22 Wrzesie 2017 22:41:22
Zdjęcia użytkowników
mimik144 jasko_r19
Ilosć albumów: 1734, Ilosć zdjęć: 6671

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Fizol [off] 22-09-2017 09:29
@mirek29a Jedź do gazownika i niech Ci powie albo wrzuc fotke dolotu jak masz zrobiony.

mirek29a [off] 22-09-2017 09:13
a ktoś mi udzieli info dot. zdmuchiwania gazu Smile czy tylko częściami tutaj już tylko vhandlujemy Wink

edzio [off] 17-09-2017 19:20
Lesiu11, wieloklin też można przełożyć łożyska są takie same ? ?

gielab0019 [off] 15-09-2017 19:49
jonowaty, wlazl bys czasem na gg a nie w kulki lecisz Pfft

gielab0019 [off] 12-09-2017 23:13
Lesiu11, dobrze wiedzieć Wink

CZUCZU [off] 12-09-2017 05:27
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Juz mam

[A] Lesiu11 [off] 11-09-2017 21:20
z megany 1 też to samo, byleby ilość zębów na wieloklinie się zgadzała, a tam tylko f7r miał inne

Kujtek [off] 11-09-2017 21:09
CZUCZU, z dT są te same

Kujtek [off] 11-09-2017 21:02

CZUCZU [off] 11-09-2017 20:33
Potrzebuje kpl półosi z przegubami r19 1.8 16v. Pilne


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Amorki tył 
jonowaty
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:44
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq tak, przechodziłem przez temat regeneracji belki i uważam, że średnia cena 700 zł za regeneracje jest dobrą ceną Grin
Drążki ok.

Belki 2dr / 4dr pasują zamiennie, mocowanie do budy jest to samo. Jak masz możliwość zakupu dobrej belki to kupuj Grin

Amorki możesz stosować zamiennie 4dr / 2dr, a linki ręcznego w 4dr idą przez belkę, a w 2dr idą przez takie metalowe obejmy, innych różnic nie ma Pfft

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-07-2017 15:44
Awatar
kellyq
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:48
Awatar


Postów: 91

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

O to super podziękował, jutro jadę po belkę dwu drążkową, bo ta moja to za bardzo to wszystko zapieczone i ruda wszędzie wlazła.

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:51
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq jak weźmiesz belkę do ręki, to sprawdź czy na środku nie ma luzu ( tam gdzie wchodzi rura w rurę ) Grin Jeśli będzie tam latać to odpuść temat Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
kellyq
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2017 18:15
Awatar


Postów: 91

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

kurczę niestety ta belka którą miałem upatrzoną latała własnie w tym miejscu, ze 2 cm luzu, mam na oku następną podobno 100% sprawna

trzymajcie kciuki za powrót renaty na drogę Wink


Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34:

Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył?

Edytowane przez kellyq dnia 26-07-2017 09:34
3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
arczycho
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 12:34
Awatar

Klubowicz #0240

Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34:

Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył?[/quote]



Tak nawet wskazane Smile

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
Fizol
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 16:45
Awatar


Postów: 220

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Po wyrzuceniu korektora czuć różnicę, tak samo po założeniu tarcz od 16V bez zmiany pompy, fizyka też to potwierdza.

Renault 19 1991r. 5D hatchback C3J (PB 95) 58KM

Renault 19 1991r. 3D hatchback F7P (PB 95) 137KM
 
kellyq
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 18:44
Awatar


Postów: 91

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

Zostało mi jeszcze jutro dorobić przewody hamulcowe i cofnąć napięcie linek ręcznego bo wydaje mi się że będą wtedy pasować.

A amorki w końcu które założyć gazowe czy olejowe?

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 18:45
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Gazowe Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Fizol
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 20:49
Awatar


Postów: 220

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Jak lubisz komfort i a'la pływanie auta na wybojach - olejowe, jak chcesz sztywniej pewniej gazowo-olejowe.

Renault 19 1991r. 5D hatchback C3J (PB 95) 58KM

Renault 19 1991r. 3D hatchback F7P (PB 95) 137KM
 
kellyq
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 17:07
Awatar


Postów: 91

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

Udało się, wszystko złożone, belka 2 drążkowa jest plug & play, nawet linka ręcznego pasowała. podejrzewam że nawet i tarcze udało by się przenieś bo są takie same 4 śruby mocujące.

Dzięki za pomoc Wink

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
Kujtek
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 18:06
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7573

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: mazowieckie
Mława

gwinty są te same tylko do tarcz masz śruby takie torxy krótkie stożkowa główka a do bębnów są zwykłe śruby na klucz 10

klima, tempomat, digitale, komputer pokładowy, podgrzewane fotele...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
kellyq
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 18:14
Awatar


Postów: 91

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

no właśnie na tych torxach poległem i nie chciało mi się ich rozwiercać Grin

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 20:50
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq a musisz je odzyskać, albo kupić inne śruby o takich samych parametrach, czyli twardość minimum 10.9

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: