23 Listopad 2017 15:56:41
Zdjęcia użytkowników
remiq badzik7
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6670

Kliknij! - pomóż w utrzymaniu portalu


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 17-11-2017 14:27
Radson, to najwazniejsze N7Q NIE do zabicia ale jak cos do wymiany jest to kieszen boli do meganki czesci tanie jak barszcz Grin

Radson [off] 17-11-2017 14:22
gielab0019, brałem co było ale ogólnie z auta jestem zadowolony hura

gielab0019 [off] 17-11-2017 10:47
Radson, mówiłem trzeba było kupić N7Q to by tego nie było lol

jonowaty [off] 16-11-2017 17:59
Kujtek, wiem Grin

Kujtek [off] 16-11-2017 12:44
jonowaty, ja nikomu nie będę zwracać za remont po rekomendacji ponownego montażu używanego paska. wszystkie serwisówki informują o nowym pasku po demontażu starego

jonowaty [off] 16-11-2017 10:47
Kujtek, niby tak mówią, choć z doświadczenia wiem że to nie do końca prawda Pfft

Kujtek [off] 16-11-2017 08:23
Radson, zawsze nowy pasek. chyba że nie przeraża cię wizja mielonki zaworowo-tłokowej
Smile

Radson [off] 15-11-2017 21:26
Kujtek, nie mam tej tabliczki Sad

Radson [off] 15-11-2017 16:27
I jeszcze nie bylo objawow ze kolo ma sie rosypac. Wiesz jak dlugo mozna jezdzic na takim klekoczacym kole

Radson [off] 15-11-2017 16:25
Kujtek, myslisz ze gosc w ch...a nie tnie wydaje sie bardzo dobra okazja a jeszcze pytanko do Cb nie dawno wymienialem rozrząd i mam nowy pasek wiadomo to teraz przy wymianie kzfr musze wsadzic nowy pasek czy nie rozrząd wymieniony z 3 msc tem


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
126.11.2017 17:00lubelskieLublinTarasy ZamkoweZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
Zasilanie listwy wtryskowej paliwem F3P MULTI 
spaywer
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2017 20:10
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 11.05.2012 15:39
Skąd: łódzkie
Radomsko

Witam tak jak w temacie potrzebował bym zdjęcia ew powielić informacje z której strony listwy wtryskowej ma być podane paliwo z pompy a którędy powrót ? i tak przy okazji jak mają być podpięte podciśnienia itp w kolektorze . Pytam ponieważ wkładam inny silnik tzn z f3p mono na multi i nie wiem z której strony ma być podane paliwo i jak idą te podciśnienia z lewej strony dolotu .

Łukasz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-07-2017 20:10
Awatar
satanix
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2017 23:46
Awatar


Postów: 40

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Są tam zdaje się 3 takie króćce, jeden ten "najdalszy" na cienki wężyk idzie do tego badziewia zamontowanego przy sterowniku silnika, drugi też cienki idzie do króćczyka z tyłu za pokrywą zaworów przy obudowie rozrządu (w kąciku sobie siedzi), a trzeci na grubszy wąż idzie do rury z filtra powietrza wzdłuż pokrywy zaworów.
 
spaywer
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2017 20:56
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 11.05.2012 15:39
Skąd: łódzkie
Radomsko

dzięki za pomoc Smile

Łukasz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
 
Przejdź do forum: