Menu główne
Forum
Klubowicze
jonowaty |
Dodany dnia 17-07-2017 15:44 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@kellyq tak, przechodziłem przez temat regeneracji belki i uważam, że średnia cena 700 zł za regeneracje jest dobrą ceną
Drążki ok. Belki 2dr / 4dr pasują zamiennie, mocowanie do budy jest to samo. Jak masz możliwość zakupu dobrej belki to kupuj Amorki możesz stosować zamiennie 4dr / 2dr, a linki ręcznego w 4dr idą przez belkę, a w 2dr idą przez takie metalowe obejmy, innych różnic nie ma " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-07-2017 15:44 |
kellyq |
Dodany dnia 17-07-2017 15:48 |
Postów: 95 Data rejestracji: 15.05.2011 22:11 Skąd: lubelskie Janów Lubelski |
O to super podziękował, jutro jadę po belkę dwu drążkową, bo ta moja to za bardzo to wszystko zapieczone i ruda wszędzie wlazła.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 17-07-2017 15:51 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@kellyq jak weźmiesz belkę do ręki, to sprawdź czy na środku nie ma luzu ( tam gdzie wchodzi rura w rurę ) Jeśli będzie tam latać to odpuść temat
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
kellyq |
Dodany dnia 18-07-2017 18:15 |
Postów: 95 Data rejestracji: 15.05.2011 22:11 Skąd: lubelskie Janów Lubelski |
kurczę niestety ta belka którą miałem upatrzoną latała własnie w tym miejscu, ze 2 cm luzu, mam na oku następną podobno 100% sprawna
trzymajcie kciuki za powrót renaty na drogę Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34: Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył? Edytowane przez kellyq dnia 26-07-2017 09:34 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
|
arczycho |
Dodany dnia 26-07-2017 12:34 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
Treść dodana dnia 26 lipiec 2017 09:34:
Mogę wywalić to ustrojstwo od siły hamowania na tył?[/quote] Tak nawet wskazane Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Fizol |
Dodany dnia 26-07-2017 16:45 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Po wyrzuceniu korektora czuć różnicę, tak samo po założeniu tarcz od 16V bez zmiany pompy, fizyka też to potwierdza.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
kellyq |
Dodany dnia 26-07-2017 18:44 |
Postów: 95 Data rejestracji: 15.05.2011 22:11 Skąd: lubelskie Janów Lubelski |
Zostało mi jeszcze jutro dorobić przewody hamulcowe i cofnąć napięcie linek ręcznego bo wydaje mi się że będą wtedy pasować.
A amorki w końcu które założyć gazowe czy olejowe? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 26-07-2017 18:45 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Gazowe
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Fizol |
Dodany dnia 26-07-2017 20:49 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Jak lubisz komfort i a'la pływanie auta na wybojach - olejowe, jak chcesz sztywniej pewniej gazowo-olejowe.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
kellyq |
Dodany dnia 27-07-2017 17:07 |
Postów: 95 Data rejestracji: 15.05.2011 22:11 Skąd: lubelskie Janów Lubelski |
Udało się, wszystko złożone, belka 2 drążkowa jest plug & play, nawet linka ręcznego pasowała. podejrzewam że nawet i tarcze udało by się przenieś bo są takie same 4 śruby mocujące.
Dzięki za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-07-2017 18:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
gwinty są te same tylko do tarcz masz śruby takie torxy krótkie stożkowa główka a do bębnów są zwykłe śruby na klucz 10
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kellyq |
Dodany dnia 27-07-2017 18:14 |
Postów: 95 Data rejestracji: 15.05.2011 22:11 Skąd: lubelskie Janów Lubelski |
no właśnie na tych torxach poległem i nie chciało mi się ich rozwiercać
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 165000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 27-07-2017 20:50 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@kellyq a musisz je odzyskać, albo kupić inne śruby o takich samych parametrach, czyli twardość minimum 10.9
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |