10 Kwiecie 2020 11:06:57
Zdjęcia użytkowników
GrzesiekLca szagrad
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6655


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

edzio [off] 04-04-2020 08:00
futrzak1989, elo Smile

futrzak1989 [off] 16-03-2020 07:28
Siema

Robsajson [off] 12-03-2020 22:12

Robsajson [off] 12-03-2020 22:12
piomazi, No i co z tego? Moja poprzednia19stoi od kilku lat na Psim polu we Wrocławiu i już o niej zapominam.Fajnie się nią jeździło ale trzeba iść do przodu.Za to są dwie inne.Starsza idzie co prawda wkrótce na sprzedaż ale i tak mi jej

piomazi [off] 10-03-2020 19:30
Żegnajcie koledzy, moja Renia kończy żywot Cry

Janek125p [off] 16-02-2020 14:54
siema

adrianus [off] 05-02-2020 21:50
Yo!

ribes [off] 04-02-2020 12:23
Żyjemy Smile Pozdrawiam obecnych.

Ewenement [off] 02-02-2020 14:39
Halo halo, żyjemy tu jeszcze ? Grin

Prezes4performance [off] 31-01-2020 19:17
ktos chetny 2 fotele 16v 3d plus kiera?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Nietypowy problem po wymianie sprzęgła 
JeanRenault
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Witajcie. W ubiegły weekend wymienialem u siebie zestaw sprzęgła, sam w garażu. Poszło dość gładko, nowe sprzęgło bangla aż miło. Pojawił się jednak problem:
Po odpaleniu silnika z okolicy skrzyni biegów dobywa się szum, a alternator daje prąd skaczący między 10,20 a 12,75 V. Kiedy go gazuję, miga kontrolka aku, a kiedy silnik trochę się już zagrzeje, szum z okolic skrzyni znika, a alternator się wyłącza i daje równe zero V. Czy ktoś ma jakiś pomysł?


Treść dodana dnia 07 lipiec 2017 13:01:

Dodam, że wypróbowane były trzy różne regulatory napięcia w altku.

Edytowane przez JeanRenault dnia 07-07-2017 13:01
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 16:59
Awatar

Klubowicz #0510

Postów: 934

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Może masy nie masz za dobrej na silniku dwa punkty sa jeden koło skrzyni drugi koło wtrysku.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 17:20
Moderator Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42202

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobrze założyłeś rozrusznik? Nie idzie na zwarciu cały czas? Nic niedotyka do budy, karoserii czy kolektora?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
JeanRenault
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2017 08:11
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Sprawdzę jeszcze raz jutro. Rozrusznik zaraz po montażu nie chciał zaskoczyć, bo zębatka chyba źle weszła -kolega lekko przekręcił alternatorem, żeby wał się poruszył, i po tej operacji odpalił już normalnie. Może to mieć jakiś związek?


Treść dodana dnia 10 lipiec 2017 09:16:

Chcę się upewnić jak ma być podłączony rozrusznik: dwa grube kable mają być przykręcone na jeden gwint?

Edytowane przez JeanRenault dnia 10-07-2017 09:16
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
jonowaty
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 10:17
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@JeanRenault tak, 2 czerwone razem, masa idzie przez silnik i cienka wsuwka do elektromagnesu.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
JeanRenault
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 14:40
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Problem rozwiązany. Okazało się, że rozrusznik był źle podłączony... Dziękuję za pomoc i wszystkie inne tematy przez was poruszane, dużo dzięki wam sam naprawilem Smile

Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: