19 Kwietnia 2024 01:38:58
Zdjęcia użytkowników
usik SILVER
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Amorki tył 
jonowaty
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:44
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq tak, przechodziłem przez temat regeneracji belki i uważam, że średnia cena 700 zł za regeneracje jest dobrą ceną Grin
Drążki ok.

Belki 2dr / 4dr pasują zamiennie, mocowanie do budy jest to samo. Jak masz możliwość zakupu dobrej belki to kupuj Grin

Amorki możesz stosować zamiennie 4dr / 2dr, a linki ręcznego w 4dr idą przez belkę, a w 2dr idą przez takie metalowe obejmy, innych różnic nie ma Pfft

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-07-2017 15:44
Awatar
kellyq
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:48
Awatar


Postów: 95

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

O to super podziękował, jutro jadę po belkę dwu drążkową, bo ta moja to za bardzo to wszystko zapieczone i ruda wszędzie wlazła.

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2017 15:51
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq jak weźmiesz belkę do ręki, to sprawdź czy na środku nie ma luzu ( tam gdzie wchodzi rura w rurę ) Grin Jeśli będzie tam latać to odpuść temat Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
kellyq
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2017 18:15
Awatar


Postów: 95

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

kurczę niestety ta belka którą miałem upatrzoną latała własnie w tym miejscu, ze 2 cm luzu, mam na oku następną podobno 100% sprawna

trzymajcie kciuki za powrót renaty na drogę Wink


Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34:

Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył?

Edytowane przez kellyq dnia 26-07-2017 09:34
3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
arczycho
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 12:34
Awatar


Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34:

Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył?[/quote]



Tak nawet wskazane Smile

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
Fizol
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 16:45
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Po wyrzuceniu korektora czuć różnicę, tak samo po założeniu tarcz od 16V bez zmiany pompy, fizyka też to potwierdza.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
kellyq
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 18:44
Awatar


Postów: 95

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

Zostało mi jeszcze jutro dorobić przewody hamulcowe i cofnąć napięcie linek ręcznego bo wydaje mi się że będą wtedy pasować.

A amorki w końcu które założyć gazowe czy olejowe?

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 18:45
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Gazowe Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Fizol
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2017 20:49
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Jak lubisz komfort i a'la pływanie auta na wybojach - olejowe, jak chcesz sztywniej pewniej gazowo-olejowe.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
kellyq
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 17:07
Awatar


Postów: 95

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

Udało się, wszystko złożone, belka 2 drążkowa jest plug & play, nawet linka ręcznego pasowała. podejrzewam że nawet i tarcze udało by się przenieś bo są takie same 4 śruby mocujące.

Dzięki za pomoc Wink

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
Kujtek
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 18:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

gwinty są te same tylko do tarcz masz śruby takie torxy krótkie stożkowa główka a do bębnów są zwykłe śruby na klucz 10

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kellyq
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 18:14
Awatar


Postów: 95

Data rejestracji: 15.05.2011 22:11
Skąd: lubelskie
Janów Lubelski

no właśnie na tych torxach poległem i nie chciało mi się ich rozwiercać Grin

3dfuria.blogspot.com
www.motostat.pl/user_images/35566/icon1.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
 
jonowaty
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2017 20:50
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@kellyq a musisz je odzyskać, albo kupić inne śruby o takich samych parametrach, czyli twardość minimum 10.9

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: