23 Luty 2019 18:25:00
Zdjęcia użytkowników
lumi sebastianwaski
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Nietypowy problem po wymianie sprzęgła 
JeanRenault
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Witajcie. W ubiegły weekend wymienialem u siebie zestaw sprzęgła, sam w garażu. Poszło dość gładko, nowe sprzęgło bangla aż miło. Pojawił się jednak problem:
Po odpaleniu silnika z okolicy skrzyni biegów dobywa się szum, a alternator daje prąd skaczący między 10,20 a 12,75 V. Kiedy go gazuję, miga kontrolka aku, a kiedy silnik trochę się już zagrzeje, szum z okolic skrzyni znika, a alternator się wyłącza i daje równe zero V. Czy ktoś ma jakiś pomysł?


Treść dodana dnia 07 lipiec 2017 13:01:

Dodam, że wypróbowane były trzy różne regulatory napięcia w altku.

Edytowane przez JeanRenault dnia 07-07-2017 13:01
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 16:59
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Może masy nie masz za dobrej na silniku dwa punkty sa jeden koło skrzyni drugi koło wtrysku.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 17:20
Moderator Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobrze założyłeś rozrusznik? Nie idzie na zwarciu cały czas? Nic niedotyka do budy, karoserii czy kolektora?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
JeanRenault
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2017 08:11
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Sprawdzę jeszcze raz jutro. Rozrusznik zaraz po montażu nie chciał zaskoczyć, bo zębatka chyba źle weszła -kolega lekko przekręcił alternatorem, żeby wał się poruszył, i po tej operacji odpalił już normalnie. Może to mieć jakiś związek?


Treść dodana dnia 10 lipiec 2017 09:16:

Chcę się upewnić jak ma być podłączony rozrusznik: dwa grube kable mają być przykręcone na jeden gwint?

Edytowane przez JeanRenault dnia 10-07-2017 09:16
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
jonowaty
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 10:17
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@JeanRenault tak, 2 czerwone razem, masa idzie przez silnik i cienka wsuwka do elektromagnesu.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
JeanRenault
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 14:40
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Problem rozwiązany. Okazało się, że rozrusznik był źle podłączony... Dziękuję za pomoc i wszystkie inne tematy przez was poruszane, dużo dzięki wam sam naprawilem Smile

Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: