 205 przy 5500obr. na oponach 205/50/16 i ze standartową skrzynią. Więcej nie chciała, może już nie mogła? Edytowane przez satanix dnia 08-01-2018 19:44 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-01-2018 19:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
teoretycznie - przedmuchy na pierścieniach
praktycznie - zmierz kompresję i zrób próbę olejową hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
satanix |
Dodany dnia 09-01-2018 09:16 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Może zrobię tą próbę przed wymontowaniem, ten 88 to najmniejszy problem. Żeby nie zakładać nowego tematu zadam jeszcze parę pytań w tym co pozwoli mi szybciej zabrać się za megankę i może przy okazji któreś 110 się uratuje. Ściągnąłem głowicę z jednej 110 i wyszło że szczelna, prosta, ale zawory, prowadnice i wałek do roboty, robi się już, na cylindrach widać jodełkę, ale jest też rant i co to znaczy ? Silnik palił od kopa, żwawo pomykał, chodził równiutko na wolnych ok. 800obr., kopcił (baaardzo) od 2500 do 5000obr., ale to była wina zaworów, cylindry zalałem naftą i po kilkunastu godzinach w jednym było pusto, czy tą wyciacianą głowę montować do tego dołu i testować na żywca, czy ten dół do huty wysłać ?
Z hamulcowni tylnej którą wczoraj miałem zrobić wyszła kupa, zaciski muszę wyjąć, a nie da rady bez ukręcenia przewodów, a na wymianę nie mam miejsca na razie. Zaraz idę na garaż i odkręcę głowicę z drugiej 110, tej w której był jakiś syf/szlam? na tłokach, o co kiedyś pytałem i zobaczę co tam ciekawego, może coś się uratuje. 110 do clio 1 i fajnie jest. Oglądnąłem sobie jeszcze raz tą pierwszą 110 i wyszło że rant na cylindrach jest ale nie taki ogromny jak myślałem, nagar się rozpuścił, albo z zimna miarę straciłem, coś z niego będzie, jeszcze belki wyeksmituję i miejsce się zrobi. Druga głowa sprawia problemy, dzisiaj próbuję dalej. Druga głowa na stole, tłoki zawalone nagarem, a na grzybkach zaworów coś jak kamień na dnie czajnika, dolot w oleju, czyli to samo co w pierwszej, cała głowa do roboty = ok. 800,-, cylindry z mikro rancikiem i jodełkę widać, powinien być ok. Na razie f7r musi napędzać megankę, robota idzie wolno (kasa), ale idzie, do wiosny muszę zdążyć. Witam po dłuższej ciszy w temacie, f7r w końcu wylądował na miejscu, tylko buda nie ta co miała być i skrzynia też nie ta. "Spięcie" kabelków faktycznie proste jak się to weżmie na spokojnie, po kilkunastu m-cach stania silnik chodził strasznie, ale delikatna jazda próbna chyba mu pomogła, na razie jest dobrze. Największy problem miałem z "co to k...a jest?, gdzie to k...a było?", instalację muszę jakoś sensownie poukładać, kostki schować w skrzynce, obrotomierz podłączyć bo nie działa, jakieś pierdółki i wydech pospawać. Wrażenia z jazdy trudno mi porównać do f3p 90/110, tam mam długie skrzynie, a tu krótką (jb1025), ale jest na plus. Gdyby ktoś to jeszcze robił, to "wstrząsówka" musi być wpięta, albo przewody "na krótko", bo pompka nie będzie działać, naciąg paska trzeba ogarnąć na "długość" i wygiąć, ew. coś podłożyć, żeby w miarę "pasował" do alternatora, alternator mam z f7r-a, pasek osprzętu z f3p jest ciut za długi, alternator dotyka dolotu i bardziej naciągnąć się nie da, raz zapiszczy, a raz nie. Ogólnie sprawa prosta, a wtyczki opisane, tylko ilość tych kabelków = nie dam rady, ale na spokojnie kawka, szlugi, wiązka na stół, wtyczka w rękę i kabelek do kabelka. No ale obrotek nie działa. Dzięki wszystkim za pomoc. https://www.fotos...c4a5be594c https://www.fotos...2b563b88d0 https://www.fotos...e1e94d27ca Niewiem czy cokolwiek się wyświetli, ale ja już nic niewiem, "walczyłem" z tym ponad dwie godziny (z przerwą na sen), mój system nerwowy jest w strzępkach, a to grozi stratami finansowymi, z resztą większość wie jak wygląda f7r i jak wygląda r19 po "przejściach". Edytowane przez satanix dnia 01-11-2018 20:59 |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |