23 Kwiecie 2019 20:55:55
Zdjęcia użytkowników
basc RafalS16
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zasilanie listwy wtryskowej paliwem F3P MULTI 
spaywer
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2017 20:10
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 11.05.2012 15:39
Skąd: łódzkie
Radomsko

Witam tak jak w temacie potrzebował bym zdjęcia ew powielić informacje z której strony listwy wtryskowej ma być podane paliwo z pompy a którędy powrót ? i tak przy okazji jak mają być podpięte podciśnienia itp w kolektorze . Pytam ponieważ wkładam inny silnik tzn z f3p mono na multi i nie wiem z której strony ma być podane paliwo i jak idą te podciśnienia z lewej strony dolotu .

Łukasz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-07-2017 20:10
Awatar
satanix
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2017 23:46
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Są tam zdaje się 3 takie króćce, jeden ten "najdalszy" na cienki wężyk idzie do tego badziewia zamontowanego przy sterowniku silnika, drugi też cienki idzie do króćczyka z tyłu za pokrywą zaworów przy obudowie rozrządu (w kąciku sobie siedzi), a trzeci na grubszy wąż idzie do rury z filtra powietrza wzdłuż pokrywy zaworów.
 
spaywer
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2017 20:56
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 11.05.2012 15:39
Skąd: łódzkie
Radomsko

dzięki za pomoc Smile

Łukasz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
 
Przejdź do forum: