Menu główne
Forum
Klubowicze
JeanRenault |
Dodany dnia 07-07-2017 08:17 |
Postów: 5 Data rejestracji: 16.11.2016 22:45 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Witajcie. W ubiegły weekend wymienialem u siebie zestaw sprzęgła, sam w garażu. Poszło dość gładko, nowe sprzęgło bangla aż miło. Pojawił się jednak problem:
Po odpaleniu silnika z okolicy skrzyni biegów dobywa się szum, a alternator daje prąd skaczący między 10,20 a 12,75 V. Kiedy go gazuję, miga kontrolka aku, a kiedy silnik trochę się już zagrzeje, szum z okolic skrzyni znika, a alternator się wyłącza i daje równe zero V. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Treść dodana dnia 07 lipiec 2017 13:01: Dodam, że wypróbowane były trzy różne regulatory napięcia w altku. Edytowane przez JeanRenault dnia 07-07-2017 13:01 Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-07-2017 08:17 |
lukasz609 |
Dodany dnia 07-07-2017 16:59 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Może masy nie masz za dobrej na silniku dwa punkty sa jeden koło skrzyni drugi koło wtrysku.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
maestro |
Dodany dnia 07-07-2017 17:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dobrze założyłeś rozrusznik? Nie idzie na zwarciu cały czas? Nic niedotyka do budy, karoserii czy kolektora?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
JeanRenault |
Dodany dnia 09-07-2017 08:11 |
Postów: 5 Data rejestracji: 16.11.2016 22:45 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Sprawdzę jeszcze raz jutro. Rozrusznik zaraz po montażu nie chciał zaskoczyć, bo zębatka chyba źle weszła -kolega lekko przekręcił alternatorem, żeby wał się poruszył, i po tej operacji odpalił już normalnie. Może to mieć jakiś związek?
Treść dodana dnia 10 lipiec 2017 09:16: Chcę się upewnić jak ma być podłączony rozrusznik: dwa grube kable mają być przykręcone na jeden gwint? Edytowane przez JeanRenault dnia 10-07-2017 09:16 Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 10-07-2017 10:17 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@JeanRenault tak, 2 czerwone razem, masa idzie przez silnik i cienka wsuwka do elektromagnesu.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
JeanRenault |
Dodany dnia 10-07-2017 14:40 |
Postów: 5 Data rejestracji: 16.11.2016 22:45 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Problem rozwiązany. Okazało się, że rozrusznik był źle podłączony... Dziękuję za pomoc i wszystkie inne tematy przez was poruszane, dużo dzięki wam sam naprawilem
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |